TCW: REINFORCEMENTS

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

TAKISTAN CIVIL WAR: ZARYS SYTUACYJNY I FABULARNY:
viewtopic.php?f=59&t=3519

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

TAKISTAN CIVIL WAR: REINFORCEMENTS

Na Zatoce Perskiej jest obecnie bardzo gorąco, i nie mam na myśli temperatury. Obie strony konfliktu wciąż robią wszystko by rozprawić się z wrogiem. Przybycie do regionu floty NAVY rozsierdziło dowództwo Rewolucjonistów i z pewnością zrobią wszystko by posłać okręty na dno. Trzeba zrobić wszystko by obronić flotę przez nieprzyjacielem.

START MISJI:
01.06.2006 r. Godz 05:22
POGODA: temp +32 st. C, lekkie zachmurzenie, podstawa 3900 ft, wiatr: at GRND 5 m/s w kierunku 122 st, at 2000m 5 m/s w kierunku 122 st, at 8000 m 6 m/s w kierunku 69 st.

!! LOTNISKO LAR MA CZĘSTOTLIWOŚĆ 131.000 MHz !!

WSZYSTKIE MASZYNY DOMYŚLNIE SĄ NIEUZBROJONE. WYPOSAŻENIE ZALEŻNE OD PROWADZĄCEGO PRZY UWZGLĘDNIENIU SPECYFIKI ZADANIA

NA MISJI JEST AKTYWNY SKRYPT LSO

W NOCY POPRZEDZAJĄCEJ MISJE WYKONANAO SERIĘ ATAKÓW Z POMOCĄ POCISKÓW TOMAHAWK NA STANOWISKA OPL DALEKIEGO ZASIĘGU CO POWINNO UŁATWIĆ ZADANIE HORNETOM OPERUJACYCH Z LOTNISKOWCA

BULLSEYE: 29`20`43N 54`17`1E

Image

ZADANIA:

FLIGHT: BEEPER 1 (2x Mi 17)
TAKEOFF LOCATION: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: -
TASK: CSAR
COMM: R828 ch:1

WPT: WPT1 – WPT2 – WPT3(CSAR) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
- podjęcie zestrzelonego pilota F 16 i przetransportowanie go na lotnisko Lar
-musimy zdążyć zabrać pilota nim przybędą po niego oddziały Rewolucjonistów

THREAD: nieznane

ADDITIONAL INFO:
-pozostawanie w stałym kontakcie i współpracy z lotem DODGE, który dba o wasze bezpieczeństwo
-rejon poszukiwań jest oddalony o około 90 – 95 km od lotniska Lar

FLIGHT: DODGE 1 (2x Ka - 50)
TAKEOFF LOCATION: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: -
TASK: Escort
COMM: R828 ch:1

WPT: WPT1 – WPT2 – WPT3(CSAR) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-eskorta lotu BEEPER 1 i dbanie o ich bezpieczeństwo (od waszych decyzji zależy czy powrócą cali i zdrowi)
-rozpoznanie terenu działania i likwidacja celów uzbrojonych, mogących stanowić zagrożenie

THREAD: nieznane

ADDITIONAL INFO:
-pozostawanie w stałym kontakcie i współpracy z lotem BEEPER, który dba o wasze bezpieczeństwo
-rejon poszukiwań jest oddalony o około 90 – 95 km od lotniska Lar
- podlegacie dowodzeniu prowadzącemu BEEPER jednakże to wy przeprowadzacie rozpoznanie i dopuszczacie lot do rozpoczęcia akcji szturmowej

FLIGHT: BEEPER 2 (3x Mi 17)
TAKEOFF LOCATION: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: -
TASK: PATROL/RECON
COMM: YADRO

WPT: WPT1 – WPT2 – WPT3 – WPT4 – WPT5(OUTPOST)

OBJECTIVE:
-przelot do posterunku "Sakhra" w celu ustalenia przyczyny braku kontaktu radiowego od kilku godzin
-być może nie działa im radio, ale mogli zostać zaatakowani także zabierzcie uzbrojenie

THREAD:-

ADDITIONAL INFO:
-długość trasy w jedną stronę to ok. 132 km w jedną stronę

Image

FLIGHT: PONTIAC 1 (4xJF - 17)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: -
TASK: SEAD
COMM: 124.200 MHz (kontakt z MiG - ami 255/256 MHz)

WPT: WPT1(IP/HOLD/BE) – WPT2(SEAD) - WPT3(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja zestawy przeciwlotniczego SA - 11
-po sukcesie pozostanie na WPT1 w gotowości do udzielenia pomocy "towarzyszom"

THREAD: SA – 11, MiG 23, MiG 25, MiG 29, Su 27 (i warianty)

