TAKISTAN CIVIL WaR: Operation "Grand Entrance"

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Rys fabularny kampanii:

viewtopic.php?f=59&t=3105

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

ZE WZGLĘDÓW BEZPIECZEŃSTWA I NASZEGO ZDROWIA (PSYCHICZNEGO) WSZYSTKIE STARTY I LĄDOWANIA BĘDĄ ODBYWAĆ SIĘ NA LĄDZIE

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

TAKISTAN CIVIL WAR – OPERATION "GRAND ENTRANCE"

Wojska Koalicji nie mają łatwego zadania. Mimo iż mają do dyspozycji lotniska Shiraz i oraz bazy skupione wokół Al Dhafry wciąż brakuje im portu, z którego mogliby wydajnie operować na wodach Zatoki Perskiej. Lotniskiem idealnym do tej roli jest międzynarodowy port lotniczy w Kish, który jest dostatecznie duży aby zorganizować tam wydajną bazę. Niestety jednak nie można z niego w pełni korzystać z powodu silnej obrony przeciwlotniczej, skupionej wokół wyspy co uniemożliwia sprawne działanie z wyżej wymienionego portu. Celem nadrzędnym jest likwidacja stanowisk nieprzyjacielskich SAM HAWK rozstawionych na wysepkach Abu Musa oraz Tunb Kochak, a także anihilacja stacjonujących tam sił rewolucjonistów. Jest to także perfekcyjna okazja do zezłomowania nieprzyjacielskich sił powietrznych. Tymczasem przyczółek Dhafra jest oblężony. Wrogie wojska prą naprzód w niesamowitym tempie co stanowi zagrożenie dla całej operacji. Za wszelka cenę musimy wesprzeć wojska sojusznicze nie tylko militarnie ale także logistycznie.

START MISJI:
21.05.2006 r. Godz 06:51
POGODA: temp +39 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 287 st, at 2000m 5 m/s w kierunku 291 st, at 8000 m 2 m/s w kierunku 294 st.

Image

Samoloty są domyślnie nieuzbrojone. Od decyzji pilotów należy jego dobór przy uwzględnieniu założeń misji.

Należy się przygotować na dłuższy lot. Teoretycznie w dwie strony jest około około 500 NM (dostępne tankowanie dla wszystkich lotów)

Wspólny punkt oczekiwania bedący jednocześnie BULLSEYE jest WPT 2. Jednocześnie teren ten pokrywa sojusznicza OPL (SAM PATRIOT), więc w czasie ucieczki należy kierować się wlaśnie tam.

Ze względu na ograniczone możliwości przyjmowania samolotów oraz brak niezbędnej logistyki lądowanie na lotnisku Lavan zaleca się jedynie w sytuacjach awaryjnych
!


ZADANIA:

FLIGHT: ENFIELD 1 (F - 14B)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz)
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz)
ALTRN RTB: Lavan Airport (WPT6 – 250.700 MHz)
TASK: (Escort/CAP)
COMM: 122.400 MHz

WPT: WPT1(TANKER) – WPT2(HOLDING/BULLSEYE) – WPT3(IP) – WPT4(PTRL1) – WPT5(PTRL2) – WPT6(LAVAN ARPT) - WPT7(RTB)

OBJECTIVE:
-eskorta pozostałych lotów oraz zabezpiecznie ich działań
-patrolowanie wskazanej przestrzeni powietrznej
-wypracowanie przewagi powietrznej na powierzonym perymetrze

THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 25, MiG – 27, Su – 27, F – 4, F – 5, F – 16, M2000

FLIGHT: ENFIELD 2 (F - 14B)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz)
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz)
ALTRN RTB: Lavan Airport (WPT6 – 250.700 MHz)
TASK: (Escort/CAP)
COMM: 122.800 MHz

WPT: WPT1(TANKER) – WPT2(HOLDING/BULLSEYE) – WPT3(IP) – WPT4(PTRL1) – WPT5(PTRL2) – WPT6(LAVAN ARPT) - WPT7(RTB)

OBJECTIVE:
-eskorta pozostałych lotów oraz zabezpieczenie ich działań
-patrolowanie wskazanej przestrzeni powietrznej
-wypracowanie przewagi powietrznej na powierzonym perymetrze

THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 25, MiG – 27, Su – 27, F – 4, F – 5, F – 16, M2000

