GEORGIAN CRISIS: OPERATION NIGHTHAWK
GEORGIAN CRISIS: OPERATION NIGHTHAWK
Walka z tutejszą partyzantką nie będzie należeć do łatwych zadań. Największym dla nas problemem jest ich mobilność oraz nieprzewidywalność. Wielokrotrnie rewolucjoniści pokazali już, że potrafią znaleźć się w najmniej oczekiwanym miejscu w najmniej spodziewanym czasie. Abyśmy mogli w sposób skuteczny przeprowadzać działania wojenne najpierw musimy rozprawić się z ich obroną przeciwlotniczą. Musimy zlikwidować i stałe oraz mobilne zestawy przeciwlotnicze. W międzyczasie nasze oddziały muszą po cichu zostać przerzucone na tereny zajęte przez nieprzyjaciela. Pogoda jednak nas nie rozpieszcza a meteorolodzy nie maja dla nas dobrych wieści...
START MISJI:
03.03.2001 r. Godz: 23:00 local
POGODA: temp +3 st. C, burza z piorunami, podstawa 2620 ft, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 335 st, at 2000m 18 m/s w kierunku 336 st, at 8000 m 11 m/s w kierunku 216 st.
DOWOLNOŚĆ W DOBORZE MALOWAŃ – fajnie byłoby jednak jakby pasowały do kraju, ale na upartego nie jest to warunek konieczny
TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR LOTNISKOWYCH – nawet jeżeli jesteśmy sami na lotnisku wszystko meldujemy wieży jak w realu i zgłaszamy drogi kołowania, którymi będziemy się poruszać. ZACHOWUJEMY PEŁNĄ ŁĄCZNOŚĆ RADIOWĄ !!!!
WSZYSTKIE MASZYNY DOMYŚLNIE SĄ NIEUZBROJONE – chyba że w briefingu napisane jest inaczej
NIE ZRZUCAMY BEZ POTRZEBY ZBIORNIKÓW PALIWA – nie marnujemy pieniędzy podatników i nie narażamy życia cywilów i ich domostw !! Zrzucanie uzbrojenia i zbiorników paliwa dozwolone jedynie w sytuacjach awaryjnych
ZASADY PRZEZBRAJANIA – według regulaminu Gildii
PRZYPOMNIJCIE SOBIE NOCNE LOTY W TRUDNYCH WARUNKACH ATMOSFERYCZNYCH ORAZ OPCJONALNIE – TANKOWANIE W POWIETRZU
BULLSEYE: 42`31`40`N 43`08`23E (Ambrolauri)
Walka z tutejszą partyzantką nie będzie należeć do łatwych zadań. Największym dla nas problemem jest ich mobilność oraz nieprzewidywalność. Wielokrotrnie rewolucjoniści pokazali już, że potrafią znaleźć się w najmniej oczekiwanym miejscu w najmniej spodziewanym czasie. Abyśmy mogli w sposób skuteczny przeprowadzać działania wojenne najpierw musimy rozprawić się z ich obroną przeciwlotniczą. Musimy zlikwidować i stałe oraz mobilne zestawy przeciwlotnicze. W międzyczasie nasze oddziały muszą po cichu zostać przerzucone na tereny zajęte przez nieprzyjaciela. Pogoda jednak nas nie rozpieszcza a meteorolodzy nie maja dla nas dobrych wieści...
START MISJI:
03.03.2001 r. Godz: 23:00 local
POGODA: temp +3 st. C, burza z piorunami, podstawa 2620 ft, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 335 st, at 2000m 18 m/s w kierunku 336 st, at 8000 m 11 m/s w kierunku 216 st.
DOWOLNOŚĆ W DOBORZE MALOWAŃ – fajnie byłoby jednak jakby pasowały do kraju, ale na upartego nie jest to warunek konieczny
TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR LOTNISKOWYCH – nawet jeżeli jesteśmy sami na lotnisku wszystko meldujemy wieży jak w realu i zgłaszamy drogi kołowania, którymi będziemy się poruszać. ZACHOWUJEMY PEŁNĄ ŁĄCZNOŚĆ RADIOWĄ !!!!
