SYRIAN HELL: Fallen City 2 (NOC)

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 770
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 179 (422hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

SGPSz Pilot Mi17

JUBILEUSZOWA, P I Ę Ć D Z I E S I Ą T A oficjalna misja HRP mojego autorstwa. Mam nadzieję, że dotychczas dotychczas dobrze się bawiliście (czasem lepiej, czasem gorzej). Zapraszam do udziału

User avatar
Nervus
Posts: 49
Joined: 2020-01-30 13:13

Flights: 41 (187hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Pilot

PLMB Pilot

3ES Pilot

Gratulacje! Dzięki za zawsze ciekawe misje i szacun za poświęcony czas. Działaj dalej :D

My rig:
Procesor Intel® Xeon® E3-1240 v5 3,50 GHz
RADEON RX 570 4GB Black Edition
BALLISTIX SPORT 32GB 2400MHz CL16
SSD Crucial MX500 GB
SSD 256 GB
650W Tacens
T16000M HOTAS
FK-Automotive Game-Seat
Opentrack
User avatar
Krzychoo
Posts: 770
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 179 (422hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

SGPSz Pilot Mi17

SYRIAN HELL: FALLEN CITY 2

Wszelkiego rodzaju organizacje terrorystyczne wspierane przez różne strony konfliktu wciąż rozprzestrzeniają się po Syrii niczym nowotwór. Póki co w miejscu jednego zlikwidowanego bojownika pojawia się dwóch kolejnych co sprawia, że walka z nimi zdaje się nie mieć końca. W ręce terrorystów wpadły samoloty syryjskie. Dali oni schwytanym prorządowym pilotom propozycję nie do odrzucenia: walki po ich stronie i szkolenia innych lub utraty głowy. Nie trzeba dodawać, że przeważająca ilość jeńców w obawie przed brutalną dekapitacją zdecydowała się na współpracę z rebeliantami.

Tymczasem epicentrum wojny wciąż jest zdecydowanie miasto Aleppo. Każda zdobyta ulica, przecznica, dzielnica okupione są ciężkimi walkami popartymi śmiertelnymi żniwami po obu stronach.

START MISJI:
21.06.2016 r. Godz 23.51 local
POGODA: temp +17 st. C, duże zachmurzenie, podstawa 3200 ft, wiatr: at GRND 7 m/s w kierunku 270 st, at 2000m 14 m/s w kierunku 270 st, at 8000 m 7 m/s w kierunku 317 st.

DLA ZACHOWANIA KLIMATU NIE ZMIENIAJCIE DOMYŚLNIE DOBRANYCH MALOWAŃ

MIMO PODZIAŁU NA STRONY NIE JEST TO MISJA PVP. JEST NASTAWIONA NA ROZGRYWKĘ PVE

ZASADY DOTYCZĄCE PRZEZBRAJANIA I TANKOWANIA NA LOTNISKACH WEDŁUG REGULAMINU GILDII

ŚMIGŁOWCE POWINNY WZIĄĆ POD UWAGĘ NIESPRZYJAJĄCE WARUNKI ATMOSFERYCZNE (SILNY WIATR)

BULLSEYE:
RED: 36`6`25` N 36`54`41`E
BLUE: 32`48`7 N 35`49`35` E

Image

Image

ZADANIA:

FLIGHT: ALQATAT (4x F - 14B)
TAKEOFF LOCATION: Bassel Al Assad (118.100 MHz)
RTB: Bassel Al Assad (118.100 MHz)
ALTRN RTB: Abu al – Duhur (122.200 MHz) 35`43`53` N 37`07`07` E
tylko w wyjątkowych okolicznościach (uszkodzenia, brak paliwa)
TASK: CAP
COMM: 123.100 MHz

WPT: WPT1 (PTRL1) – WPT2 (PTRL3) – WPT3 (RTB)

OBJECTIVE:
-wypracowanie oraz utrzymanie przewagi powietrznej na zadanym obszarze
- likwidacja wszelkich bandytów oraz ochrona sojuszniczych lotów działających w w/w obszarze

THREAD: MiG – 21, MiG - 23

ADDITIONAL INFO:
-pozostawanie w stałym kontakcie z AWACS oraz sojuszniczymi lotami, ostrzeganie przed potencjalnymi zagrożeniami
-pamiętajcie aby nie zniżać pułapu nad samym Aleppo z powodu wysokiego zagrożenia ze strony MANPADS i IR SAM
- z racji specyfiki nieprzyjacielskich sił powietrznych zaleca się dostosowanie zabieranego uzbrojenia (rozważcie zamianę AGM 154 na coś "krótszego")
- oszczędzajcie paliwo !! musicie pozostać na stacji do czasu wypełnienia zadania przez inne flajty.