FLIGHT: SPRINGFIELD 1 (F/A - 18C)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz)
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz)
ALTRN RTB: Lavan Airport (WPT6 – 250.700 MHz)
TASK: SEAD
COMM: 123.400 MHz

WPT: WPT1(TANKER) – WPT2(HOLDING/BULLSEYE) – WPT3(IP) – WPT4(TARGET 1) – WPT5(TARGET 2) – WPT6(LAVAN ARPT) - WPT7(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja stanowisk OPL SAM HAWK na wysepkach Abu Musa oraz Tunb Kochak po zameldowaniu przez flighty ENFIELD 1 i 2 czystego terenu do przeprowadzenia operacji.

THREAD: SAM HAWK, MiG – 21, MiG – 23, MiG – 25, MiG – 27, Su – 27, F – 4, F – 5, F – 16, M2000

FLIGHT: SPRINGFIELD 2 (F/A - 18C)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz)
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz)
ALTRN RTB: Lavan Airport (WPT6 – 250.700 MHz)
TASK: SUPPORT/AA RESERVE
COMM: 123.800 MHz

WPT: WPT1(TANKER) – WPT2(HOLDING/BULLSEYE) – WPT3(IP) – WPT4(ENFIELD 1) – WPT5(ENFIELD 2) – WPT6(LAVAN ARPT) - WPT7(RTB)

OBJECTIVE:
-pozostawanie w punkcie 3 lub 4 (zależnie ode uznania prowadzącego) i oczekiwanie na wezwanie celem wsparcia lotów ENFIELD
- uzupełnianie działań lotów CAP i udzielanie im pomocy "on call"

THREAD:MiG – 21, MiG – 23, MiG – 25, MiG – 27, Su – 27, F – 4, F – 5, F – 16, M2000


FLIGHT: UZI 1 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz)
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz)
ALTRN RTB: Lavan Airport (WPT6 – 250.700 MHz)
TASK: Ground Attack
COMM: 124.400 MHz

WPT: WPT1(TANKER) – WPT2(HOLDING/BULLSEYE) – WPT3(IP) – WPT4(TARGET 1) – WPT5(TARGET 2) – WPT6(LAVAN ARPT) - WPT7(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja celi naziemnych znajdujących w okolicy ladowiska na wyspie Tunb Kochak
-likwiadcja pozostających elementów SAM po jego dezaktywacji przez lot SPRINGFIELD

THREAD: AAA, pojazdy zmech, pojazdy logistyczne itp

FLIGHT: UZI 2 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz)
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz)
ALTRN RTB: Lavan Airport (WPT6 – 250.700 MHz)
TASK: Ground Attack
COMM: 124.800 MHz

WPT: WPT1(TANKER) – WPT2(HOLDING/BULLSEYE) – WPT3(IP) – WPT4(TARGET 1) – WPT5(TARGET 2) – WPT6(LAVAN ARPT) - WPT7(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja celi naziemnych znajdujących w okolicy ladowiska na wyspie Abu Musa
-likwiadcja pozostających elementów SAM po jego dezaktywacji przez lot SPRINGFIELD

THREAD: AAA, pojazdy zmech, pojazdy logistyczne itp

====================================================
KOMUNIKACJA:

AWACS (Magic):
Human: 255.000 MHz
AI: 256.000 MHz

TANKERS:
TEXACO 1 (KC – 135) 251 MHz, 22Y(TXC) 21k ft
ARCO 1 (KC – 135MPRS) 252 MHz, 33Y(ARC) 23k ft
SHELL 1 (KC – 135MPRS) 253 MHz, 33Y(SHL) 25k ft
====================================================

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

DO KOMUNIKACJI W BRIEFINGU WKRADŁ SIĘ BŁĄD:
to jest POPRAWNA wersja:

====================================================
KOMUNIKACJA:

AWACS (Magic):
Human: 255.000 MHz
AI: 256.000 MHz

TANKERS:
TEXACO 1 (KC – 135) 251 MHz, 22Y(TXC) 21k ft
ARCO 1 (KC – 135MPRS) 252 MHz, 33Y(ARC) 23k ft
SHELL 1 (KC – 135MPRS) 253 MHz, 44Y(SHL) 25k ft
====================================================

