THE TWILIGHT OF THE EUROPEAN ORDER 10

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Image
Kampania pomiędzy fikcyjnymi grupami BLUE CATO, RED CCCF oraz GREEN ISAC, rozgrywana w 1989 roku w chwili inwazji ISAC na Gruzję. Zachęcam do przeczytania briefingu do całej kampanii który stanowi niejako tło fabularne do wydarzeń które nadejdą w czasie kampanii i dodatkowo powinno rozwiać to wszelkie wątpliwości. Dodatkowo pragnę zaznaczyć to, że w samej misji będą znajdować się siły Blue oraz Red, nie oznacza że są oni swoimi przeciwnikami :).



OPIS KAMPANII:


https://docs.google.com/document/d/1UCu ... 34hmt3oi9u

BRIEFING:

Kolejna część operacji w czasie inwazji Kalifatu ISAC na teren CCCF. Siły Green w dalszym ciągu napierają na stronę czerwoną i zajmują coraz większe połacie ich terytorium, w międzyczasie siły BLUE osiągają pierwsze sukcesy na terenie Turcji, oddziały Marines zajęły przyczółek nieopodal lotniska Sochi-Adler oraz samo lotnisko. Niestety na tym kończą się dobre wiadomości, wywiad zidentyfikował wzmożony ruch w opuszczonych kopalnia Uranu przez Gruzje 10 lat wcześniej, dodatkowo w rejonie daje się zauważyć nowo powstałe konstrukcje, co dokładnie tam się znajduje pozostaje tajne. Głównym zadaniem misji jest likwidacja tego kompleksu.

W czasie całej misji główne zadania do zrealizowania to:
1. Unieszkodliwienie wszystkich stacji SAM na drodze ucieczki po ataku na kompleks strony Green
2. Odwrócenie uwagi/ eliminacje celów powietrznych nad atakowanym kompleksem
3. Zniszczenie pasu startowego lotniska Senaki
4. Misja CSAR nad lądem
5. Misja SAR nad wodą.
6. Zniszczenie kompleksu strony Green.


METAR:
28012KT 4730 FG OVC050 M10 Q981 RMK TURB GRN=

COMBAT FLITE:
https://1drv.ms/u/s!AnnhS3n0DXM3g7k2GIb ... g?e=opdyyx
ATO:
Callsign Aircraft Task Frequency TACAN/ICLS
WIZARD (HUMAN) E-2 AWACS 253.400 -
OVERLORD (HUMAN) E-2 AWACS 253.500 -
CVN-75 HARRY S.TRUMAN Nimitz Class Carrier 127.500 1X / ICLS 1
CVN-73 GEORGE WASHINGTON Nimitz Class Carrier 128.500 2X / ICLS 2
LHA-1 Tarawa Tarawa Class Assault Ship 129.500 3X
ARCO KC-130 TANKER 259.000 100X
SHELL 1 KC-135 TANKER 259.100 101X
SHELL 2 KC-135 TANKER 259.200 102X
TEXACO 1 KC-135MPRS TANKER 259.300 103X
TEXACO 2 KC-135MPRS TANKER 259.400 104X
FORD 1 F-16C DEEP STRIKE 118.300 -
FORD 2 F-16C DEEP STRIKE 118.600 -
FORD 3 F/A-18C DEEP STRIKE 283.100 -
FORD 4 F/A-18C DEEP STRIKE 283.700 -
ENFIELD 1 F-14B SWEEP/BARCAP 274.300 -
ENFIELD 2 F/A-18C ESCORT/BARCAP 274.800 -
COLT 1 F/A-18C SEAD 274.900 -
COLT 2 F-16C SEAD 119.300 -
PONTIAC 1 AV-8B STRIKE 276.300 -
PONTIAC 2 AJS-37 OCA STRIKE 276.400 -
BEEPER 1 MI-8MTV2 SAR YADRO 2 -
UZI 1 UH-1H CSAR 30.000 -


