[2018-07-06 20:30] Diamond Lake - Jurij's Legacy

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
User avatar
YogiPL
Posts: 79
Joined: 2018-06-04 08:22

Flights: 56 (134hs)
Specialized in: AV-8B



Gildia Rentier

Dzięki Panowie za misję,

Mam nadzieję, że do „tematu” jeszcze wrócimy...

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Panowie, siedziałem dzisiaj nocą na TS, wpadł na kanał jakiś maniak BMS i wróciliśmy do tematu startu z lotniskowca na wczorajszej misji. ;)
  • Stennis ustawiony dziobem na zachód, wiatr na zachód 5 węzłów - z payloadem Grooza nie da się wystartować.
  • Obrócenie wiatru o 180* - nie da się wystartować, ale lot trwa chwilę dłużej.
  • Obrócenie wiatru o 180* i ustawienie na 15kt -> start bez problemów.
  • Wiatr w plecy i Stennis 25kt -> brak możliwości startu

Dalej odpuściliśmy testy, ale morał prosty - przy sporym payload lotniskowiec (zgodnie z realem) powinien ustawiać się pod wiatr podczas startu. 8-)

User avatar
ca5tor
Posts: 11
Joined: 2018-06-26 20:35

Flights: 21 (61hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Rentier

Może to będzie jakieś rozwiązanie.
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=213662

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Panowie szanowni..... W lotnictwie wszystkie operacje robi się pod wiatr ...

User avatar
Matys
Posts: 202
Joined: 2018-05-19 00:45

Flights: 23 (57hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier

Nie wszystkie, pilot też człowiek i czasem musi się odlać.

Post Reply