Sobota 14-11-2020 / 21:00
Mapa: Nevada
Ze względu na kwestie organizacyjne proszę o respektowanie następujących zasad:
- Przy zapisach max 2 pary na JTAC-a (ostatecznie, jeśli nie będzie drugiego JTAC-a, to spróbuję ogarnąć solo 3 pary)
- Uzbrojenie dowolne, ale prośba - nie obładowywać się jak choinka. Wystarczą 2 typy uzbrojenia na samolot (np. 1xJDAM i 1x LGB) Tylko nie przesadzać z wagomiarem
- Ze względu na ograniczony czas na briefing proszę o dokładne zapoznanie się z materiałami, które będę zamieszczał w tym wątku.
-------------------
Dzień dobry, zajmijcie miejsca i zaczynamy.
Witam w drugiej części dnia. W Las Vegas nadal pogodnie, mamy ładne popołudnie, wiatr minimalnie osłabł, przy ziemi 4 kts z kierunku 260, wyżej nasila się do 18 kts na 26000 ft i wieje bardziej z kierunku zachód-północny-zachód. Miłościwie nam panujące ciśnienie nieco wzrosło i obecnie wynosi 30.20 inHg, zachmurzenie nadal niewielkie.
Kontynuujemy trening współpracy oraz komunikacji z wysuniętymi kontrolerami naprowadzania, chłopaki poranną turę mają już za sobą, a saperzy ustawili nowe cele. Nie wiem tylko, czy dowieźli im żarcie, tak więc mogą mieć gorsze humory.
Niestety ze względu na dzisiejszy incydent, pas 03L został wyłączony z użycia do czasu aż zespół remontowy i saperzy usuną pozostałości uzbrojenia i fragmentów płatowca z płyty.
Plan jest następujący: wszystkie flighty startują z Nellis w 5 minutowych odstępach, odejście DREAM-FOUR dla pasa 03R, potem lecicie wyznaczoną trasą. Wszyscy mają wspólny Holding Point nad Alamo, tak więc pilnujcie przydzielonych bloków wysokości. Na dolocie, jakieś 25 mil od Alamo zróbcie Check-In do JTAC-a, kryptonim SCARECROW, on Wam powie co dalej. Powroty na 21L.
Odnośnie uzbrojenia, chłopaki mówiły, że jest kompletna dowolność, jednak prośba, żeby było takie samo w ramach flightu i nie obładowujcie się jak choinki - góra 2 typy na flight, nie mamy dzisiaj rano tankowców w powietrzu, więc jeśli nie lecicie Świniakami, to weźmiecie ze sobą dodatkowe butle.
Radio:
Nellis: 132.550 / 12X (LSV)
BIGBIRD: 244.000 (AWACS)
SCARECROW: 122.525 (JTAC)
HAMMER : 122:575 (JTAC)
Wewnętrzne: Dowolnie
Przypomnienie komunikacji w czasie ataku:
1. Zgłaszacie IP INBOUND
2. Jeśli trzeba oświetlić cel laserem przez JTAC-a: zgłaszacie "10 SECONDS" i później "LASER ON"
3. W finalnej fazie nalotu zgłaszcie "IN" oraz kierunek z którego atakujecie. Zrzut uzbrojenia, tylko po otrzymaniu zgody kontrolera naprowadzania.
Poniżej formatka do Check-in i 9-line oraz zdefiniowanych kilka punktów IP w rejonie celu oraz schemat odejścia Dream-Four dla pasa 03R:
1.Check-in i 9-line
2.JTAC IP-s
3.Dream FOUR
4.Nellis Chart
5.Gildiowa Wiki
6.Komunikacja
[2020-11-14 : 21:00] Trening CAS z żywym JTAC-iem vol.2
- Wroblowaty
- Posts: 184
- Joined: 2019-09-05 17:34
Flights: 177 (434hs)
Specialized in: F/A-18C
- Wroblowaty
- Posts: 184
- Joined: 2019-09-05 17:34
Flights: 177 (434hs)
Specialized in: F/A-18C
Qba mówił, że go na pewno nie będzie (pojechał do Alamo, żeby kupić jakieś kurczaki w KFC, bo siedzimy na tej górze i nam żarcia nie dowieźli), tak więc możesz śmiało wskakiwać na JTAC-a. Jeśli ktoś jest zainteresowany, mogę dodać albo zamienić jakieś maszyny na inny typ, np. Harrier albo Mirage 2000.
"Lotnik, skrzydlaty władca świata bez granic, ze śmierci drwi, życiu w twarz się prosto śmieje..."