THREATS:
ACTIVE ENEMY AIRFIELD: SENAKI,KUTAISI,BATUMI,VAZIANI,KOBULETI,BESLAN,MOZDOK,MINERALNE-VODY,MAYKOP,
F-14B (malowanie chromecat), F-16 (malowanie Tureckie), F/A-18C (malowanie NAWDC), M2000C, MIG-23,MIG-25,MIG-29,MIG-21,MIG-31,
MAPS:
Lokalizacja celu:
Image
Image
Image
FLIGHTS:

PACKAGE RAIDER (FORD 1, FORD 2, FORD 3, FORD 4):
AWACS: WIZARD
T/O: KRYMSK - f-16 / CVN-73 - F/A-18C
WPT 1 - Folt 1/2 - Kryms / Ford 3/4 - dolot
WPT 2 - Punkt holdingu w oczekiwaniu na cały package
WPT 3-9 - Odcinek A dolotu
WPT 4-12 - Odcinek B dolotu
WPT 13-14 - Odcinek C dolotu
WPT 15-25 - Odcinek D dolotu
WPT 25 - Cel
WPT 26 - Exit Point
LNDG: KRYMSK / CVN-73 or CVN-75
DIVERT: SOCHI-Adler

Przed startem każda grupa powinna ustawić yardstick(tacan w trybie A/A) w sposób następujący:

Ford 1-1 13X
Ford 1-2 76X
Ford 1-3 76X
Ford 1-4 (bądź inny samolot ostatni w grupie) 14X

Ford 2-1 77X
Ford 2-2 77X
Ford 2-3 77X
Ford 2-4 (bądź inny samolot ostatni w grupie) 15X

Ford 3-1 78X
Ford 3-2 78X
Ford 3-3 78X
Ford 3-4 (bądź inny samolot ostatni w grupie) 16X

Ford 4-1 79X
Ford 4-2 79X
Ford 4-3 79X
Ford 4-4 (bądź inny samolot ostatni w grupie) 79X

Ustawienie takie ma umożliwić oszacowanie odległości od poprzedzającego flightu w czasie dolotu do celu z uwagi na duże prawdopodobieństwo braku zasięgu radarów sojuszniczych

Po starcie każda grupa kieruje się bezpośrednio na WPT 2 nad którym grupy powinny wejść w holding na wysokości 20 000 do momentu aż nie dolecą w to miejsce wszystkie loty z package.

W przypadku gdy w trakcie holdingu jakaś grupa osiągnie następujący poziom paliwa F/A-18C - 12 000 lbs, F-16 - 10 000 lbs. Grupa ta podaje sygnał THUNDERx3 który oznacza że każda z grup wykonuje podejście indywidualnie z pominięciem dolotu do celu w formie package.

Celem grupy jest zniszczenie kompleksu którego zdjęcie przedstawiono w materiałach dodatkowych. Wszystkie budynki, infrastruktura i obiekty techniczne w mieście.

Pozostała trasa została podzielona na odcinki (A,B,C,D).

Odcinek A:
Po dolocie wszystkich lotów należy postępować według poniższych punktów:
*Dalsza trasa lotu będzie przebiegać w granicach przeciwnika
*Ford 1 po upewnieniu się że wszystkie loty FORD są w rejonie WPT 2 podaje sygnał RAINBOWx3, który oznacza rozpoczęcie operacji.
*Po 15 sekund od nadaniu sygnału FORD 1 rozpoczyna lot w kierunku kolejnych punktów trasy z jednoczesnym zniżaniem tak aby na WPT 3 znajdować się około 200-500 ft AGL.
*FORD 2 rozpoczyna identyczny manewr 15 sekund po locie FORD 1... Ford 3 po Fordzie 2 itd.
*Lot po trasie danego pojedynczych lotów powinien odbywać się w formacji TRAIL w bliskiej wizualnej formacji możliwie najniżej nad ziemią.
*Odstępy pomiędzy lotami ford powinien wynosić od 0,5 mili do 5 mil (pomocą odległość tacan)
*Prognozowana prędkość przelotu to: 350 IAS.
*Lot w taki sposób należy kontynuować do momentu rozpoczęcia wejścia w wąwóz.