WSZYSTKIE MASZYNY DOMYŚLNIE SĄ NIEUZBROJONE – chyba że w briefingu napisane jest inaczej
NIE ZRZUCAMY BEZ POTRZEBY ZBIORNIKÓW PALIWA – nie marnujemy pieniędzy podatników i nie narażamy życia cywilów i ich domostw !! Zrzucanie uzbrojenia i zbiorników paliwa dozwolone jedynie w sytuacjach awaryjnych
ZASADY PRZEZBRAJANIA – według regulaminu Gildii
PRZYPOMNIJCIE SOBIE NOCNE LOTY W TRUDNYCH WARUNKACH ATMOSFERYCZNYCH ORAZ OPCJONALNIE – TANKOWANIE W POWIETRZU
BULLSEYE: 42`31`40`N 43`08`23E (Ambrolauri)
ZADANIA:
FLIGHT: VOROBEY (Ka - 50)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS)
RTB: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: Escort/CAS
COMM: 124.200 MHz/R828: ch 01 (komunikacja z BEEPER)
WPT: WPT1 - - WPT2(INGRESS) – WPT3(DROPZONE) – WPT4(EGRESS) – WPT5(SENAKI) - WPT6(KUTAISI)
OBJECTIVE:
-eskorta lotu BEEPER przez całą długość trasy oraz wsparcie ogniowe
THREAT: możliwy opór ze strony piechoty i lekkich pojazdów (wywiad donosi jednak że teren jest "czysty"). Zaleca sie przelot na niskim pułapie
ADDITIONAL INFO:
-dobór uzbrojenia należy do was. ZALECANE jest jednak nie zabieranie ATGM, bardziej przydadzą się zasobniki z pociskami niekierowanymi i/lub UPK
-długość całej trasy w dwie strony to około 200 km (rozważcie zabranie dodatkowych zbiorników paliwa)
-dowódcą ugrupowania jest prowadzący lot BEEPER
FLIGHT: BEEPER (Mi8TV2)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS)
RTB: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: TROOP TRANSPORT
COMM: YADRO/R828: ch:01 (do komunikacji z lotem VOROBEY)
WPT: WPT1 - - WPT2(INGRESS) – WPT3(DROPZONE) – WPT4(EGRESS) – WPT5(SENAKI) - WPT6(KUTAISI)
OBJECTIVE:
-desant żołnierzy w miejscowości Meore - Gudava
THREAT: możliwy opór ze strony piechoty i lekkich pojazdów (wywiad donosi jednak że teren jest "czysty"). Zaleca sie przelot na niskim pułapie
ADDITIONAL INFO:
-dowódcą ugrupowania jest prowadzący lot BEEPER
-żołnierze oczekują zaraz przy śmigłowcach (północna płyta postojowa) bądź na południowej płycie postojowej (na płycie przed helipadami)
FLIGHT: SVARD (AJS - 37)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS) SPECIAL 1
RTB: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK) SPECIAL 2
TASK: NAVAL PATROL
COMM: E (125.000 MHz)
WPT: WPT1(INIT) – WPT2(PTRL 1) – WPT3(PTRL 2) – WPT4(PTRL 3) – WPT5(PTRL 4) – WPT6(ALTRN) - WPT7(RTB)
OBJECTIVE:
-patrol terenu morskiego w okolicach nieprzyjacielskich pozycji
-lokalizacja i likwidacja okrętów dostarczających broń rewolucjonistom
THREAT: -
ADDITIONAL INFO:
-oszczędzajcie paliwo, nie szalejcie.
-pozostawajcie na niskim pułapie, nie zbliżajcie się zbytnio do linii brzegowej (zagrożenie zestrzelenia)
-na patrolowanych przez was wodach jest zakaz poruszania się okrętów więc jeżeli jakiś namierzycie to prawdopodobnie będzie przemytnik.