ADDITIONAL INFO:
-gdy będziecie na WPT1, przed rozpoczęciem ataku na SA – 11, dajcie znać na częstotliwości 255/256 AWACS MHz MiG – om 21, że mogą startować
-po rozprawieniu się z zestawem SA – 11 dacie znać na częstotliwości 255/256 AWACS MHz MiG – om 21, że mogą ruszać do ataku na swój cel
-odległość do celu to około 150 nm (tankery będą niedostępne), rozważcie zabranie dodatkowego paliwa

FLIGHT: PONTIAC 2 (4xF - 16)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: -
TASK: CAP
COMM: 124.400 MHz

WPT: WPT1(IP/HOLD/BE) – WPT2(PATROL1) – WPT3(PATROL2) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-eskorta pozostałych lotów oraz zabezpieczenie ich działań
-patrolowanie wskazanej przestrzeni powietrznej
-wypracowanie przewagi powietrznej na powierzonym perymetrze

THREAD: SA – 11, MiG 23, MiG 25, MiG 29, Su 27 (i warianty)

ADDITIONAL INFO:
-odległość do celu to około 150 nm (tankery będą niedostępne), rozważcie zabranie dodatkowego paliwa.
- wasza misja trwa do momentu wykonania zadań przez loty PONTIAC, 100, CHEVY, bądź do wyczerpania paliwa wtedy misję uznaje się za zakończoną

FLIGHT: 100 (4xMiG 21bis)
TAKEOFF LOCATION: Lar AB (131.000 MHz, ch:03) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack
COMM: 1 (150 MHz) (ch: 0 255/256 AWACS)

OBJECTIVE:
-likwidacja nieprzyjacielskiej artylerii Palladin (PRIORYTET) oraz jednostek im towarzyszących
-znajdują się one w odległości od lotniska 193 km z kursem 35

THREAD: możliwa obecność zestawu SA – 9 oraz pojazdów pancernych, SA – 11, MiG 23, MiG 25, MiG 29, Su 27 (i warianty)

ADDITIONAL INFO:
-pozostawanie na lotnisku Lar na nasłuchu radiowym (255/256MHz), na misję udacie się gdy lot PONTIAC 1 da wam znak do startu
-do ataku na wyznaczone cele ruszycie gdy lot PONTIAC potwierdzi likwidację SA – 11.
- ważne jest abyście pozostawali w stałym kontakcie radiowym z lotem PONTIAC 2 (aby uniknąć zaskoczenia przez nieprzyjacielskie siły powietrzne)

FLIGHT: CHEVY 1 (4xM2000C)
TAKEOFF LOCATION: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
RTB: Shiraz Intl (250.350 MHz) TCN: 94X
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack
COMM: 124.600 MHz

WPT: WPT1(IP/HOLD/BE) – WPT2(TARGET) - WPT3(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja oddziałów zmechanizowanych

THREAD: pojazdy opancerzone, SHILKA, SA – 11, MiG 23, MiG 25, MiG 29, Su 27 (i warianty)

ADDITIONAL INFO:
-odległość do celu to około 150 nm (tankery będą niedostępne), rozważcie zabranie dodatkowego paliwa

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

UPDATE: Dodano sloty 6xUH - 1H (FORD 1 - troop transport)

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: FORD 1 (6x UH - 1H)
TAKEOFF LOCATION: Sas Al Nakheel (250.450 MHz)
RTB: Sas Al Nakheel (250.450 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Troop Transport (Evacuate)
COMM: 29 FM

WPT: Landing Zone "CHARLIE" – 29,9 nm z kursem 71 st od Sas Al Nakheel
Landing Zone "LIMA" – 25 nm z kursem 124 st od Sas Al Nakheel

OBJECTIVE:
-ewakuacja żołnierzy z LZ "CHARLIE" i LZ"LIMA" i przetransportowanie ich spowrotem na lotnisko Sas Al Nakheel

THREAD: dowództwo nie przewiduje. Należy jednak uważać na możliwą obecność lotnictwa nieprzyjaciela w okolicy LZ "CHARLIE"

ADDITIONAL INFO:
ze względu na ilość transportowanych oddziałów zaleca się przelot i wykonywanie misji w jednym ugrupowaniu ( nie rozdzielajcie się), czyli odebranie z jednegfo punktu, powrót na lotnisko a następnie podjęcie z kolejnego. Sugerowana kolejność: najpierw LZ "CHARLIE" potem LZ"LIMA"

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: ENFIELD 1 (4xF/A - 18C)
TAKEOFF LOCATION: CVN – 71 T. Roosevelt(127.500 MHz, TCN: 71X(CVN), ICLS:3
RTB: CVN – 71 T. Roosevelt(127.500 MHz, TCN: 71X(CVN), ICLS:3
ALTRN RTB: -
TASK: DCA
COMM: 127.200 MHz

