GILDIA COOP TRAINING #2
Misja ma na celu doskonalenie umiejętności współpracy z innymi pilotami i trzymaniu formacji. Jej celem jest wspólne wykonanie manewru tankowania w powietrzu oraz ataku na cele naziemne (opcjonalnie -wedle uznania prowadzących), a następnie wylądowanie na odpowiednim okręcie (CVN 74 bądź LHA-1) i/lub lotnisku.
HORNET – po starcie przelot na poligon w pobliżu miejscowości Dzhugba (WPT2), gdzie zrzucicie bomby utrzymując formację i trzymając się założeń i taktyki prowadzącego, następnie przejdziecie do tankowania (WPT3), wylądujecie na lotnisku zapasowym -Sochi (WPT4) bądź na lotniskowcu.
AV-8B – po starcie z LHA-1 przelot na WPT2, gdzie przećwiczycie manewr tankowania a następnie powrót na lotniskowiec lub lądowanie na lotnisku zapasowym -Krasnodar
A-10C - po starcie z LHA-1 przelot na WPT2-3, gdzie przećwiczycie manewr tankowania a następnie powrót na lotnisko Krasnodar
MI-8 – po starcie z lotniska przelot na poligon w pobliżu miejscowości Pseytuch (22 nm od lotniska z kursem 266) gdzie przećwiczycie używanie wybranego uzbrojenia a następnie powrót na lotnisko
MIRAGE 2000 - po starcie przelot na poligon w pobliżu miejscowości Dzhugba (WPT2), gdzie zrzucicie bomby utrzymując formację i trzymając się założeń i taktyki prowadzącego, następnie przejdziecie do tankowania na wybranym tankerze. Wylądujecie na lotnisku zapasowym -Krasnodar (WPT4)
ENFIELD (141.000 Mhz)
SPRINGFIELD (142.000 Mhz)
PONTIAC (143.000 Mhz)
DODGE (144.000 Mhz)
COLT (145.000 MHz)
FORD (146.000 Mhz)
UZI (147.000 Mhz) ?? (WSPÓLNY KANAŁ 20)
WSPÓLNY (251.000 MHz)
===========================================
LHA-1 TARAWA COMM: 127.500 MHz TCN: 1X "TRW"
CVN 74 COMM: 127.500 MHz TCN:74X "STN"
Krasnodar-Pashkovsky 128.000 Mhz 05R----------23L
Sochi-Adler 127.000. Mhz 06---------24
KC130 (Texaco) COMM: 253.000 MHz TCN 12Y TXC
KC135 (Arco) COMM: 252.000 MHz TCN 22Y ARC
IL 78 (123) COMM : 255.000 MHz
===========================================
GILDIA COOP TRAINING #2 - briefing
Powiem tak. Proponuję na prawdę przemyśleć produkcję misji treningowych bo to co się ostatnio odpierdala z tankerami to woła o pomstę do nieba. Proszę MM o solidne wstawianie nawet trzech tankerów jednego typu bo po raz kolejny tanker po załadowaniu 2-3 samolotów spierdala na lotnisko bazowe nie dając wykazać się reszcie. Skoro mamy ćwiczyć to nei powinno być problemem wstawienie szybkiego respa tankerowi czy choćby kilku w locie obok siebie. Delikatnie powiem, że jest to pomału (cenzura) kiedy pełni nadziei dolatujemy do texaco a ten wypina na nas dupę bo skończyła mu się waha. Proszę o fixa tego błędu jeśli mamy ćwiczyć. Poza tym misja spoko, dzięki Krzychoo za organizację.
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
Z powodów niezależnych niestety nie wyrobiłem na dzisiejszy lot, jednak nie wzywałbym całego olimpu na pomoc. Spawny w DCS nie są łatwe, trzeba wykorzystać Moose lub Mist i to też zawsze niesie ryzyko problemów ze skryptami.