Image

Odcinek B:
*W wąwozie lot należy wykonywać na "bezpiecznej" wysokości, aby nie spotkać ze zboczem gór
*Lot należy wykonywać do ostatniego waypointu oznaczonego na jako "X" na poniższej mapie

Image

Odcinek C:
*Na waypoincie "X" oznaczonym na mapie należy wejść pod dużym kątem ponad chmury aby przelecieć nad szczytami górskimi
*Ponad chmurami należy należy przelecieć nad widocznymi szczyami
*Po ich minięciu należy rozpocząć zniżanie, tak aby na waypoincie "Y" znaleźć się ponownie pod odstawą chmur
*UWAGA!! Zniżanie należy wykonywać dokładnie na linii pomiędzy waypointami X-Y. W przypadku pomyłki można trafić na zbocze górskie
*Wysokość poniżej podstawy chmur do ziemi w rejonie WPT "Y" wynosi 500 ft.


Image

Odcinek D:
*Dalszy lot należy kontynuować w wąwozie na małej wysokości do momentu osiagnięcia celu
*Cel należy zbombardować z użyciem bomb tylko i wyłącznie za jednym podejściem - nie ma drugiej próby
*Należy zlikwidować wszystkie cele pozostałe po przelocie poprzedzającej grupy z niskiego pułapu
*Po wykonaniu ataku należy uciekać w kierunku zachodnim, zachowanie dystansu pomiędzy flightami nie jest już konieczne.
*Wysokość dalszego lotu należy dobrać w zależności od tego czy wrogie SAMy będą aktywne, czy tez loty SEAD je zniszczą.
*Ucieczkę należy kontynuować do momentu opuszczenia terytorium wroga
*Po ucieczce możliwy jest powrót do bazy/na lotniskowiec z ewentualnym tankowaniem.

Image

ENFIELD 1:
AWACS: OVERLORD
T/O: CVN-75
WPT 1 - Holding do 17:20
WPT 2 - Punkt CAP
WPT 3 - Punkt Sweep
LNDG: CVN-75

Po starcie udajecie się w rejon holdingu na WPT 1 w którym pozostajecie do godziny 17:20, w tym momencie razem z resztą packagu zaczniecie udawać się w kierunku terenu przeciwnika. Wasze zadanie polega na eliminacji wszystkich celów powietrznych znajdujących się bezpośrednio w obszarze działania lotów SEAD. Po wyeliminowaniu statków powietrznych udajecie się na wyznaczony CAP w którym pozostajecie od momentu aż package RAIDER nie wykona swojego zadania.

Image

ENFIELD 2:
AWACS: OVERLORD
T/O: CVN-73
WPT 1 - Punkt przechwycenia i E-2
WPT 2 - Punkt zakończenia eskorty E-2, holding do 17:20
WPT 3-4 BARCAP
WPT 5 - INFO - cel package RAIDER
WPT 6 - INFO - lotnisko wroga Senaki
WPT 7 - INFO - lotnisko wroga Kutaisi
WPT 8 - INFO - lotnisko wroga Kobuleti
WPT 9 - INFO - lotnisko wroga Batumi
LNDG: CVN-75

Bezpośrednio po starcie powinniście skierować się na waypoint 1 w którym to najpóźniej powinniście przechwycić samoloty E-2 i rozpocząć jego eskortę. Zalecane jest aby E-2 zlokalizować jeszcze przed dolotem do tego punktu i eskortę rozpocząć wcześniej.
Eskorte należy prowadzić do momentu aż E-2 nie zajmie swojej pozycji co spodziewane jest na godzinę 17:00 i odbędzie się na waypointcie 2. O godzinie 17:20 przechodzicie do realizacji zadania BARCAP, w razie konieczności zapewniacie wsparcie lotu Enfield 1. Na Barcapie macie pozostać do momentu aż package RAIDER nie zakończy swojego zadania i nie minie waszych pozycji.

