[2018-07-22 20:15] Formation & Refueling Training

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz



Szkolenie to ma na celu udoskonalenie panowania nad maszyną oraz przeprowadzenie najtrudniejszego manewru ze wszystkich: tankowania w powietrzu. Tankowanie w powietrzu wymaga dobrej znajomości zachowania maszyny, cierpliwości, a także precyzji. Cech tych nabiera się oczywiście tankując ale także i latając w ciasnych formacjach.

Pamiętajcie: nie ma żadnego magicznego myku!!, nie ma żadnej magicznej drogi na skróty!!

Jedynym sposobem jest spędzenie określonej ilości dupogodzin na żmudnych treningach do momentu osiągnięcia płynności i stanowczości w przeprowadzeniu przedmiotowych manewrów.

OSOBY KTÓRE SĄ W MIARĘ DOŚWIADCZONE W TANKOWANIU:
Proszę by byli oni prowadzącymi poszczególnych grup. Nie dość że zatankują jako pierwsi to jeszcze będą na bieżąca obserwować mniej doświadczonych kolegów i udzielali pomocy oraz wskazówek

Kadetów proszę o nie rozpraszanie się po wszystkich flightach lecz branie udział w ścisłych, jak największych grupach. Spowoduje to zwiększenie intensywności treningu, a co za tym idzie, szybszą naukę.

Ładunek maszyn ustawiany jest celowo więc nie należy zmieniać jego konfiguracji

Dla wszystkich maszyn WPT 2 – 3 to ścieżki tankowców natomiast WPT6 to RTB
Wszystkie tankowce operują na częstotliwości 251.000 MHz

Start odbędzie się z trzech lotnisk:
-MYKOP-KHANSKAYA (Enfield 1, Springfiel 1)
Dla Hornetów jest tankowiec IL 78M(100), natomiast Harriery skorzystają z KC 130 TEXACO 12Y
-GUDAUTA (Uzi 1, Colt 1)
Dla Hornetów jest tankowiec IL 78M(200), natomiast Harriery skorzystają z KC 130 ARCO 22Y
-MOZDOK (Dodge 1, Ford 1)
Dla Hornetów jest tankowiec IL 78M(300), natomiast Harriery skorzystają z KC 130 SHELL 32Y

Z pewnościa wszyscy to doskonale wiedzą ale dla pewności przypomnę:
Kolejka do tankowania ustawia się przy lewym skrzydle tankowca od pierwszej maszyny do lewej, a następnie po zakończeniu przelatuje sie na prawe skrzydło odpowiedznio numeracją w skrzydle do prawej strony. Wszyscy czekają w tej konfiguracji aż zatankuje ostatni kolega i polecą dalej.

KOMUNIKACJA:
COMM 2 dla wszystkich flightów : 251.000 Mhz
COMM 1: ENFIELD 1: 264.000 Mhz (2)
SPRINGFIELD 1: 265.000 Mhz (3)
UZI 1: 250.000 Mhz (6)
COLT 1: 270.000 Mhz (7)
DODGE 1: 268.000 Mhz (12)
FORD 1: 269.000 Mhz (13)


POWODZENIA

Specowsky
Posts: 263
Joined: 2018-04-17 15:14



Tekst zawiera znaczniki BB code, skopiuj i wklej w nowym temacie forum
Image

Nazwa wydarzenia: Formation & refueling Training

Data/godzina wydarzenia: 2018-07-22 20:15

Typ wydarzenia: Trening

Organizator: Krzychoo

Serwer: s01.gildia.org

Sloty: 9/24

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=366

Mapa: Caucasus (domyślna)

Czas trwania: 90min.

Krótki opis:

Trening mający na celu doskonalenie latania w ciasnych formacjach i tankowania w powietrzu. Brzmi nudno, wiem, ale to jest najlepszy sposób na perfekcyjne opanowanie maszyny.

Lista obecności:

ObecniNieobecni

User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (198hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier


User avatar
Borsuk
Posts: 441
Joined: 2018-03-16 20:37

Flights: 140 (379hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dzięki za lot, w szczególności dla Wonsa za wyrozumiałość i dobre rady. Biorąc pod uwagę, że to moje początki z tankowaniem w powietrzu, to jeszcze trochę "dupogodzin" i może w końcu się uda :) Do następnego!

Post Reply