SYRIAN HELL: FALLEN CITY 2
Wszelkiego rodzaju organizacje terrorystyczne wspierane przez różne strony konfliktu wciąż rozprzestrzeniają się po Syrii niczym nowotwór. Póki co w miejscu jednego zlikwidowanego bojownika pojawia się dwóch kolejnych co sprawia, że walka z nimi zdaje się nie mieć końca. W ręce terrorystów wpadły samoloty syryjskie. Dali oni schwytanym prorządowym pilotom propozycję nie do odrzucenia: walki po ich stronie i szkolenia innych lub utraty głowy. Nie trzeba dodawać, że przeważająca ilość jeńców w obawie przed brutalną dekapitacją zdecydowała się na współpracę z rebeliantami.
Tymczasem epicentrum wojny wciąż jest zdecydowanie miasto Aleppo. Każda zdobyta ulica, przecznica, dzielnica okupione są ciężkimi walkami popartymi śmiertelnymi żniwami po obu stronach.
START MISJI:
21.06.2016 r. Godz 23.51 local
POGODA: temp +17 st. C, duże zachmurzenie, podstawa 3200 ft, wiatr: at GRND 7 m/s w kierunku 270 st, at 2000m 14 m/s w kierunku 270 st, at 8000 m 7 m/s w kierunku 317 st.
DLA ZACHOWANIA KLIMATU NIE ZMIENIAJCIE DOMYŚLNIE DOBRANYCH MALOWAŃ
MIMO PODZIAŁU NA STRONY NIE JEST TO MISJA PVP. JEST NASTAWIONA NA ROZGRYWKĘ PVE
ZASADY DOTYCZĄCE PRZEZBRAJANIA I TANKOWANIA NA LOTNISKACH WEDŁUG REGULAMINU GILDII
ŚMIGŁOWCE POWINNY WZIĄĆ POD UWAGĘ NIESPRZYJAJĄCE WARUNKI ATMOSFERYCZNE (SILNY WIATR)
BULLSEYE:
RED: 36`6`25` N 36`54`41`E
BLUE: 32`48`7 N 35`49`35` E
ZADANIA:
FLIGHT: ALQATAT (4x F - 14B)
TAKEOFF LOCATION: Bassel Al Assad (118.100 MHz)
RTB: Bassel Al Assad (118.100 MHz)
ALTRN RTB: Abu al – Duhur (122.200 MHz) 35`43`53` N 37`07`07` E
tylko w wyjątkowych okolicznościach (uszkodzenia, brak paliwa)
TASK: CAP
COMM: 123.100 MHz
WPT: WPT1 (PTRL1) – WPT2 (PTRL3) – WPT3 (RTB)
OBJECTIVE:
-wypracowanie oraz utrzymanie przewagi powietrznej na zadanym obszarze
- likwidacja wszelkich bandytów oraz ochrona sojuszniczych lotów działających w w/w obszarze
THREAD: MiG – 21, MiG - 23
ADDITIONAL INFO:
-pozostawanie w stałym kontakcie z AWACS oraz sojuszniczymi lotami, ostrzeganie przed potencjalnymi zagrożeniami
-pamiętajcie aby nie zniżać pułapu nad samym Aleppo z powodu wysokiego zagrożenia ze strony MANPADS i IR SAM
- z racji specyfiki nieprzyjacielskich sił powietrznych zaleca się dostosowanie zabieranego uzbrojenia (rozważcie zamianę AGM 154 na coś "krótszego")
- oszczędzajcie paliwo !! musicie pozostać na stacji do czasu wypełnienia zadania przez inne flajty.
FLIGHT: JUNDAO (3x JF -17)
TAKEOFF LOCATION: Bassel Al Assad (118.100 MHz)
RTB: Bassel Al Assad (118.100 MHz)
ALTRN RTB: Abu al – Duhur (122.200 MHz) 35`43`53` N 37`07`07` E
tylko w wyjątkowych okolicznościach (uszkodzenia, brak paliwa)
TASK: STRIKE
COMM: 123.200 MHz
WPT: WPT1 (INGRESS/BULLSEYE) – WPT2 (TRGT 1) – WPT3 (TRGT 2) – WPT4 (TRGT 3) – WPT5 (RTB)
OBJECTIVE:
-precyzyjne uderzenie na jednostki pancerne nieprzyjaciela zlokalizowane w okolicach podanych WPT na terenie Aleppo
-czołgi (T - 55) oraz mobilne zestawy SAM absolutnym priorytetem (wszystko inne na samym końcu listy celi do likwidacji)
THREAD: MANPADS, IR SAM
ADDITIONAL INFO:
-aby zminimalizować ryzyko postronnych ofiar zaleca się użycie "broni precyzyjnej"
-pamiętajcie aby nie zniżać pułapu nad samym Aleppo z powodu wysokiego zagrożenia ze strony MANPADS i IR SAM
-walkę z ewentualnymi bandytami pozostawcie "Tomkom", ale zabierzcie na wszelki wypadek coś drobnego do samoobrony
FLIGHT: VOROBEY (6x Mi - 8TV2)
TAKEOFF LOCATION: Taftanaz (122.800 MHz)
RTB: Taftanaz (122.800 MHz)
ALTRN RTB: -
TASK: Troop Transport/CAS
COMM: YADRO
WPT: WPT1 (PICKUP) – WPT2 (HOLDING) – WPT3 (INGRESS) – WPT4 (TARGET) – WPT5 (RTB)
OBJECTIVE:
-podjecie piechoty czekającej na głównej płycie postojowej lotniska Abu al – Duhur (PICKUP)
-przelot według GPS do WPT4 gdzie zlikwidujecie obstawę outpostu na rzece (patrz rys)
-gdy to się wam uda wyładujecie piechotę, która zajmie posterunek i zorganizuje tam punkt obronny
THREAD: MANPADS, IR SAM, softskin vehicles
ADDITIONAL INFO:
-z powodu groźby zestrzelenia trzymajcie się ustalonej trasy i lećcie na niskim pułapie
-nie zapominajcie o niesprzyjających warunkach atmosferycznych
-pozostawajcie w stałym kontakcie radiowym via AWACS w celu uniknięcia zagrożenia z powietrza