TCW: Retaking Sakhra Outpost

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

TAKISTAN CIVIL WAR: ZARYS SYTUACYJNY I FABULARNY:
viewtopic.php?f=59&t=3519

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Przepisywanie się piloitów zapisanych wcześniej na równolegle rozgrywaną misję jest NIEMILE widziane !!

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

TAKISTAN CIVIL WAR: RETAKE SAKHRA OUTPOST

Siły Koalicji muszą mierzyć się z postępującymi oddziałami Rewolucjonistów, którzy wciąż zdają się nie poddawać. Z jednej strony należy odbić przejęty niedawno przez nieprzyjaciela posterunek "SAKHRA", z drugiej natomiast strony należy jak najszybciej ewakuować sojuszniczą piechotę przed postępującą nawałnicą wojsk rewolucjonistów.

START MISJI:
01.06.2006 r. Godz 16:11
POGODA: temp +41 st. C, podstawa chmur 3000 ft, wiatr: at GRND 5 m/s w kierunku 327 st, at 2000m 6 m/s w kierunku 327 st, at 8000 m 6 m/s w kierunku 000 st.

!! LOTNISKO LAR MA CZĘSTOTLIWOŚĆ 131.000 MHz !!

WSZYSTKIE MASZYNY DOMYŚLNIE SĄ NIEUZBROJONE. WYPOSAŻENIE ZALEŻNE OD PROWADZĄCEGO PRZY UWZGLĘDNIENIU SPECYFIKI ZADANIA


BULLSEYE:
27`37`27`N
55`21`2`E

Image

ZADANIA:

FLIGHT:100 (4xMiG - 21)
TAKEOFF LOCATION: Lar AB (131.000 MHz, ch:03) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 MHz, ch:03) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: -
TASK: on call CAS
COMM: ch 00 (124.000 MHz),

OBJECTIVE:
-oczekiwanie w punkcie BULLSEYE na wezwanie prowadzącego lot BEEPER
-udzielenie wsparcia ogniowego flightowi BEEPER na jego wezwanie

THREAD: atakowane cele to zazwyczaj lekko opancerzone pojazdy bojowe zgromadzone wokół outpostu SAKHRA, znikoma obecność OPL, pewnie ZSU 23 w śladowych ilościach

ADDITIONAL INFO: zalecane uzbrojenie do wielokrotnego ataku na lekko uzbrojone pojazdy opancerzone.
Wystartujecie i udacie się na miejsce oczekiwania w momencie gdy prowadzący lot BEEPER powiadomi was, że podebrał piechotę i udaje się w dalszą drogę (124.000 MHz)

FLIGHT: BEEPER (6x Mi8TV2)
TAKEOFF LOCATION:Lar AB (131.000 MHz, ch:14) NDB: 224kHz
RTB: Lar AB (131.000 Mhz, ch:14) NDB: 224kHz
ALTRN RTB: -
TASK: TRANSPORT/GROUND ATTACK
COMM: 124.000 MHz, YADRO

WPT: WPT1(PODJĘCIE) – WPT2 – WPT3 – WPT4(DESANT) - WPT5(TARGET)

OBJECTIVE:
-podjęcie piechoty w punkcie WPT2 i wysadzenie jej w punkcie WPT4, a następnie zlikwidowanie jednostek rewolucjonistów okupujących Outpost SAKHRA

THREAD: piechota, lekko opancerzone pojazdy, możliwa obecność ZSU 23

ADDITIONAL INFO: do waszej dyspozycji oddano lot 100 (MiG 21 z uzbrojeniem szturmowym. Będą gotowi do wsparcia ogniowego). Wystartują gdy zameldujecie im że pobraliście piechotę i udajecie się w dalszą drogę.

Image

FLIGHT: FORD 1 (4x UH - 1H)

TAKEOFF LOCATION: Sas Al Nakheel (250.450 MHz)
RTB: Sas Al Nakheel (250.450 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Troop Transport (Evacuate)
COMM: 29 FM

WPT: Landing Zone "CHARLIE" – 29,9 nm z kursem 71 st od Sas Al Nakheel
Landing Zone "LIMA" – 25 nm z kursem 124 st od Sas Al Nakheel

OBJECTIVE:
-ewakuacja żołnierzy z LZ "CHARLIE" i LZ"LIMA" i przetransportowanie ich spowrotem na lotnisko Sas Al Nakheel

THREAD: dowództwo nie przewiduje. Należy jednak uważać na możliwą obecność lotnictwa nieprzyjaciela w okolicy LZ "CHARLIE"

DLA WŁASNEGO BEZPIECZEŃSTWA UZBROJCIE SIĘ "PO ZĘBY".

ADDITIONAL INFO:
ze względu na ilość transportowanych oddziałów zaleca się przelot i wykonywanie misji w jednym ugrupowaniu ( nie rozdzielajcie się), czyli odebranie z jednegfo punktu, powrót na lotnisko a następnie podjęcie z kolejnego. Sugerowana kolejność: najpierw LZ "CHARLIE" potem LZ"LIMA"

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

STRAŻ nad przestrzenią powietrzną w rejonie działań lotów 100 oraz BEEPER będzie sprawowała dyżurna para F -14B (AI)

KOMUNIKACJA:
UNICOMM/GCI: 124.000 MHz

Post Reply