[2020-10-13 20:00] 2013 Part 1: First Blood

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Bartek16194
Moderator
Posts: 770
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 349 (933hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

492nd vFS Pilot

2013 Part 1: First Blood

Opis:
Pierwsza część ofensywy przeciw Syryjskiej Armii.
Atak z morza i powietrza.
Po tym jak opcje dyplomatyczne się skończyły koalicja BLUEFOR postanawia działać. Celem misji jest zadanie możliwie wysokich strat dla Syryjskiej obrony SAM oraz lotnictwa zgromadzonego na lotniskah.

Data:
01/07/13
05:20

Mapa ogólna:
Image

CombatFlite: Link

BULLSEYE

36.10.49N
37.13.36E

AIR TASKING ORDER

Callsign Aircraft Task Frequency TACAN/ICLS
Magic (Human) E-3A AWACS 290.0 -
Magic (AI) E-3A AWACS 292.0 -
Texaco 1-1 KC-135 Tanker 302.1 90X TX1
Shell 1-1 KC-135MPRS Tanker 302.2 91X SH1
Shell 2-1 KC-135MPRS Tanker 303.0 95X SH2
HAWG 1 A-10C II BORDER PATROL 270.1 -
DODGE 1 F-16C OCA STRIKE 134.1 -
DODGE 2 F-16C DEAD 134.2 -
DODGE 3 F-16C DEAD 134.3 -
DODGE 4 F-16C DEAD 134.4 -
FORD 1 F-18C OCA STRIKE MIDS: 10 -
FORD 2 F-18C OCA STRIKE MIDS: 11 -
FORD 3 F-18C OCA STRIKE MIDS: 12 -
UZI 1 F-15C CAP 274.1 -
UZI 2 F-15C CAP 274.2 -
CHEVY 1 A-10C II CAS 263.0 -
CHEVY 2 F-18C CAS MIDS: 20 -
COLT 1 UH-1H TRAVEL/CSAR 280.0 -

      METAR
      Image


      ZADANIA


      GRUPA ALFA

      DODGE 2, 2x F-16C, 134.2MHz, DEAD

      Cel główny: Zniszczyć wyrzutnie i radary systemów SA-3 (WPT TGT1) oraz SA-2 (WPT TGT2)
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Zestawy SAM powinny być w miejszym lub większym stopniu nieoperacyjne po ataku BGM-109.
      HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING ALFA (WPT HOLD A > HOLD B) i oczekujecie na sygnał "SPOOKY" i wchodzicie do ataku.


      DODGE 3, 2x F-16C, 134.3MHz, DEAD

      Cel główny: Zniszczyć wyrzutnie i radary systemów SA-2 (WPT TGT1) oraz SA-2 (WPT TGT2)
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Zestawy SAM powinny być w miejszym lub większym stopniu nieoperacyjne po ataku BGM-109.
      HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING ALFA (WPT HOLD A > HOLD B) i oczekujecie na sygnał "SPOOKY" i wchodzicie do ataku.


      DODGE 4, 2x F-16C, 134.4MHz, DEAD

      Cel główny: Zniszczyć wyrzutnie i radary systemów SA-2 (WPT TGT1), SA-2 (WPT TGT2) oraz SA-2 (WPT TGT3)
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Zestawy SAM powinny być w miejszym lub większym stopniu nieoperacyjne po ataku BGM-109.
      HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING ALFA (WPT HOLD A > HOLD B) i oczekujecie na sygnał "SPOOKY" i wchodzicie do ataku.



      GRUPA BRAVO

      DODGE 1, 2x F-16C, 134.1MHz, OCA STRIKE

      Cel główny: Zniszczyć wszelką Syryjską aktywność na lotnisku Kuweires (WPT TGT1).
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Lotnisko Kuweires to baza dla samolotów MiG-21bis, wiemy że są one w bardzo małej sprawności jeśli nie zerowej. Na lotnisku operuje zwykle para dyżurna MiG-29A.
      HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING BRAVO (WPT HOLD C > HOLD D) i oczekujecie na sygnał "METRO" i wchodzicie do ataku.