WPT: WPT1(IP) – WPT2(PTRL1) – WPT3(PTRL2) – WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-patrolowwanie powierzonej przestrzeni powietrznej celem eliminacji samolotów nieprzyjaciela stanowiących bezpośrednie zagrożenie floty NAVY
-wypracowanie przewagi powietrznej w powierzonym perymetrze

THREAD: MiG – 25, MiG 29, Su – 27(i/lub warianty) Su - 24

ADDITIONAL INFO:
-zaleca się pozostawanie na wybranej przestrzeni przez jak najdłuższy czas (60 min to max lub do wyczerpania paliwa).
-zejście ze stacji powinno być uzgodnione z AWACS i/lub pozostałymi lotami
-w razie potrzeby wezwać na pomoc lot UZI 1
- nie ma możliwości tankowania w powietrzu, niezbędne jest zatem zabranie dodatkowych zbiorników paliwa

FLIGHT: SPRINGFIELD 2 (4xF/A - 18C)
TAKEOFF LOCATION: CVN – 71 T. Roosevelt(127.500 MHz, TCN: 71X(CVN), ICLS:3
RTB: CVN – 71 T. Roosevelt(127.500 MHz, TCN: 71X(CVN), ICLS:3
ALTRN RTB: -
TASK: DCA
COMM: 127.400 MHz

WPT: WPT1(IP) – WPT2(PTRL1) – WPT3(PTRL2) – WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-patrolowwanie powierzonej przestrzeni powietrznej celem eliminacji samolotów nieprzyjaciela stanowiących bezpośrednie zagrożenie floty NAVY
-wypracowanie przewagi powietrznej w powierzonym perymetrze

THREAD: MiG – 25, MiG 29, Su – 27(i/lub warianty) Su - 24

ADDITIONAL INFO:
-zaleca sie pozostawanie na wybranej przestrzeni przez jak najdłuższy czas (60 min to max lub do wyczerpania paliwa).
-zejście ze stacji powinno być uzgodnione z AWACS i/lub pozostałymi lotami
-w razie potrzeby wezwać na pomoc lot UZI 1
- nie ma możliwości tankowania w powietrzu, niezbędne jest zatem zabranie dodatkowych zbiorników paliwa

FLIGHT: UZI 1 (4xF - 14B)

TAKEOFF LOCATION: CVN – 71 T. Roosevelt(127.500 MHz, TCN: 71X(CVN), ICLS:3
RTB: CVN – 71 T. Roosevelt(127.500 MHz, TCN: 71X(CVN), ICLS:3
ALTRN RTB: -
TASK: DCA/ AA SUPPORT
COMM: 127.600 MHz

WPT: WPT1(PTRL1) – WPT2(PTRL2)

OBJECTIVE:
-patrolowwanie powierzonej przestrzeni powietrznej celem eliminacji samolotów nieprzyjaciela stanowiących bezpośrednie zagrożenie floty NAVY
-pozostawanie w holddingu pomiędzy WPT1 a WPT2 i oczekiwanie na wezwanie po pomoc lotów ENFIELD i SPRONGFIELD

THREAD: MiG – 25, MiG 29, Su – 27(i/lub warianty) Su - 24

ADDITIONAL INFO:
-zaleca sie pozostawanie na wybranej przestrzeni przez jak najdłuższy czas (60 min to max lub do wyczerpania paliwa).
-zejście ze stacji powinno być uzgodnione z AWACS i/lub pozostałymi lotami
-pozostawanie w gotowości do udzielenia pomocy flightom ENFIELD i SPRINGFIELD
- nie ma możliwości tankowania w powietrzu, niezbędne jest zatem zabranie dodatkowych zbiorników paliwa

User avatar
Zortex
Posts: 114
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 66 (181hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Pilot

Krzychoo wrzucisz combatflite plik zeby mozna bylo sobie kneeboard wygenerowac ?

User avatar
Alienzo
Moderator
Posts: 446
Joined: 2018-09-30 15:46
Contact:

Flights: 229 (579hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Marshaller

SGPSz Pilot SGPSz

VF-31 Commanding Officer

492nd vFS Pilot

Krzychu AWACS standardowo na 242.000? Bo nie widzę.

User avatar
Alienzo
Moderator
Posts: 446
Joined: 2018-09-30 15:46
Contact:

Flights: 229 (579hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Marshaller

SGPSz Pilot SGPSz

VF-31 Commanding Officer

492nd vFS Pilot

A już widzę u Mig-21 jest tylko żę 255.000 i 256.000.

Post Reply