-długotrwałość patrolu nie krócej niż 45 min (kilka okrążeń na trasie zanim upewnicie się że nic nie pływa)
-częstotliwość AWACS(DARKSTAR) 256.000(AI) F, 256.500(HUMAN) G
FLIGHT: CHEVY 1 (UH - 1H)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: lądowisko przygodne w Mukhrani (ADF: 520kHz)
TASK: ESCORT
COMM: 126.000 MHz
WPT: MUKHARANI (ADF: 520kHz) – 13,2NM z kursem 337
OBJECTIVE:
-eskorta lotu CHEVY 2
-w razie potrzeby zapewnienie osłony oraz wsparcia ogniowego
THREAT: możliwy opór ze strony piechoty i lekkich pojazdów (wywiad donosi jednak że teren jest "czysty"). Zaleca sie przelot na niskim pułapie
ADDITIONAL INFO:
-nie musicie się przezbrajać – już od startu jesteście uzbrojeni po zęby
-ze wzglęu na zagrożenie zalecany przelot na niskim pułapie
FLIGHT: CHEVY 2 (UH - 1H)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: lądowisko przygodne w Mukhrani (ADF: 520kHz)
TASK: TROOP TRANSPORT
COMM: 126.000 MHz
WPT: MUKHARANI (ADF: 520kHz) – 13,2NM z kursem 337
OBJECTIVE:
-desant żołnierzy w miejscowości Leningori
THREAT: możliwy opór ze strony piechoty i lekkich pojazdów (wywiad donosi jednak że teren jest "czysty"). Zaleca sie przelot na niskim pułapie
ADDITIONAL INFO:
-piechota czeka na was na lotnisku Vaziani przy miejscu startowym
-jesteście nieuzbrojeni – transportujecie tylko piechotę
-ze względu na zagrożenie zalecany przelot na niskim pułapie
FLIGHT: FALCON 1 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: Escort
COMM: 127.000 MHz
WPT: WPT1(TNKR) – WPT2(IP) – WPT3(TRGT) – WPT4(ALTRN) - WPT5(RTB)
OBJECTIVE:
-eskorta lotu FALCON 2
-likwidacja maszyn nieprzyjaciela w rejonie działań
THREAT: MiG – 19, MiG – 21, MiG – 23 (z lotniska Gudauta)
ADDITIONAL INFO:
-trasa na teren działań wynosi ok. 150NM rozważcie zabranie dodatkowych zbiorników paliwa bądź skorzystajcie z tankera (WPT1)
FLIGHT: FALCON 2 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: SEAD
COMM: 127.100 MHz
WPT: WPT1(TNKR) – WPT2(IP) – WPT3(TRGT) – WPT4(ALTRN) - WPT5(RTB)
OBJECTIVE:
-likwidacja nieprzyjacielskich stanowisk OPL
THREAT: SA – 2, SA – 3, SA – 8, MANPADS
ADDITIONAL INFO:
-trasa na teren działań wynosi ok. 150NM rozważcie zabranie dodatkowych zbiorników paliwa bądź skorzystajcie z tankera (WPT1)
ZMIANY:
Na skutek zaszłych okoliczności doszło do następujących zmian:
-loty ENFIELD 1 i ENFIELD 2 zostały połączone w jeden 3-ship ENFIELD 1 z misją CAP
-lot SVARD został zlikwidowany
-utworzony lot Moineau(SA342 Gazelle) z misja Escort (Briefing jak dla CHEVY 1)
Na skutek zaszłych okoliczności doszło do następujących zmian:
-loty ENFIELD 1 i ENFIELD 2 zostały połączone w jeden 3-ship ENFIELD 1 z misją CAP
-lot SVARD został zlikwidowany
-utworzony lot Moineau(SA342 Gazelle) z misja Escort (Briefing jak dla CHEVY 1)
Last edited by Krzychoo on 2021-01-24 20:49, edited 1 time in total.
FLIGHT: ENFIELD 1 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: COMBAT AIR PATROL
COMM: 127.300 MHz
WPT: WPT1(IP) - WPT2(PTRL1) - WPT3(PTRL2) - WPT3(ALTRN) - WPT4(RTB)
OBJECTIVE:
-likwidacja wszelkich nieprzyjacielskich maszyn próbujących naruszyć gruzińską przestrzeń powietrzną
THREAT: MiG – 19, MiG – 21, MiG – 23 (z lotnisk Nalchik i Bieslan – na terenie Rosji, zajęte przez rebeliantów)
ADDITIONAL INFO:
-w pobliżu nie powinno być rosyjskich maszyn. Rosjanie zostali poinformowani o naszym locie i ewentualnych konsekwencjach, jakie mogą ponieść ich maszyny więc jak ktoś podleci to będą na 99% rebelianci)
-czas patrolu ogranicza wykonywanie misji przez sojusznicze flajty bądź zapasy paliwa (zaleca się zabranie dodatkowych zbiorników i oszczędzanie paliwa)
-starajcie trzymać się wyznaczonej trasy i nie zbaczajcie z niej, a na terenach wroga nie schodźcie zbyt nisko (ryzyko zestrzelenia przez MANPADS)