[2018-07-31 20:30] Operation Castro v1.1

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Briefing do przeczytania tutaj viewtopic.php?f=59&t=368

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Image

Nazwa wydarzenia: Operacja Castro v1.1

Data/godzina wydarzenia: 2018-07-31 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Sowin

Serwer: s01.gildia.org

Sloty: 15/21

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=381

Mapa: Caucasus (domyślna)

Czas trwania: 90min.

Krótki opis:

Drugie podejście to misji rozegranej pierwotnie 18-04-24.

Lista obecności:

ObecniNieobecni

User avatar
Sowin
Posts: 257
Joined: 2018-07-02 12:40

Flights: 129 (312hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

No. 26 Sqn Commanding Officer

Jest 4 x F18c FORD 1, z zadaniem AG. Plan lotu w/g HAWG 2.

Operation Castro 1.1 Update:

- Bullseye N 42*10'42'' E 42*28'45'' (TKN 44X)

A10c + 2 AGM-65D
F18c COLT 1, 2, 3 2xAIM9M, 4xAIM7M, 2 FUEL, TW86%

User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (198hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier

Dziękuję za misję. Chyba było trochę lepiej niż na ostatniej. Dziekuję Zorg'owi za asystowanie.



User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier


User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dla mnie osobiscie lepiej nie bylo. Mimo tego ze specjalnie trzymalem flight Hawga na mniejszej predkosci (220 vs 250-260 briefed) to nie udalo sie przeczekac walk powietrznych. Tym razem A-10tki nawet do celu nie dolecialy, informacje o zagrozeniu dostalismy dopiero jak juz trzeba bylo rzucac flary (a i tak wczesniej postawilem flight w holding...)

Moze nastepnym razem nie bede musial strzelac z dzialka do MiGow :D

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Avantar wrote: 2018-08-01 09:44 informacje o zagrozeniu dostalismy dopiero jak juz trzeba bylo rzucac flary (a i tak wczesniej postawilem flight w holding...)
Mea culpa, znów red baron się wyrwał z merge i "wpadl do kurnika", zerknij na stream jak to z mojej perspektywy wygladalo. :(

Okolice 44min na streamie to ten moment.
45 mój mega błąd, zamiast dawać ten Bogey miałem się skupić na "baronie", który mija Jankesa i staje się zagrożeniem dla Dodge...
W 4515 miałem Colt2 przesuwać i blokować, a nie skupiać się na Colt1 oraz Colt3 (zobaczcie jak mam ekran wycentrowany).
Komunikat do Dodge 1 o zagrozeniu też o dobrą minutę za późno.
46 powinienem przypomnieć / pospieszyc Colt2, który wolno reagowało na info o bandycie.
I cale 46 do 47 mialem zostawić temat na północy tylko wrzeszczeć do A10, że są odsłonięte.
Na YT widzę to wszystko co zawaliłem, ale uwierzcie, że podczas misji to są setki decyzji, z których jak widać kilka decyduje o sukcesie lub porażce całej operacji.

Kolejne doświadczenie nabrane, jutro pomoge Veronowi, który jest chętny na radar - mam nadzieję, że pojawi się ktoś kto ma doświadczenie na AWACS i pomoże nam się podszkolić. :)

Moja nauczka? Jak AG zbliżają się nad strefę ich obrona/pilnowanie powinno być absolutnym prio 1.

Male odległości na tej misji są i malo czasu na reakcję, jak czerwony mija nasz CAP to praktycznie nie ma jak sprawnie i skutecznie zareagować. Patrząc na agresywne zachowanie AI względem lotów AG, trzeba IMHO trzymac AG dużo dalej dopóki nie mamy przewagi.
Założenie było, żeby nie sterować i tego sie trzymałem - CAP1, CAP2 walczyły na północny-zachód od Was, a CAP3 wisiał na swojej strefie i pomiędzy merge, a Wami była luka, którą Baron wykorzystał.

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Tak, obejrzalem streama z AWACSa i pozniej debriefing. Jedna uwaga to faktycznie powinienes IMHO dac jasny komunikat do lotow CAP ze bandyci sie przedarli. Bo to nie jeden tylko dwoch: Ten pierwszy poslal mi R-60 i stracil chomika ale pozniej dostal sam, ale pozniej drugi dokonczyl dziela. Loty CAP nie sa po to by sobie walczyc w powietrzu. Loty CAP sa po to by pakiet uderzeniowy mogl wykonac zadanie :)

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Avantar wrote: 2018-08-01 10:25 Loty CAP nie sa po to by sobie walczyc w powietrzu. Loty CAP sa po to by pakiet uderzeniowy mogl wykonac zadanie :)
100% zgody, tylko pamiętaj, że na poprzedniej wtopiliśmy przez mała liczbę CAP-ów dlatego z tyłu głowy cały czas mi świeciło, żeby chłopakom jak najlepiej pomóc i nie stracić 18-ek.

Nie ma jednej recepty na sukces, tak jak pisałem przy 1 osobie na te wszystkir loty uwaga powinna być skupiona (w większej części) obsluga AA, przy AG < 50nm od hot-zone AG, a potem znów AA.

Może jutro sprobowalibysmy na dwa AWACS-y, jeden od obslugi AA, drugi od pilnowania AG?

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

To przede wszystkim nie jest poważne......

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Nie do końca, jaki jest inny pomysl na ograniczenie zakresu odpowiedzialności pojedynczego kontrolera?

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Nie twórzmy na nowo procedur. Po prostu nie skaczmy na głęboką wodę tylko powoli stopniowo a samo przyjdzie. Vlad obejrzyj streama i zwróć uwagę jak wiele niezbędnego czasu poświęciłeś na sprowadzenia maszyn na lotnisko. AWACS nie jest od tego.

Stara
Posts: 24
Joined: 2018-06-29 18:26

Flights: 11 (17hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

Pomysl z flightami po 4 byl tez calkiem sensowny.

Post Reply