Image

COLT 1:
AWACS: OVERLORD
T/O: CVN-75
WPT 1 - Holding point do 17:20
WPT 2-5 - Strefa wykonania zadania SEAD
WPT 6 - Exit point
LNDG: CVN-75

Po starcie powinniście skierować sie na waypoint 1 w którym powinniście pozostać do godziny 17:20. W tym momencie powinniście opuścić holding i wykonać misję SEAD w kwadracie wyznaczonym waypointami 2-5. Identyczne zadanie ma również lot COLT 2, należy z nimi ściśle kooperować. W wyznaczonym obszarze można spodziewać się szerokiej gamy stacji SAM rozpoczynając od SA-2, a na SA-15 kończąc. Musicie unieszkodliwić wszystkie aktywne radary aby umożliwić ucieczkę Package Rider. Weźcie pod uwagę fakt że przeciwnik może świadomie wyłączać i włączać radary.

Image

COLT 2:
AWACS: OVERLORD
T/O: Sochi-Adler
WPT 1 - Sochi-Adler
WPT 2 - Holding point do 17:15
WPT 3-6 - Strefa wykonania zadania SEAD
WPT 7 - Exit point
LNDG: Sochi-Adler

Po starcie powinniście skierować sie na waypoint 1 w którym powinniście pozostać do godziny 17:20. W tym momencie powinniście opuścić holding i wykonać misję SEAD w kwadracie wyznaczonym waypointami 2-5. Identyczne zadanie ma również lot COLT 1, należy z nimi ściśle kooperować. W wyznaczonym obszarze można spodziewać się szerokiej gamy stacji SAM rozpoczynając od SA-2, a na SA-15 kończąc. Musicie unieszkodliwić wszystkie aktywne radary aby umożliwić ucieczkę Package Rider. Weźcie pod uwagę fakt że przeciwnik może świadomie wyłączać i włączać radary.

Image

Pontiac 1:
AWACS: OVERLORD
T/O: LHA-1
WPT 1 - IP
WPT 2 - Cel priorytetowy - Most 1
WPT 2 - Cel priorytetowy - Most 2
WPT 4 - Obóz z którego wyjadą oddziały szybkiego reagowania
WPT 5 - Gudauta
LNDG: LHA-1

Wasze zadanie polega na odcięciu dróg zaopatrzeniowych do pozostałych oddziałów Kalifatu na lotnisku Gudauta. Aby zrealizować te zadanie musicie unieszkodliwić przeprawy mostowe na WPT 2 - 3. Są to konstrukcje betonowe w pobliżu Gudauty na których zlokalizowane są posterunki przeciwnika. Misja zostanie wykonania w chwili gdy te przeprawy nie będą przejezdne. W chwilii rozpoczęcia natarcia możecie spodziewać się że aby wesprzeć atakowane obiekty, z bazy wypadkowej która znajduje się na WPT 4 wyjedzie oddział szybkiego reagowania który stanowi wasz cel dodatkowy. Ponadto na WPT 5 zostało oznaczone lotnisko Gudauta na którym znajdują się pozostałe przy życiu oddziały bojowników, jeżeli będziecie w stanie, możecie próbować wyeliminować stacjonujący tam pojedynczy zestaw SA-19 który może zagrażać naszym śmigłowcom operującym w rejonie.

Image


Pontiac 2:
AWACS: OVERLORD
T/O: Krymsk
WPT 1 - Krymsk
WPT 2 - Dolot
WPT 3 - IP
WPT 4 - Target Senaki Kolkhi
LNDG: Krymsk / Sochi

Wasze zadanie polega na zniszczeniu pasa startowego lotniska Senaki-Kolkhi. Na lotnisku stacjonują 3 eskadry wyposażone w różnego typu samoloty wliczając w to F-14. Na całym terenie rozsiane są stacje radarowe i wyrzutnice, przede wszystkim SA-2, SA-3, SA-6, SA-8,SA-19,SA-18 i inne typy Shorad. O godzinie 17:20 ma nastąpić szturm Package Fazer który powinien wyeliminować wrogie lotnictwo oraz unieszkodliwić samy. Do waszej decyzji oraz ustaleń z AWACsem zależy czy zaatakujecie razem z nimi czy też wcześniej i będziecie liczyć tylko na siebie. W przypadku gdy będziecie oczekiwać na pozostałe grupy, wejdźcie w holding nad punktem IP. Po wykonaniu zadania możecie wracać na Sochi lub Krymsk