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: BEEPER (Mi - 17)
TAKEOFF LOCATION: FARP WARSAW (124.500 MHz, R863 ch: 1)
RTB: FARP WARSAW (124.500 MHz, R863 ch: 1)
ALTRN RTB: -
TASK: MEDEVAC (transport rannych)
COMM: YADRO 20
AWACS (Magic):
Human: 255.000 MHz R863 ch: 2
AI: 256.000 MHz R863 ch: 3

WPT: FARP WARSAW – HOLDING – PUNKT PODJĘCIA RANNYCH - RTB

OBJECTIVE:
-ewakuacja rannych żołnierzy z oblężonej przez nieprzyjaciela miejscowości Sweihan i odwiezienie ich niezwłocznie do FARP WARSAW gdzie w trybie natychmiastowym zostanie udzielona im niezbędna pomoc medyczna
-do chwili likwidacji nieprzyjacielskiego SA – 8 oczekiwanie w punkcie HOLDING (zniszczenie OPL zostanie potwierdzone komunikatem z dowództwa)

THREAD: SA -8 IR MANPADS (niepotwierdzone ale dmuchamy na zimne)

ADDITIONAL INFO: ze względów bezpośredniego zagrożenia nieprzyjacielskiego OPL zaleca się na 2-3 km przed samym punktem podjęcia lot przy ziemi oraz używanie flar podczas lądowania i startu

FLIGHT: DODGE 1 (AV- 8B)
TAKEOFF LOCATION: LHA 1 (127.500 MHz) 2X(LHA)
RTB: LHA 1 (127.500 MHz) 2X(LHA)
ALTRN RTB: Sas Al Nakheel (250.450 MHz)
TASK: SEAD
COMM: 126.400 MHz

WPT: WPT1(ingress point) – WPT2 (TARGET) – WPT3 (altrn rtb Sas Al Nakheel) – RTB (LHA – 1 Tarawa – mniej więcej)

OBJECTIVE:
-likwidacja zestawów chroniących wojska agresora wyrzutni SA – 8, w liczbie od 3 do 6 sztuk celem umożliwienia sojuszniczemu lotnictwu wykonywanie lotów. O sukcesie misji zostaniecie powiadomieni komunikatem z dowództwa
-zaleca się utrzymywanie komunikacji z flightem BEEPER celem informacji ich o postępach misji
-dopuszcza się lądowanie na lotnisku Sas Al Nakheel celem przezbrojenia i ataku na nieprzyjacielskie oddziały naziemne (należy jednak zachować szczególną ostrożność z powodu bliskiej obecności wojsk sojuszniczych – wojska nieprzyjacielskiej są "wschodnio – radzieckie".

THREAD: SA – 8, SAM HAWK, AAA, pojazdy naziemne, MANPADS (niepotwierdzone)

ADDITIONAL INFO:
- z racji odległości od startu do celu (ok. 120 NM w jedną stronę) dowództwo udostępniło wam tankera TEXACO 2 - KC – 130 (254.000 MHz), TCN:2Y(TXT) 18k ft., krążącego w pobliżu linii brzegowej na trasie do Takistanu. Należy jednak pamiętać że można się przezbroić na lotnisku zapasowym. Jeżeli prowadzaćy zrezygnuje z tankowania powinien zabrać dodatkowe zbiorniki.
- ze względu na zagrażającą bezpieczeństwu bliskość nieprzyjacielskiego SAM HAWK należy uważać żeby po ataku nie odchodzić na północ (patrz foto), a także żeby nie schodzić zbyt nisko z powodu zagrożenia MANPADS

FLIGHT: DODGE 2 (AV- 8B)
TAKEOFF LOCATION: LHA 1 (127.500 MHz) 2X(LHA)
RTB: LHA 1 (127.500 MHz) 2X(LHA)
ALTRN RTB: Sas Al Nakheel (250.450 MHz)
TASK: Ground Attack
COMM: 126.800 MHz

WPT: WPT1(ingress point) – WPT2 (TARGET) – WPT3 (altrn rtb Sas Al Nakheel) – RTB (LHA – 1 Tarawa – mniej więcej)

OBJECTIVE:
-likwidacja zgrupowań wojsk agresora oblegających miejscowość Sweihan (priorytetem czołgi i pojazdy opancerzone) po uwcześniejszej likwidacji przez lot DODGE 1 obrony OPL
-zaleca się utrzymywanie komunikacji z flightem DODGE 1 celem informacji ich o postępach misji
-dopuszcza się lądowanie na lotnisku Sas Al Nakheel celem przezbrojenia i ataku na nieprzyjacielskie oddziały naziemne (należy jednak zachować szczególną ostrożność z powodu bliskiej obecności wojsk sojuszniczych – wojska nieprzyjacielskiej są "wschodnio – radzieckie".

