GEORGIAN CRISIS: Prolog

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Serdecznie zapraszam:

Opis fabularny i sytuacyjny:

viewtopic.php?f=59&t=4359

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

GEORGIAN CRISIS: Prolog

Jesteśmy tutaj wszyscy po to aby pomóc naszym gruzinskim przyjaciołom zażegnać widmo eskalującej wojny domowej. Wszystko dzieje się tu tak szybko, że nie wiemy kiedy uda nam się odzyskać kontrolę nad spornymi terytoriami. Mamy do czynienia ze zorganizowanymi partyzantkami, które jednak są dobrze wyposażone także nie możemy ich lekceważyć. Po stronie rosyjskiej rewolucjonistom udało się przejąć kontrolę nad lotnikami Nalchik i Bieslan, także z niepokojem spoglądamy w tamtym kierunku obawiając się przejętych przez nich samolotów.

Wiem, że jesteście wszyscy zmęczeni po długiej podróży. Nie będę was okłamywał, spędzimy tu trochę czasu gdyż nic nie wskazuje na rychłe zakończenie konfliktu. Nie możemy tracić cennego czasu. Szkoda marnować go na czcze gadanie, do maszyn !! WYKONAĆ !!!

Image

Image

Image

START MISJI:
03.03.2001 r. Godz. 09.00 local

POGODA: temp +10 st. C, umiarkowane zachmurzenie przelotny deszcz, podstawa 2500 ft, wiatr: at GRND 7 m/s w kierunku 337 st, at 2000m 7 m/s w kierunku 280 st, at 8000 m 4 m/s w kierunku 280 st.

DOWOLNOŚĆ W DOBORZE MALOWAŃ – fajnie byłoby jednak jakby pasowały do kraju, ale na upartego nie jest to warunek konieczny
TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR LOTNISKOWYCH – nawet jeżeli jesteśmy sami na lotnisku wszystko meldujemy wieży jak w realu i zgłaszamy drogi kołowania, którymi będziemy sie poruszać. ZACHOWUJEMY PEŁNĄ ŁĄCZNOŚĆ RADIOWĄ !!!!
NIE ZMIENIAMY ZAŁOŻONEGO WYPOSAŻENIA – wszyscy maja domyślnie założone takie jakie bedzie im potrzebne i nie ma potrzeby nic tam zmieniać
NIE ZRZUCAMY BEZ POTRZEBY ZBIORNIKÓW PALIWA – nie marnujemy pieniędzy podatników i nie narażamy życia cywilów i ich domostw !! Zrzucanie uzbrojenia i zbiorników paliwa dozwolone jedynie w sytuacjach awaryjnych

BULLSEYE: N42`31`29 E43`8`40 (Ambrolauri)

Image

ZADANIA:

FLIGHT: ENFIELD 1/USA (F-16)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000 MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: -
COMM: 122.200 MHz

WPT: WPT1 - WPT2 - WPT3 - WPT4 - WPT5 - WPT6(RTB)

OBJECTIVE:
-przelot po waypointach (w trakcie przelotu zostaną wyjaśnione główne zagadnienia dotyczące konfliktu)
-precyzyjna nawigacja od punktu do punktu

THREAD: nie przewidujemy należy jednak nad czerwonymi strefami zachować bezpieczny pułap celem uniknięcia nieprzyjacielskich MANPADS

ADDITIONAL INFO: -

FLIGHT: ENFIELD 2/USA (F-16)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000 MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: -
COMM: 122.200 MHz

WPT: WPT1 - WPT2 - WPT3 - WPT4 - WPT5 - WPT6(RTB)

OBJECTIVE:
-przelot po waypointach (w trakcie przelotu zostaną wyjaśnione główne zagadnienia dotyczące konfliktu)
-precyzyjna nawigacja od punktu do punktu

THREAD: nie przewidujemy należy jednak nad czerwonymi strefami zachować bezpieczny pułap celem uniknięcia nieprzyjacielskich MANPADS

ADDITIONAL INFO: -

FLIGHT: CHEVY/USA (UH - 1H)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: lądowisko przygodne w Mukhrani (ADF: 520kHz)
ALTRN RTB: -
TASK: -
COMM: 20FM

WPT: VAZIANI - Mukhrani (ADF: 520kHz) – Gori (ADF: 462kHz) – powrót do Mukhrani i lądowanie w terenie przygodnym w pobliżu sojuszniczych oddziałów

OBJECTIVE:
-przelot po waypointach (w trakcie przelotu zostaną wyjaśnione główne zagadnienia dotyczące konfliktu)
-precyzyjna nawigacja od punktu do punktu

THREAD: -

ADDITIONAL INFO: -

FLIGHT: BEEPER/POL (Mi8TV2)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS)
RTB: FARP WARSAW 131.000MHz (14)
ALTRN RTB: -
TASK: -
COMM: YADRO

WPT: WPT: WPT1 - WPT2 - WPT3 - WPT4 – WPT5(FARP WARSAW)

OBJECTIVE:
-przelot po waypointach (w trakcie przelotu zostaną wyjaśnione główne zagadnienia dotyczące konfliktu)
-precyzyjna nawigacja od punktu do punktu

THREAD: -

ADDITIONAL INFO: -

FLIGHT: VOROBEY/GEO (Ka - 50)
TAKEOFF LOCATION: FARP MOSCOW 121.500MHz
RTB: FARP MOSCOW 121.500MHz
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: -
COMM: 123.300MHz

WPT: WPT1 - WPT2 - WPT3 - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-przelot po waypointach (w trakcie przelotu zostaną wyjaśnione główne zagadnienia dotyczące konfliktu)
-precyzyjna nawigacja od punktu do punktu

THREAD: -

ADDITIONAL INFO: -

FLIGHT: SOKOL/GEO (Su - 25T)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS)
RTB: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS)
ALTRN RTB:Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: -
COMM: 126.500MHz

WPT: WPT1 - WPT2 - WPT3(RTB)

OBJECTIVE:
-przelot po waypointach (w trakcie przelotu zostaną wyjaśnione główne zagadnienia dotyczące konfliktu)
-precyzyjna nawigacja od punktu do punktu

THREAD: -

ADDITIONAL INFO: -

FLIGHT: 100, 200/POL (MiG - 21bis)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz (kan 00) 44X(KTS)
RTB: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz (kan 00) 31X(TSK)
TASK: -
COMM: 150.000MHz (kan01)

WPT: Kutaisi – SEC3/I 5 - SEC3/I 3 - Kutaisi

OBJECTIVE:
-przelot po waypointach (w trakcie przelotu zostaną wyjaśnione główne zagadnienia dotyczące konfliktu)
-precyzyjna nawigacja od punktu do punktu

THREAD:-

ADDITIONAL INFO: -

FLIGHT: SVARD (VIGGEN)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz (Special: 02) 44X(KTS)
RTB: Kutaisi 263.000MHz (Special: 02) 44X(KTS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz (Special: 03) 31X(TSK)
TASK: -
COMM: 126.600MHz

WPT: WPT1 - WPT2 - WPT3 - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-przelot po waypointach (w trakcie przelotu zostaną wyjaśnione główne zagadnienia dotyczące konfliktu)
-precyzyjna nawigacja od punktu do punktu

THREAD: -

ADDITIONAL INFO: -

Post Reply