Image


UZI 1:
AWACS: OVERLORD
T/O: LHA-1 TARAWA TASK FORCE
WPT 1 - Sochi-Adler
WPT 2-4 - Dolot
WPT 5 - Przybliżony obszar poszukiwań pilota.
LNDG: LHA-1 / Sochi-Adler

Grupa UZI 1 operuje w grupie okrętów zgrupowanych dookoła LHA-1 Tarawa, a dokładniej rzecz biorąc na niszczycielach osłaniających okręt desantowy Marines. Wasze zadanie jest niezwykle ważne i trudne. Niecałe dwie godziny temu Tureckie zestaw HAWK zlokalizowany na terenie Gruzji, zestrzelił samolot F-117, z dobrych wiadomości mamy pewność że piloci przeżyli, natomiast złą wiadomością jest fakt że katapultowali się nad terenem wroga. Waszym zadaniem jest ich zlokalizowanie i przywiezienie powrotem. Na tym nie kończą się wasze zadania, wrak samolotu musi być zabezpieczony i zniszczony, dlatego oprócz uratowania katapultowanych pilotów będziecie musieli dostarczyć w ten niezwykle trudny rejon naszych komandosów, tak aby skutecznie unieszkodliwiły rozbity wrak.

Po starcie udacie się na lotnisko Sochi-Adler skąd pobierzecie jednostkę komandosów która oczekuje na was przy wieży kontroli lotów. Po pobraniu jednostek kierujcie się wzdłuż wyznaczonych punktów aż do waypointu numer 5. Tym Waypointem oznaczono miejsce gdzie znajduje się rozbity wrak F-117. Piechotę powinniście wysadzić możliwie blisko - jednak nie mogą was przy tym wykryć. Po wysadzeniu piechoty oczekujcie na ziemi około 3-4 minuty - następnie możecie rozpoczynać poszukiwania pilotów, dopuszcza się przelot w pobliżu wraku F-117 jednak uważajcie na ewentualne AAA które mogą się tam znajdować!. Obszar poszukiwań pilota zaznaczono na mapie poniżej. W przypadku gdy będziecie znajdować się blisko - na pewno zaznaczy swoją pozycję przez granat dymny.

W trakcie dolotu należy uważać, operujecie nad wrogim terytorium i zarówno w zabudowaniach, jak i górskich osadach mogą znajdować się wojska nieprzyjaciela.

Image

Zdjęcie warku F-117
Image

Mapa poglądowa.
Image


BEEPER 1:
AWACS: OVERLORD
T/O: Sochi-Adler
LNDG: LHA-1 / Sochi-Adler

Lot Beeper 1 operuje na śmigłowcach Mi-17 które pamiętają jeszcze pierwsze lata produkcji. Śmigłowiec jest kompletnie goły, bez zbędnej elektroniki w postaci systemu GPS, dodatkowo maksymalny rezus silników powoli jest osiągalny, z tego powodu można spodziewać się nieco obniżonych osiągów niż było to jeszcze kilka lat temu. Zadania nie ułatwia pogoda - 12 węzłowy wiatr, -10 stopni Celsiusza i dość ostra śnieżyca.

Misja przewidziana dla lotu Beeper jest stosunkowo jasno określona - podjęcie pilota który znajduje się na szalupie ratunkowej na otwartym morzu. Dotarcie do niego będzie wymagało dość precyzyjnej nawigacji oraz korzystania z dostępnych pomocy nawigacyjnych. Aby możliwie ułatwić wam wykonanie tego zadania, dowództwo misji zdecydowało się aby wasza trasa przebiegała przez rejon platformy wiertniczej która będzie drugim puntem z którego będzie można rozpocząć właściwe poszukiwania rozbitka.

Startujecie z lotniska Sochi-Adler. Po starcie należy skierować się bezpośrednio na platformę wiertniczą która znajduje się od waszej aktualnej pozycji na kursie 165(według F10) w odległości około 60 km. Platforma ta znajduje się również na przecięciu radiali 239 z NDB 395.00 kHz XC oraz radiala 162 z NDB 761 kHz CO

Po przylocie do platformy możecie skierować się bezpośrednio na rozbitka. Znajduje się on na kursie 249 w odległości 20 km od platformy wiertniczej, przecięcie radiali 242 z NDB 395.00 kHz XC i 180 z NDB 761 kHz CO

Gdy będziecie w jego pobliżu, oznaczy on swoja dokładną pozycje zielonym dymem!.