FLIGHT: JUNDAO (3x JF -17)
TAKEOFF LOCATION: Bassel Al Assad (118.100 MHz)
RTB: Bassel Al Assad (118.100 MHz)
ALTRN RTB: Abu al – Duhur (122.200 MHz) 35`43`53` N 37`07`07` E
tylko w wyjątkowych okolicznościach (uszkodzenia, brak paliwa)
TASK: STRIKE
COMM: 123.200 MHz

WPT: WPT1 (INGRESS/BULLSEYE) – WPT2 (TRGT 1) – WPT3 (TRGT 2) – WPT4 (TRGT 3) – WPT5 (RTB)

OBJECTIVE:
-precyzyjne uderzenie na jednostki pancerne nieprzyjaciela zlokalizowane w okolicach podanych WPT na terenie Aleppo
-czołgi (T - 55) oraz mobilne zestawy SAM absolutnym priorytetem (wszystko inne na samym końcu listy celi do likwidacji)

THREAD: MANPADS, IR SAM

ADDITIONAL INFO:
-aby zminimalizować ryzyko postronnych ofiar zaleca się użycie "broni precyzyjnej"
-pamiętajcie aby nie zniżać pułapu nad samym Aleppo z powodu wysokiego zagrożenia ze strony MANPADS i IR SAM
-walkę z ewentualnymi bandytami pozostawcie "Tomkom", ale zabierzcie na wszelki wypadek coś drobnego do samoobrony

FLIGHT: VOROBEY (6x Mi - 8TV2)
TAKEOFF LOCATION: Taftanaz (122.800 MHz)
RTB: Taftanaz (122.800 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Troop Transport/CAS
COMM: YADRO

WPT: WPT1 (PICKUP) – WPT2 (HOLDING) – WPT3 (INGRESS) – WPT4 (TARGET) – WPT5 (RTB)

OBJECTIVE:
-podjecie piechoty czekającej na głównej płycie postojowej lotniska Abu al – Duhur (PICKUP)
-przelot według GPS do WPT4 gdzie zlikwidujecie obstawę outpostu na rzece (patrz rys)
-gdy to się wam uda wyładujecie piechotę, która zajmie posterunek i zorganizuje tam punkt obronny

THREAD: MANPADS, IR SAM, softskin vehicles

ADDITIONAL INFO:
-z powodu groźby zestrzelenia trzymajcie się ustalonej trasy i lećcie na niskim pułapie
-nie zapominajcie o niesprzyjających warunkach atmosferycznych
-pozostawajcie w stałym kontakcie radiowym via AWACS w celu uniknięcia zagrożenia z powietrza
Last edited by Krzychoo on 2020-09-19 06:58, edited 1 time in total.

User avatar
Krzychoo
Posts: 770
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 179 (422hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

SGPSz Pilot Mi17

Image

FLIGHT: FALCON 1 (3x F – 16CM bl. 50)
TAKEOFF LOCATION: Ramat David (250.950 MHz)
RTB: Ramat David (250.950 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: STRIKE
COMM: 128.100 MHz

WPT: WPT1(INGRESS/HOLD - BULLSEYE) – WPT2 (TARGET 1) – WPT3(TARGET 2) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja syryjskiej baterii 9A52 Smerch w liczbie około 4- 6 szt w okolicy WPT 2
-likwidacja syryjskiej baterii SCUD w liczbie ok 4- 6 szt w okolicy WPT 3

THREAD: IR SAM, MANPADS, MiG – 21, MiG - 23

ADDITIONAL INFO:
-aby zminimalizować ryzyko postronnych ofiar zaleca się użycie "broni precyzyjnej"
-pamiętajcie aby nie zniżać pułapu z powodu wysokiego zagrożenia ze strony MANPADS i IR SAM
- do celów macie ok. 80 NM

FLIGHT: FALCON 2 (3x F – 16CM bl. 50)
TAKEOFF LOCATION: Ramat David (250.950 MHz)
RTB: Ramat David (250.950 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Escort
COMM: 128.100 MHz

WPT: WPT1(INGRESS/HOLD - BULLSEYE) – WPT2 (TARGET 1) – WPT3(TARGET 2) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-escortowanie lotu FALCON 1
- likwidacja wszelkiego zagrożenia z powietrza

THREAD: MiG – 21, MiG - 23

ADDITIONAL INFO:
-pamiętajcie aby nie zniżać pułapu z powodu wysokiego zagrożenia ze strony MANPADS i IR SAM
- do celów macie ok. 80 NM.

