Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Trening: Nawigacja precyzyjna (dzien)

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-08-31 18:51

Obrazek Misja ma za zadanie umozliwic nam trening precyzyjnego lotu po wyznaczonej trasie. Cel jest czysto treningowy wiec nie bedzie zadnych strzelajacych przeciwnikow. Wszystkie maszyny sa HOT. Czas na mapie 07:00:00, pogoda ladna - wiatr 0, niewielka ilosc cumulusow.

AIR TASKING ORDER SPRINGFIELD (4x Mirage 2000C)

BRIEFING:
Lot na nawigację, należy spełnić parametry lotu podane poniżej.
0. Między punktami 1 a 8 skrzydłowi (Springfield 1-2, 1-3, 1-4) muszą trzymać się nie dalej niż 2000ft od prowadzącego.
1. Między punktami 1 i 2 należy lecieć na angels 3. Dopuszczalna dewiacja +/- 300 ft
2. Między punktami 3 i 4 należy lecieć nie wyżej niż 400ft AGL.
3. Naledzy dotrzeć do puntku 5 o czasie (nie wcześniej niż 07:25:00 i nie później niż 07:25:30)
4. Między punktami 6 i 7 należy lecieć na angels 20. Dopuszczalna tolerancja +/- 300 ft.
5. W punkcie 8 znajdują się 4 cele do zniszczenia.

WAYPOINTS:
0: SUKHUMI- Lotnisko Sukhumi, takeoff time: 07:05
1: A3KSTART - Początek odcinka na wysokości 3000ft AMLS
2: A3KEND - Koniec odcinka na wysokości 3000ft AMLS
3: 400FTSTART - Początek niskiego lotu nie wyżej niż 400ft AGL
4: 400FTEND - Koniec niskiego lotu
5: BEONTIME - Należy być na miejscy międzi 07:25:00 a 07:25:30
6: A20KSTART - Początek odcinka na wysokości 20000ft AMLS
7: A20KEND - Koniec odcinka na wysokości 20000ft AMLS
8. TGTRANGE - 4 cele do zniszczenia (4x Tu-95)
9. FINAL - prosta do lądowania
10. SUKHUMI- Lotnisko Sukhumi

Obrazek

UZBROJENIE:
2x Matra R550 Magic-II
2x Matra Super 530D
1x Eclair pod
1x Zbiorniki paliwa

HAWG (4x A-10C)

BRIEFING:
Lot na nawigację, należy spełnić parametry lotu podane poniżej.
0. Między punktami 1 a 8 skrzydłowi (Hawg 1-2, 1-3, 1-4) muszą trzymać się nie dalej niż 2000ft od prowadzącego.
1. Między punktami 1 i 2 należy lecieć na angels 7. Dopuszczalna dewiacja +/- 300 ft
2. Między punktami 3 i 4 należy lecieć na angels 10. Dopuszczalna dewiacja +/- 300 ft
3. Należy dotrzeć do puntku 5 o czasie (nie wcześniej niż 07:25:00 i nie później niż 07:25:30)
4. Między punktami 6 i 7 należy lecieć nie wyżej niż 400 ft nad poziomem gruntu.
5. W punkcie 8 znajdują się 4 cele do zniszczenia.

WAYPOINTS:
0: SENAKI - Lotnisko Senaki - Kolkhi, takeoff time: 07:05
1: A7KSTART - Początek odcinka na wysokości 7000ft AMSL
2: A7KEND - Koniec odcinka na wysokości 7000ft AMLS
3: A10KSTART - Początek odcinka na wysokości 10000ft AMSL
4. A10KEND - Koniec odcinka na wysokości 10000ft AMLS
5: BEONTIME - Należy być na miejscy międzi 07:25:00 a 07:25:30
6: 400FTSTART - Początek niskiego lotu nie wyżej niż 400ft AGL
7: 400FTEND - Koniec niskiego lotu
8. TGTRANGE - Lotnisko Kobuleti, na płycie 4 cele do zniszczenia (w miejscy waypointu)
9. FINAL - prosta do lądowania
10. SENAKI - Lotnisko Senaki
Obrazek