      FORD 1, 2x F-18C, MIDS: 10, OCA STRIKE

      Cel główny: Zniszczyć wszelką Syryjską aktywność na lotnisku Aleppo (WPT TGT1).
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Lotnisko Alleppo Intl to lotnisko w połowie cywilne, wojskowa część jest Południowa znajdują się tam schorobunkry oraz stanowiska dla śmigłowców.
      HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING BRAVO (WPT HOLD C > HOLD D) i oczekujecie na sygnał "METRO" i wchodzicie do ataku.


      FORD 2, 2x F-18C, MIDS: 11, OCA STRIKE

      Cel główny: Zniszczyć wszelką Syryjską aktywność na lotnisku Taftanaz (WPT TGT1).
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Lotnisko Taftanaz to lotnisko dla śmigłowców ale bronione przez zestawy SAM krótkiego zasięgu. Spodziewajcie się dużej liczby śmigłowców na płytach postojowych.
      HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING BRAVO (WPT HOLD C > HOLD D) i oczekujecie na sygnał "METRO" i wchodzicie do ataku.


      FORD 3, 2x F-18C, MIDS: 12, OCA STRIKE

      Cel główny: Zniszczyć wszelką Syryjską aktywność na lotnisku Minakh (WPT TGT1).
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Lotnisko Taftanaz to lotnisko dla śmigłowców ale bronione przez zestawy SAM krótkiego zasięgu. Spodziewajcie się śmigłowców na płytach postojowych. Nie atakujcie schrono-hangarów.
      HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING BRAVO (WPT HOLD C > HOLD D) i oczekujecie na sygnał "METRO" i wchodzicie do ataku.



      GRUPA CHARLIE

      HAWG 1, 2x A-10C II, 270.1MHz, BORDER PATROL

      Cel główny: Zniszczyć wszelką Syryjską aktywność na granicy Syryjsko-Tureckiej
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Patrolujecie fragment granicy. Syryjczycy mają swoje posterunki różnej wielkości wzdłuż waszej trasy.
      HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING CHARLIE (WPT HOLD E > HOLD F) i oczekujecie na sygnał "FUNNEL" i wchodzicie do ataku.


      CHEVY 1, 2x A-10C II, 263.0MHz, CAS

      Cel główny: Udzielacie wsparcia dla lotów które zgłoszą taką potrzebę.
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Zapewniacie wsparcie dla naszych gdy braknie im siły ognia, amunicji lub samolotów. Będą zgłaszać się na 30FM więc musicie tego nasłuchiwać.
      HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING CHARLIE (WPT HOLD E > HOLD F) i oczekujecie na sygnał wezwania od innych lotów.


      CHEVY 2, 2x F-18C, MIDS: 20, CAS

      Cel główny: Udzielacie wsparcia dla lotów które zgłoszą taką potrzebę.
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Zapewniacie wsparcie dla naszych gdy braknie im siły ognia, amunicji lub samolotów. Będą zgłaszać się na 30FM więc musicie tego nasłuchiwać.
      HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING CHARLIE (WPT HOLD E > HOLD F) i oczekujecie na sygnał wezwania od innych lotów.




      POZOSTAŁE LOTY

      UZI 1, 3x F-15C, 274.1MHz, CAP

      Cel główny: Utrzymać dominację w powietrzu i nie dopuścić do zestrzelenia samolotów BLUEFOR.
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Wróg nie utrzymuje stałych CAPów a podrywa pary dyżurne z lotnisk zwykle w sile 2 samolotów. Dysponują oni MiG-29A, MiG-21bis oraz MiG-25R. Utrzymujcie CAPa na WPT3/4 do momentu sygnału "SPOOKY" wtedy przenosicie się wgłąb Syrii na WPT 5/6 w miarę postępu lotów DEAD. Śmigłowce RED/GREEN nie są waszym celem, nie atakować.


      UZI 2, 2x JF-17, 274.2MHz, CAP

      Cel główny: Utrzymać dominację w powietrzu i nie dopuścić do zestrzelenia samolotów BLUEFOR.
      Cel dodatkowy: -
      Informacje: Wróg nie utrzymuje stałych CAPów a podrywa pary dyżurne z lotnisk zwykle w sile 2 samolotów. Dysponują oni MiG-29A, MiG-21bis oraz MiG-25R. Utrzymujcie CAPa na WPT1/2 do momentu sygnału "SPOOKY" wtedy przenosicie się wgłąb Syrii na WPT 3/4 w miarę postępu lotów DEAD. Śmigłowce RED/GREEN nie są waszym celem, nie atakować.