FLIGHT: CHEVY 1 (6x UH -1H, SA342)
TAKEOFF LOCATION: Kiryat Shmona (118.400 MHz) ADF: 300
RTB: Kiryat Shmona (118.400 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Transport
COMM: 30 FM

OBJECTIVE:
-podejmiecie izraelskich szpiegów prowadzących działania na terenie Syrii i sprowadzicie ich do bazy w Kiryat Shmona
-miejsce podjęcia znajduje się w odległości 34 NM z kursem 127

THREAD: N/A

ADDITIONAL INFO:
-kluczowy jest szybki przelot na wrogi teren na niskim pułapie celem uniknięcia wykrycia
Last edited by Krzychoo on 2020-09-22 22:43, edited 1 time in total.

User avatar
Krzychoo
Posts: 770
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 179 (422hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

SGPSz Pilot Mi17

Birbant wrote: 2020-09-20 13:19 Można prosić +1 slot na jeffa w Jundao?

Można ale następnym razem pisz na PRIV żeby miejsca w briefingu nie zaśmiecać

User avatar
Krzychoo
Posts: 770
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 179 (422hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

SGPSz Pilot Mi17

FLIGHT: FALCON 3 (2x F – 16CM bl. 50)
TAKEOFF LOCATION: Ramat David (250.950 MHz)
RTB: Ramat David (250.950 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: CAP RESERVE
COMM: 128.100 MHz

WPT: WPT1(INGRESS/HOLD - BULLSEYE) – WPT2 (TARGET 1) – WPT3(TARGET 2) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-oczekiwanie w punkcie WPT 1 na wezwanie do wsparcia przez lot FALCON 1 lub FALCON 2
- likwidacja wszelkiego zagrożenia z powietrza

THREAD: MiG – 21, MiG – 23

-pamiętajcie aby nie zniżać pułapu z powodu wysokiego zagrożenia ze strony MANPADS i IR SAM
- do celów macie ok. 80 NM
-wyznaczona trasa jest identyczna jak dla lotów FALCON 1 i FALCON 2
-zaleca się zabranie dodatkowych zbiorników paliwa
-pozostawanie w stałym kontakcie radiowym z lotami FALCON 1 i FALCON 2 w gotowości do udzielenia natychmiastowego wsparcia

User avatar
Dante
Posts: 113
Joined: 2018-09-30 23:30

Flights: 153 (402hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

CSAR Pilot

Spoźnię się na odprawę. Na lot powinienem zdążyć {FLIGHT CHEVY 1).

User avatar
Birbant
Posts: 141
Joined: 2019-08-16 16:51

Flights: 130 (321hs)
Specialized in: JF-17



Gildia Instruktor

VFA-313 Naval Aviator

Czy strona Red będzie dysponowała E3-A mającym mniej więcej pokrycie radarem obszaru działań flightu Jundao?
PS Jeffy wewnątrz flightowa częstotliwość muszą mieć na 422.750 lub 432.750

Birbant (według pl.wiktionary.org)

rzeczownik, rodzaj męskoosobowy
(1.1) przest. mężczyzna prowadzący hulaszczy tryb życia. Inaczej; hulaka, lekkoduch, raptus
User avatar
Krzychoo
Posts: 770
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 179 (422hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

SGPSz Pilot Mi17

N I E ! ! ! ! ! !

User avatar
Lukas
Posts: 12
Joined: 2018-07-08 10:04

Flights: 53 (126hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-313 Naval Aviator

Krzychoo nie znalazłoby się jakieś proste zadanie dla Su-25T ?

User avatar
Krzychoo
Posts: 770
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 179 (422hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

SGPSz Pilot Mi17

Lukas wrote: 2020-10-19 20:05 Krzychoo nie znalazłoby się jakieś proste zadanie dla Su-25T ?
Su 25T w następnej misji obiecuje ale póki co zapraszam na wajpera. Jest to misja nocna więc suczki mogę miec nieco trudniej

User avatar
Krzychoo
Posts: 770
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 179 (422hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

SGPSz Pilot Mi17

Z powodu małego zainteresowania usunięto lot ALQUATAT (F 14) po stronie RED i wstawiono 3x Gazelle po stronie Syryjskiej
Jednocześnie usunięto sloty na Gazelle po stronie BLUE

User avatar
Krzychoo
Posts: 770
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 179 (422hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

SGPSz Pilot Mi17

BRIEFING DLA GAZEL TAKI SAM JAK DLA MI8

Post Reply