KC130 w DCS ma jakieś 30-40 klbs paliwa, więc jak kilka samolotów solidnie pociągnie to zejdzie ze stacji, przy takich lotach trzeba dolewać po kilka klbs i lecieć dalej, IMHO tankowanie po 10klbs+ powinien każdy przećwiczyć offline/na poligonie, a na tych misjach chodzi przede wszystkim o współpracę (?).
Można stawiać po kilka tankerów jednego typu, ale musiałyby być na różnych częstotliwościach i inne Tacany mieć.
KC130 w DCS ma jakieś 30-40 klbs paliwa, więc jak kilka samolotów solidnie pociągnie to zejdzie ze stacji, przy takich lotach trzeba dolewać po kilka klbs i lecieć dalej, IMHO tankowanie po 10klbs+ powinien każdy przećwiczyć offline/na poligonie, a na tych misjach chodzi przede wszystkim o współpracę (?).
Można stawiać po kilka tankerów jednego typu, ale musiałyby być na różnych częstotliwościach i inne Tacany mieć.
Nie zmienia to faktu że coś trzeba z tym zrobić, bo dzisiaj ja jutro kto inny. Tu nie chodzi o jakąś prywatę tylko zapewnienie każdemu treningu na który wszyscy przyszliśmy. Wiadomo że każdy może latać offline czy na poligonie, ale chyba w tym celu się zbieramy na treningach Krzycha, żeby razem ćwiczyć. Rozsądnym wydaje się ograniczenie tankowania, powiedzmy w ilości 3000-4000lb tak aby każdy mógł pobrać swoje, a nie tylko pierwsi wybrani.
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
Nazwa wydarzenia: Gildia Coop Training #2
Data/godzina wydarzenia: 2018-08-26 20:15
Typ wydarzenia: Trening
Organizator: Krzychoo
Serwer: s01.gildia.org
Sloty: 10/27
Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=409
Mapa: Caucasus (domyślna)
Czas trwania: 120min.
Krótki opis:
Taaaaak !!!! Znowu to zas.....ne tankowanie i kręcenie kółek. Do zarzygania
Lista obecności:
Obecni
- COLT (Krasnodar) - Wons
- COLT (Krasnodar) - macmathys
- ENFIELD (CVN74) - jaroll
- PONTIAC (LHA-1) - xPrzymus
- PONTIAC (LHA-1) - specel
- PONTIAC (LHA-1) - Ronan
- SPRINGFIELD (CVN74) - Krzychoo
- SPRINGFIELD (CVN74) - Mikron
- SPRINGFIELD (CVN74) - Borsuk
- SPRINGFIELD (CVN74) - Daro
Niestety Panowie tankery oraz ich możliwości nie są zależne od konstruktorów misji i ich funkcjonalność w ED-kowym edytorze pozostawia wiele do życzenia (nawet pie...onej prędkości nie można ustawić po ludzku tylko trzeba kombinować i kombinować) więc nie czepiałbym się w tej kwestii całego świata bo MM nie są w stanie wiele w tej kwestii zrobić. MM nie mają absolutnie żadnego wpływu na to ile ten tanker lata, a pretensje do ED- ków że jeszcze ku...wa nie zrobili tego zasranego KC 135BDA a w edytorze wisi on już od Bóg wie jakiego czasu. Można ku...a ustawić tam wszystko ale nawet nie można takiego skrótu funkcjonalnego jak unlimited fuel !! co by zmieniło sprawę.
- Daro
- Posts: 27
- Joined: 2018-08-25 19:04
Flights: 51 (139hs)
Specialized in: F-14B Radar Intercept Officer
Ok, dzięki za misje i cierpliwość . Jeden lot w grupie i można się wiele nauczyć. Łatwo nie jest, pozostaje po misji dogranie kilku elementów a potem testy, testy... . W sumie raz kiedyś wystartowałem z CV, ale nigdy nie wylądowałem. Dziś był ten pierwszy raz .