Po podjęciu pilota wracacie na Sochi - NDB 761 kHz CO lub na LHA-1 Tarawa

Image

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Briefing kompletny. CF dodany. W razie wątpliwości - proszę pytać.

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

UWAGA:

Dla lotów FORD dodano bardzo ważną uwagę:

"W przypadku gdy w trakcie holdingu jakaś grupa osiągnie następujący poziom paliwa F/A-18C - 12 000 lbs, F-16 - 10 000 lbs. Grupa ta podaje sygnał THUNDERx3 który oznacza że każda z grup wykonuje podejście indywidualnie z pominięciem dolotu do celu w formie package."



Jednocześnie dowództwo przysłało wstępne wyliczenia jakimi wartości paliwa można spodziewać się w odpowiednich punktach:

Założenia:
-Lot do celu z prędkością 350 IAS na niskiej wysokości
-Powrót z prędkością 400 IAS na niskiej wysokości do chwili wyjścia z nad terenu lądu
-Po wyjściu z nad terenu lądu, wzniesienie się do wysokości 21 000 i dolot do tankera.
-Brak zrzutu pustych zbiorników z paliwem


F/A-18C
-Wyjście z holdingu - 12000 LBS
-Przejście nad łańcuchem górskim - 7300 LBS
-Cel: 6100 LBS
-Wejście nad obszar morza: 5100 LBS
-Okolice Tankera: 4200 LBS

F-16C
-Wyjście z holdingu - 10000 LBS
-Przejście nad łańcuchem górskim - 6700 LBS
-Cel: 6000 LBS
-Wejście nad obszar morza: 5300 LBS
-Okolice Tankera: 4600 LBS

User avatar
Wroblowaty
Posts: 181
Joined: 2019-09-05 17:34

Flights: 174 (432hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Naval Aviator

Czy dla lotów Ford jest przewidywane tankowanie przed wejściem w holding na WP2? Czy tylko na powrocie?

"Lotnik, skrzydlaty władca świata bez granic, ze śmierci drwi, życiu w twarz się prosto śmieje..."
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Wroblowaty wrote: 2021-01-18 09:15 Czy dla lotów Ford jest przewidywane tankowanie przed wejściem w holding na WP2? Czy tylko na powrocie?
Tankowanie tylko na powrocie.

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Czy obizony resurs u Mi17 nie zadziala podobnie jak usterki i nie spowoduje komplikacji ??

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Krzychoo wrote: 2021-01-18 13:11 Czy obizony resurs u Mi17 nie zadziala podobnie jak usterki i nie spowoduje komplikacji ??
Nie powinien, przetestowałem i nie napotkałem na komplikacje. Domyślnie jest wartość 90% - tutaj zmniejszyłem to do 75%

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Dokładniejsze zdjęcia celu lotów FORD

Image


Zbliżenia:
Image
Image

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Zdjecia celów dla lotu Pontiac 2
Image


Zdjecia celów dla lotu Pontiac 1
Image
Image

User avatar
Qba
Posts: 627
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 246 (616hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Commanding Officer

McAgs siedział w mesie oficerskiej i probówal jeść obiad lewa reką. Drugą miał do łokcia w gipsie. W mewnym momencie podszedł do niego jeden z pilotów wyznaczonych na popołudniową misję.
"Nie wiem jak ty to sobie to zrobiłeś" - zaśmiał się wykonując charakterystyczny gest przypominający przeładowywanie strzelby po czym wręczył rannemu jakąś kopertę
Ten spojrzał na niego ze zdenerwowaniem.
"Nie biorę takich listów! Widzimy się z powrotem za dwie godziny."

:D

User avatar
Foka
Posts: 605
Joined: 2020-06-12 01:01

Flights: 206 (465hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

492nd vFS Pilot

Jako AWACS proszę o wyjaśnienie kwestii lotu Colt 2, bo to jakaś parodia HRP będzie.

Post Reply