THREAD: SA – 8, SAM HAWK, AAA, pojazdy naziemne, MANPADS (niepotwierdzone)

ADDITIONAL INFO:
- z racji odległości od startu do celu (ok. 120 NM w jedną stronę) dowództwo udostępniło wam tankera TEXACO 2 - KC – 130 (254.000 MHz), TCN:2Y(TXT) 18k ft., krążącego w pobliżu linii brzegowej na trasie do Takistanu. Należy jednak pamiętać że można się przezbroić na lotnisku zapasowym. Jeżeli prowadzący zrezygnuje z tankowania powinien zabrać dodatkowe zbiorniki.
- ze względu na zagrażającą bezpieczeństwu bliskość nieprzyjacielskiego SAM HAWK należy uważać żeby po ataku nie odchodzić na północ (patrz foto), a także żeby nie schodzić zbyt nisko z powodu zagrożenia MANPADS

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

FLIGHT: SHARK 1 (Viggen)
TAKEOFF LOCATION: Al – Bateen (250.550 MHz)
RTB: Al – Bateen (250.550 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack
COMM: 128.500 MHz

WPT: WPT1(IP/HOLDING) – WPT2(TARGET) - WPT3(HOLDING)

OBJECTIVE:
-likwidacja zgrupowań wojsk agresora oblegających miejscowość Sweihan (priorytetem czołgi i pojazdy opancerzone) po uwcześniejzej likwidacji przez lot DODGE 1 obrony OPL
-dopuszcza się lądowanie na lotnisku Al – Bateen celem przezbrojenia i ponownego ataku na nieprzyjacielskie oddziały naziemne (należy jednak zachować szczególną ostrożność z powodu bliskiej obecności wojsk sojuszniczych – wojska nieprzyjacielskiej są "wschodnio – radzieckie".

THREAD: SA – 8, SAM HAWK, AAA, pojazdy naziemne, MANPADS (niepotwierdzone)

ADDITIONAL INFO:
-dopuszcza się lądowanie na lotnisku Al – Bateen celem przezbrojenia i ponownego ataku na nieprzyjacielskie oddziały naziemne (należy jednak zachować szczególną ostrożność z powodu bliskiej obecności wojsk sojuszniczych – wojska nieprzyjacielskiej są "wschodnio – radzieckie".
-ze względu na możliwość wystąpienia wrogich MANPADS na terenie działa zaleca się pozostawanie i bezpiecznym pułapie i stosowanie flar podczas ataków.

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: PANTHER 1 (JF - 17)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz)
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: SEAD
COMM: 128.400 MHz

WPT: WPT1 (IP/HOLDING) – TARGET1(SA – 10) – WPT2 (SA – 6) - WPT3(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja zestawów OPL SA – 10 i SA - 6

THREAD: SA – 10 i SA – 6, MiG – 21, MiG – 23, MiG – 25, MiG – 27, Su – 27, F – 4, F – 5, F – 16, M2000

ADDITIONAL INFO:
zaleca się pozostawanie w ścisłej współpracy z lotem PATHER 2

FLIGHT: PANTHER 2 (JF - 17)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz)
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: SEAD
COMM: 128.800 MHz

WPT: WPT1 (IP/HOLDING) – TARGET1(PTRL1) – WPT2 (PTRL2) - WPT3(RTB)

OBJECTIVE:
-eskorta lotu PANTHER 2 i dbanie o jej bezpieczeństwo
-likwidacja wszelkich nieprzyjacielskich maszyn w rejonie działania

THREAD: SA – 10 i SA – 6, MiG – 21, MiG – 23, MiG – 25, MiG – 27, Su – 27, F – 4, F – 5, F – 16, M2000

ADDITIONAL INFO:
- zaleca się pozostawanie w ścisłej współpracy z lotem PATHER 1

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Przypominam że dzisiaj zbiórka na TS o GODZ 20.00

o tej godzinie każdy zna briefing a ja tylko odpowiadam na pytania, rozwiewam wątpliwości, doprecyzowuje kwestie i omawiam ewentualne zmiany

Post Reply