      COLT 1, 2x UH-1H, 280.0MHz, TRAVEL/CSAR

      Cel główny: Przelot z żołnierzami 160th SOAR z FARPu London na lotnisko Hatay.
      Cel dodatkowy: Służba CSAR.
      Cel dodatkowy 2: Wrócić na FARPa
      Informacje: Lecicie nisko wzdłuż rzeki, trasa jest ułożona tak aby nie sprowadzić was w tarapaty. Po dolocie możecie wrócić na FARP z którego wystartowaliście.


      DODATKOWE INFORMACJE:
      W powietrzu znajdzie się dużo pocisków BGM-109. Wróg nie jest przygotowany na obronę przed zmasowanym atakiem.
      Samoloty Tornado mają za zadanie zagłuszać wrogie radary.
      Również wiele dronów pojawi się w rejonie.
      Liban prowadzi rozpoznania na morzu są oni neutralni, NIE ATAKOWAĆ a przechwytywać.
      Częstotliwość dla przechwyceń to 248.7MHz.
      Wsparcie A2G dostępne pod 30FM (Loty CHEVY 1 (A-10C) oraz CHEVY 2 (F-18C)).

      Wrogie lotnictwo:
        Syria:
        Typ Ilość
        MiG-21bis 28-42(4-16)
        MiG-23MLD 4-12(1-8)
        MiG-25R 2
        L-39C/ZA 32+
        Mi-8MTV2 ?
        Mi-26 ?
          Last edited by Bartek16194 on 2020-10-13 19:09, edited 3 times in total.

          Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

          Steam
          YT
          User avatar
          Qba
          Posts: 627
          Joined: 2018-09-06 19:06

          Flights: 247 (616hs)
          Specialized in: F/A-18C



          Gildia Instruktor

          VFA-313 Commanding Officer

          Wnioskuje o zmiane slowa do ataku MILLER na cos innego bo jest za bardzo podobne do brevity MILLER TIME, ktore oznacza koniec ataku i zawijke.

          User avatar
          Bartek16194
          Moderator
          Posts: 770
          Joined: 2018-10-23 19:09

          Flights: 349 (933hs)
          Specialized in: F/A-18C



          Gildia Marshaller

          VFA-203 Commanding Officer

          VF-31 Naval Flight Officer

          492nd vFS Pilot

          Qba wrote: 2020-10-08 18:21 Wnioskuje o zmiane slowa do ataku MILLER na cos innego bo jest za bardzo podobne do brevity MILLER TIME, ktore oznacza koniec ataku i zawijke.
          Będzie zmienione

          Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

          Steam
          YT
          User avatar
          Bartek16194
          Moderator
          Posts: 770
          Joined: 2018-10-23 19:09

          Flights: 349 (933hs)
          Specialized in: F/A-18C



          Gildia Marshaller

          VFA-203 Commanding Officer

          VF-31 Naval Flight Officer

          492nd vFS Pilot

          Briefing BLUE zaktualizowany.

          Briefing RED i GREEN zostanie wysłany na PW.

          Przypominam że nie jest to misja PvP choć nigdy nic nie wiadomo.

          Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

          Steam
          YT
          User avatar
          Qba
          Posts: 627
          Joined: 2018-09-06 19:06

          Flights: 247 (616hs)
          Specialized in: F/A-18C



          Gildia Instruktor

          VFA-313 Commanding Officer

          CHEVY 2, 2x F-18C, MIDS: 20, CAS

          Cel główny: Udzielacie wsparcia dla lotów które zgłoszą taką potrzebę.
          Cel dodatkowy: -
          Informacje: Zapewniacie wsparcie dla naszych gdy braknie im siły ognia, amunicji lub samolotów. Będą zgłaszać się na 30FM więc musicie tego nasłuchiwać.
          HOLDING: Po starcie udajecie się na HOLDING CHARLIE (WPT HOLD E > HOLD F) i oczekujecie na sygnał wezwania od innych lotów.
          Chciałem już wyskakiwać z pretensjami i oskarżeniami o niekompetencje, że Hornetem na 30FM to sobie niczego nie posłuchamy ale przezornie sprawdziłem manual do osiemnastki i ku mojemu zaskoczeniu 30 MHz FM w Szerszeniu jest obsługiwana.

          Image

          Post Reply