UZBROJENIE:
2x AIM-9M Sidewinder
2x AGM-65D Maverick
2x GBU-38 JDAM
2x GBU-12
1x AN/ALQ-184 Electronic Attack Pod
1x AN/AAQ-28 LITENING

CELE:
Hawg 1-1: BMP-3
Hawg 1-2: T-55
Hawg 1-3: BM-30 SMERSH
Hawg 1-4: 2S19 MSTA

Obrazek

PONTIAC(4x F/A-18C)

BRIEFING:
Lot na nawigację, należy spełnić parametry lotu podane poniżej.
0. Między punktami 1 a 8 skrzydłowi (Pontiac 1-2, 1-3, 1-4) muszą trzymać się nie dalej niż 1000ft od prowadzącego.
1. Między punktami 1 i 2 należy lecieć nie wyżej niż 400ft AGL.
2. Między punktami 3 i 4 należy lecieć na angels 12, z tolerancją 300ft w każdą stronę.
3. Naledzy dotrzeć do puntku 5 o czasie (nie wcześniej niż 07:25:00 i nie później niż 07:25:30)
4. Między punktami 6 i 7 należy lecieć na angels 9. Dopuszczalna tolerancja +/- 300 ft.
5. W punkcie 8 znajdują się 4 cele do zniszczenia.

WAYPOINTS:
0: STENNIS - Lotniskoweic Stennis, takeoff time: 07:05
1: 400FTSTART - Początek niskiego lotu nie wyżej niż 400ft AGL
2: 400FTEND - Koniec niskiego lotu
3: A12KSTART - Początek odcinka na wysokości 12000ft AMLS
4: A12KEND - Koniec odcinka na wysokości 12000ft AMLS
5: BEONTIME - Należy być na miejscy międzi 07:25:00 a 07:25:30
6: A9KSTART - Początek odcinka na wysokości 9000ft AMLS
7: A9KEND - Koniec odcinka na wysokości 9000ft AMLS
8. TGTRANGE - 4 cele do zniszczenia (wyznaczone budynki na lotnisku Batumi)
9. FINAL - prosta do lądowania
10. STENNIS - Lotniskowiec Stennis, TACAN 1X

Obrazek

CELE:
Obrazek

UZBROJENIE:
2x AIM-9X
2x Mk-84
2x AIM-120C
2x Zbiorniki paliwa

DODGE(4x AV-8B)

BRIEFING:
Lot na nawigację, należy spełnić parametry lotu podane poniżej.
0. Między punktami 1 a 8 skrzydłowi (Dodge 1-2, 1-3, 1-4) muszą trzymać się nie dalej niż 1000ft od prowadzącego.
1. Między punktami 1 i 2 należy lecieć nie wyżej niż 400ft AGL.
2. Między punktami 3 i 4 należy lecieć na angels 6, z tolerancją 300ft w każdą stronę.
3. Naledzy dotrzeć do puntku 5 o czasie (nie wcześniej niż 07:25:00 i nie później niż 07:25:30)
4. Między punktami 6 i 7 należy lecieć na angels 15. Dopuszczalna tolerancja +/- 300 ft.
5. W punkcie 8 znajdują się 4 cele do zniszczenia.

WAYPOINTS:
0: TARAWA - Lotniskoweic TARAWA, takeoff time: 07:05
1: 400FTSTART - Początek niskiego lotu nie wyżej niż 400ft AGL
2: 400FTEND - Koniec niskiego lotu
3: A6KSTART - Początek odcinka na wysokości 6000ft AMLS
4: A6KEND - Koniec odcinka na wysokości 6000ft AMLS
5: BEONTIME - Należy być na miejscy międzi 07:25:00 a 07:25:30
6: A15KSTART - Początek odcinka na wysokości 15000ft AMLS
7: A15KEND - Koniec odcinka na wysokości 15000ft AMLS
8. TGTRANGE - 4 cele do zniszczenia (4x fregaty Molniya)
9. FINAL - prosta do lądowania
10. TARAWA - Lotniskowiec Stennis, TACAN 2X

