TAKISTAN CIVIL WAR: OP SUDDEN STRIKE

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 239 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Zarys fabularny kampanii:
viewtopic.php?f=59&t=3105

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 239 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

TAKISTAN CIVIL WAR – OPERATION SUDDEN STRIKE

Nieprzyjacielskiemu oddziałowi piechoty zmechanizowanej udało się po wykonaniu szybkiego wypadu zająć neutralne dotąd lotnisko Bandar Lengeh. Naszym zadaniem jest jak najszybsze jego odbicie, nim zdołają tam dotrzeć posiłki złożone z ciężkiego sprzętu. W tym celu należy zlikwidować kontyngent oddziałów Rewolucjonistów, a następnie przeprowadzić desantowanie piechoty, która odzyska obiekt. Na miejscu znajduje już się dron, który wskaże cele do likwidacji

START MISJI:
22.05.2006 r. Godz 04:10
POGODA: temp 15 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 4 m/s w kierunku 270 st, at 2000m 4 m/s w kierunku 270 st, at 8000 m 2 m/s w kierunku 283 st.

WSZYSTKIE MASZYNY DOMYŚLNIE SĄ NIEUZBROJONE. WYPOSAŻENIE ZALEŻNE OD PROWADZĄCEGO PRZY UWZGLĘDNIENIU SPECYFIKI ZADANIA

LOTNISKO LAR MA ZMIENIONĄ CZĘSTOTLIWOŚĆ TJ. 131.000 MHz

NALEŻY ODŚWIEŻYĆ SOBIE AERIAL REFUELING W NOCY

PILOCI A - 10C MUSZĄ PRZYPOMNIEĆ SOBIE WPROWADZANIE NOWYCH WAYPOINTÓW

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 239 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

User avatar
Wroblowaty
Posts: 184
Joined: 2019-09-05 17:34

Flights: 177 (434hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Naval Aviator

Cześć.

Czy JTAC będzie ludzki czy Ai ? Jeśli Ai to czy była by możliwość dorzucić drugiego? Wydaje mi się, że 4 ship na jednego Ai-kowego JTAC-a to dużo i będzie się korkowało. Przy dwóch można by się podzielić parami.

Pozdrawiam

"Lotnik, skrzydlaty władca świata bez granic, ze śmierci drwi, życiu w twarz się prosto śmieje..."
User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 239 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Tak zrobię- podziele wasz flight i dodam drugiego JTACA. Tak bedzie lepeiej i szybciej

User avatar
Krzychoo
Posts: 886
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 239 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

ZADANIA:

FLIGHT: ENFIELD 1 (4x F - 14B)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz)
ALTRN RTB: Kish Intl (250.600 Mhz) TCN: 112X(KIH)
TASK: (Escort/CAP)
COMM: 122.400 MHz

WPT: WPT1(IP) – WPT2(PTRL1) – WPT3(PTRL2)

OBJECTIVE:
-eskorta pozostałych lotów oraz zabezpieczEnie ich działań
-patrolowanie wskazanej przestrzeni powietrznej
-wypracowanie przewagi powietrznej na powierzonym perymetrze

THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 25, MiG – 29, Su – 27, F – 5, M2000

ADDITIONAL INFO:
Startujecie jako pierwsi, jako pierwsi tankujecie i jako pierwsi jesteście nad celem
W razie kłopotów z lotnictWem nieprzyjaciela wycofanie na BULLSEYE lub lotnisko Kish (SAM HAWK)
!UWAGA! Na wschód od Bandar Lengeh, na wyspie Qeshm znajduje się bateria SA- 11 (patrz foto). Uważajcie aby nie wejść w jej zasięg
-w razie potrzeby dotankowania, skonsultować to z AWACS i flightem TIGER, który was zastąpi

FLIGHT: SPRINGFIELD 1 (2x F/A - 18C)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: Kish Intl (250.600 MHz) TCN: 112X(KIH)
TASK: Ground Attack via JTAC
COMM: 122.600 MHz

WPT: WPT1(TNKR) – WPT2(IP/HOLD) – WPT3(TRGT) – WPT4(ALTRN) - WPT5(RTB)

OBJECTIVE:
-na WPT3 likwidacja celi wskazanych przez drona (JTAC UZI 1, 133 MHz) – PRIORYTET !!
-pozostawanie w stałym kontakcie i wspieranie innych lotów w miarę możliwości w wykonywaniu ich zadań

THREAD: BWP, BMP, BRDM, SA – 9, AAA

ADDITIONAL INFO:
-od waszej decyzji zależy czy lot BEEPER wleci na lotnisko z misja desantu. Gdy uznacie, że lotnisko zostało oczyszczone dacie śmigłom zielone światło na UNICOMM-ie
-do likwidacji będziecie mieć ok 6-8 celów zatem zaleca się wykorzystanie AGM65 naprowadzanego laserowo
-W razie kłopotów z lotnictwem nieprzyjaciela wycofanie na BULLSEYE lub lotnisko Kish (SAM HAWK)
-z lotniska Shiraz startujecie w drugiej kolejności
-!UWAGA! Na wschód od Bandar Lengeh, na wyspie Qeshm znajduje się bateria SA- 11 (patrz foto). Uważajcie aby nie wejść w jej zasięg

FLIGHT: SPRINGFIELD 2 (2x F/A - 18C)

TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: Kish Intl (250.600 MHz) TCN: 112X(KIH)
TASK: Ground Attack via JTAC
COMM: 122.800 MHz

WPT: WPT1(TNKR) – WPT2(IP/HOLD) – WPT3(TRGT) – WPT4(ALTRN) - WPT5(RTB)

OBJECTIVE:
-na WPT3 likwidacja celi wskazanych przez drona (JTAC UZI 2, 134 MHz) – PRIORYTET !!
-pozostawanie w stałym kontakcie i wspieranie innych lotów w miarę możliwości w wykonywaniu ich zadań

THREAD: BWP, BMP, BRDM, SA – 9, AAA

ADDITIONAL INFO:
-od waszej decyzji zależy czy lot BEEPER wleci na lotnisko z misja desantu. Gdy uznacie, że lotnisko zostało oczyszczone dacie śmigłom zielone światło na UNICOMMie
-do likwidacji będziecie mieć ok 6-8 celów zatem zaleca się wykorzystanie AGM65 naprowadzanego laserowo
-W razie kłopotów z lotnictwem nieprzyjaciela wycofanie na BULLSEYE lub lotnisko Kish (SAM HAWK)
-z lotniska Shiraz startujecie w drugiej kolejności
-!UWAGA! Na wschód od Bandar Lengeh, na wyspie Qeshm znajduje się bateria SA- 11 (patrz foto). Uważajcie aby nie wejść w jej zasięg

FLIGHT: HAWG 1 (2x A - 10C)

TAKEOFF LOCATION: Kish Intl (250.600 MHz) TCN: 112X(KIH)
RTB: Kish Intl (250.600 Mhz) TCN: 112X(KIH)
ALTRN RTB: -
TASK: CAS/AG SUPPORT
COMM: 30FM

WPT: WPT1(HOLDING)

OBJECTIVE:
-pozostawanie w holdingu na WPT1 i oczekiwanie na wezwanie do pomocy przez flight SPRINGFIELD 1/2 i/lub udanie się na wskazane przez dowództwo miejsce, skąd ewentualnie mogą nadciągnąć nieprzyjacielskie posiłki
-bezlitosne rażenie sił nieprzyjaciela swoją niszczycielską siłą
-ścisła współpraca z pozostałymi flightami

THREAD: bądźcie przygotowani do likwidacji czołgów, pojazdów opanc i mobilnych systemów OPL krótkiego zasięgu

ADDITIONAL INFO:
-W razie kłopotów z lotnictwem nieprzyjaciela wycofanie na lotnisko Kish (SAM HAWK)
-macie czas, ze startem możecie poczekać do momentu aż lecący z Shiraz zaczną tankować w powietrzu.
-!UWAGA! Na wschód od Bandar Lengeh, na wyspie Qeshm znajduje się bateria SA- 11 (patrz foto). Uważajcie aby nie wejść w jej zasięg
-W razie kłopotów z lotnictwem nieprzyjaciela wycofanie na lotnisko Kish (SAM HAWK)


FLIGHT: TIGER 1 (4x JF - 17)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: Kish Intl (250.600 MHz) TCN: 112X(KIH)
TASK: AA SUPPORT
COMM: 126.500 MHz

WPT: WPT1(TNKR) – WPT2(IP/HOLD) - WPT3(PTRL1) – WPT4(PTRL2) – WPT4(ALTRN) - WPT5(RTB)

OBJECTIVE:
-pozostawanie w HOLDINGU na WPT2 do momentu wezwania przez lot ENFIELD i/lub udzielenia wsparcia, zachowania ciągłości w patrolowaniu zadanej przestrzeni powietrznej.
-zastąpienie lotu ENFIELD gdy ten będzie potrzebował zatankować

THREAD: MiG – 21, MiG – 23, MiG – 25, MiG – 29, Su – 27, F – 5, M2000

ADDITIONAL INFO:
W razie kłopotów z lotnictwem nieprzyjaciela wycofanie na BULLSEYE lub lotnisko Kish (SAM HAWK)
!UWAGA! Na wschód od Bandar Lengeh, na wyspie Qeshm znajduje się bateria SA- 11 (patrz foto). Uważajcie aby nie wejść w jej zasięg
-w razie potrzeby dotankowania, skonsultować to z AWACS i flightem ENFIELD
-startujecie z Shiraz jako ostatni

FLIGHT: BEEPER 1/2
TAKEOFF LOCATION: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: Kish Intl (250.600 Mhz) TCN: 112X(KIH)
TASK: TROOP TRANSPORT/CAS
COMM: YADRO

WPT: WPT1(PODJECIE) – WPT2(HOLDING) – WPT3(LZ) – WPT4(ALTRN) – WPT5(RTB)

OBJECTIVE:
-desant piechoty na lotnisku Bandar Lengeh(WPT3) po wcześniejszym "oczyszczeniu" go przez Hornety
-wsparcie ich ogniowo w razie napotkanie ewentualnego oporu

THREAD: piechota zmechanizowana

ADDITIONAL INFO:
-pozostaniecie w punkcie HOLDING do momentu aż loty SPRINGIELD 1/2 uznają że teren jest zabezpieczony (pozostawajcie na UNICOMM)
-lądowanie na Kish dozwolone jedynie w nagłych wypadkach (uszkodzenie, awaria, brak paliwa)
-czeka was długa droga (ok. 260 km w dwie strony) więc nie żałujcie sobie paliwa.

====================================================
KOMUNIKACJA:

AWACS MAGIC (UNICOMM):
HUMAN: 255.000 MHz/AI: 256.000 MHz

KC125MPRS(TEXACO): 251 MHz 22Y(TXC) 22k ft
KC125MPRS(ARCO): 252 MHz 33Y(ARC) 25k ft
====================================================

Post Reply