Obrazek

UZBROJENIE:
2x AIM-9M SIDEWINDER
4x AGM-65G MAVERICK
1x GAU 12 Gunpod
1x AN/AAQ LITENING

BEEPER(4x Mi-8)

BRIEFING:
Lot na nawigację, należy spełnić parametry lotu podane poniżej.
0. Między punktami 1 a 8 skrzydłowi (Beeper 1-2, 1-3, 1-4) muszą trzymać się nie dalej niż 1000ft od prowadzącego.
1. Między punktami 1 i 2 należy lecieć nie wyżej niż 300ft AGL.
2. Między punktami 3 i 4 należy lecieć na angels 3, z tolerancją 300ft w każdą stronę.
3. Należy dotrzeć do puntku 5 o czasie (nie wcześniej niż 07:25:00 i nie później niż 07:25:30)
4. W puncie 6 przewidziano ladowanie na plycie postojowej lotniska Senaki
5. Należy dotrzećdo punktu 7 o czasie (nie wcześniej niż 07:35:00 i nie później niż 07:35:30)
6. W punkcie 8 znajdują się 4 cele do zniszczenia.

WAYPOINTS:
0: KUTAISI - Lotnisko Kutaisi, takeoff time: 07:05
1: 300FTSTART - Początek niskiego lotu nie wyżej niż 300ft AGL
2: 300FTEND - Koniec niskiego lotu
3: A3KSTART - Początek odcinka na wysokości 3000ft AMLS
4: A3KEND - Koniec odcinka na wysokości 3000ft AMLS
5: BEONTIME - Należy być na miejscy międzi 07:25:00 a 07:25:30
6: LANDING - Lądowanie na lotnisku Senaki
7: BEONTIME2 - Należy być na miejscy międzi 07:35:00 a 07:35:30
8. TGTRANGE - cele do zniszczenia (8 ciężarówek)
9. FINAL - prosta do lądowania
10. KUTAISI - Lotnisko Kutaisi

Obrazek

UZBROJENIE:
4x B-8V20A - 20 S-8OFP2 rocket pods
2x UPK-23-250 gunpods

Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-09-02 21:04

Uaktualniono opis zadania dla lotu HAWG. Analogicznie będą wyglądały zadania dla innych grup (in progress).

Awatar użytkownika
eoon
Rejestracja: 2018-07-18 20:51

Gildia Pilot

313 Pilot

2018-09-05 12:33

Jest jakaś szansa na dostawienie piątego Pontiac'a?

Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-09-05 12:49

Niestety, flighty sa max 4 samoloty, triggery wszystkie musialbym poprawic zeby lapaly 5go. Mozliwe ze zdaze dodac caly jeden flight Hornetow z innym zadaniem, ale nie obiecuje - jeden flight to ok 30 triggerow + 15 zon, czasem wiecej wiec kupa roboty

Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-09-05 13:50

Dodano plany lotu dla Pontiac i Dodge

Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-09-05 16:46

Dodano zadanie dla Mi-8

Awatar użytkownika
VladMordock
Rejestracja: 2017-09-26 23:45

Gildia Pilot

2018-09-05 20:20

O której pojawimy się na mapie ? (godzina rozpoczęcia misji)

Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-09-06 11:20

o 7:00, pojazdy sa HOT, kazdy flight ma wlasne lotnisko startu wiec nie ma korkow na plycie ani koniecznosci komunikacji z wieza

Awatar użytkownika
VladMordock
Rejestracja: 2017-09-26 23:45

Gildia Pilot

2018-09-06 11:42

Dziękuję, właśnie miałem obawy czy wyrobie z aligmentem nawigacji ineryjnej. :)

I teraz do samego planowania lotu i zmiany poziomow, jak to powinno się robić - liczyc kąt w/g f. trygonometrycznych czy założyć stały GS i lecieć na wariometr? Czy też jakoś inaczej?

Awatar użytkownika
gorzasty
Rejestracja: 2018-05-10 18:47

Gildia Pilot

2018-09-07 21:19

Bardzo fajna misja. Może Miga 21 by jeszcze się dało upchnąć? Staram się go nauczyć i taka misja byłaby w sam raz na poczatek gdybym mógł lecieć jako skrzydłowy.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka


ODPOWIEDZ