GEORGIAN CRISIS: OPERATION MORNING STAR

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

RYS FABULARNY KAMPANII:

viewtopic.php?f=59&t=4359

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

! U W A G A !

Kolegów Gildiuszy mniej doświadczonych w śmigłowcach zapraszam do zajmowania slotów w lotach VOROBEY oraz CHEVY 3. Będą to nieskomplikowane misje transportowe pozwalające na wdrożenie się w specyfikę działań śmigłowców w czasie misji HRP. Oczywiści bardziej doświadczeni piloci również mogą zasiadać w wyżej wymienionych slotach.

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

Image

Image

GEORGIAN CRISIS: OPERATION "MORNING STAR"


Poranek przyniósł zdecydowaną poprawę pogody. Mimo iż nadal niebo jest częściowo zachmurzone i wciąż pada deszcz to warunki są aż nadto dobre by bez przeszkód przeprowadzić działania przeciwko partyzantom. Pozostawione przez śmigłowce poprzedniej nocy oddziały rozpoznawcze wywiązują się ze swoich zadań dostarczając dowództwu niezbędnych informacji na temat działań wroga. Nie ma co dłużej czekać. Czas uderzyć !!!!!

START MISJI:
04.03.2001 r. Godz 07.38 local
POGODA: temp +6 st. C, częściowe zachmurzenie, deszcz, podstawa 2900 m, wiatr: at GRND 3 m/s w kierunku 334 st, at 2000m 5 m/s w kierunku 337 st, at 8000 m 5 m/s w kierunku 337 st.

DODATKOWE INFO

DOWOLNOŚĆ W DOBORZE MALOWAŃ – fajnie byłoby jednak jakby pasowały do kraju, ale na upartego nie jest to warunek konieczny
TRZYMAMY SIĘ PROCEDUR LOTNISKOWYCH – nawet jeżeli jesteśmy sami na lotnisku wszystko meldujemy wieży jak w realu i zgłaszamy drogi kołowania, którymi będziemy się poruszać. ZACHOWUJEMY PEŁNĄ ŁĄCZNOŚĆ RADIOWĄ !!!!
WSZYSTKIE MASZYNY DOMYŚLNIE SĄ NIEUZBROJONE – chyba że w briefingu napisane jest inaczej
NIE ZRZUCAMY BEZ POTRZEBY ZBIORNIKÓW PALIWA – nie marnujemy pieniędzy podatników i nie narażamy życia cywilów i ich domostw !! Zrzucanie uzbrojenia i zbiorników paliwa dozwolone jedynie w sytuacjach awaryjnych

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: BEEPER 1 (Mi 8TV2)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz R863: (1)
RTB: Kutaisi 263.000MHz R863: (1)
ALTRN RTB: FARP MOSCOW 121.500 MHz R863: (2)
TASK: Escort/Ground Attack)
COMM: YADRO

WPT: WPT1(IP) – WPT2(TARGET) – WPT3(ALTRN) - WPT4(KUTAISI)

OBJECTIVE:
-Eskorta lotu BEEPER 2
-likwidacja jednostek nieprzyjaciela w celu umożliwienia desantu

THREAT: piechota, lekkie pojazdy

ADDITIONAL INFO:
-domyślnie jesteście uzbrojeni w strzelca oraz 6xS8KOM
-podczas lotu pozostawajcie na kanale 19(124) w celu uzyskania informacji nt ewentualnych samolotów nieprzyjaciela

FLIGHT: BEEPER 2 (Mi 8TV2)

TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz R863: (1)
RTB: Kutaisi 263.000MHz R863: (1)
ALTRN RTB: FARP MOSCOW 121.500 MHz R863: (2)
TASK: Troop Transport
COMM: YADRO

WPT: WPT1(IP) – WPT2(TARGET) – WPT3(ALTRN) - WPT4(KUTAISI)

OBJECTIVE:
-desant piechoty w punkcie TARGET – posterunku wcześniej zajętym przez partyzantów

THREAT: piechota, lekkie pojazdy

ADDITIONAL INFO:
-domyślnie jesteście uzbrojeni w strzelca. Nie zakładajcie dodatkowego uzbrojenia
-podczas lotu pozostawajcie na kanale 19(124) w celu uzyskania informacji nt ewentualnych samolotów nieprzyjaciela

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: VOROBEY (Mi 8TV2)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz
RTB: Kutaisi 263.000MHz
ALTRN RTB: -
TASK: Troop Transport
COMM: YADRO 3

WPT: WPT1(PICKUP) - WPT2(KUTAISI)

OBJECTIVE:
-podjęcie rekrutów w koszarach niedaleko misjcowości Ureki (ok 11 km na północny zachód od Kobuleti)
-przetransportowanie ich na lotnisko Kutaisi

THREAT: żadnych. Przez cały czas będziecie przebywać na przyjaznym terenie

ADDITIONAL INFO: -

FLIGHT: 100 (Mig - 21bis)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz (ch:10)
RTB: Kutaisi 263.000MHz (ch:10)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz (ch:11)
TASK: Escort
COMM: 150 MHz (ch:01)

WPT: 3/I (3) – 18 km z kursem 304

OBJECTIVE:
-eskorta lotu 200
-likwidacja wszelkiego zagrożenia powietrznego
-ostrzeganie innych lotów via 124.000 (ch:00) o ewentualnych zagrożeniach

THREAT: MiG – 19, MiG – 21, MiG – 23 (z lotniska Gudauta)

ADDITIONAL INFO: -

FLIGHT: 200 (Mig - 21bis)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz (ch:10)
RTB: Kutaisi 263.000MHz (ch:10)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz (ch:11)
TASK: Ground Attack
COMM: 150 Mhz (ch:01)

WPT: 3/I (3) – 18 km z kursem 304

OBJECTIVE:
-likwidacja partyzanckiej baterii BM 21 "Grad"

THREAT: najwyżej kilka pojazdów opancerzonych towarzyszących baterii

ADDITIONAL INFO:
-pozostawanie z stałym kontakcie z eskortą i stosowanie się do ich poleceń
-cele wskażą wam opłaceni lokalesi czerwonym dymem

FLIGHT: 300 (Su - 25T)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz
RTB: Kutaisi 263.000MHz
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz
TASK: Ground Attack
COMM: 123.500 MHz

WPT: WPT1(TRGT1) – WPT2(TRGT2) – WPT3(ALTRN) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja nieprzyjacielskich sił w wejpojntach 1 & 2
-priorytetem czołgi i pojazdy opanc

THREAT: czołgi, wozy opanc, podstawowa OPL, brak raportów o IR SAM. Jednakże nie schodzić zbyt nisko ze względu na zagrożenie silnego ognia.

ADDITIONAL INFO:
-zaleca sie uzycie pocisków Vikhr oraz pocisków niekierowanych
-pozostawanie na nasłuchu na 124.000 MHz na okoliczność ewentualnego zagrożenia ze strony nieprzyjacielskich sił powietrznych

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: CHEVY 1 (UH - 1H)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS) dalsza: ADF: 342kHz
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS) dalsza: ADF: 342kHz
ALTRN RTB: lądowisko przygodne w Mukhrani (ADF: 520kHz)
TASK: Ground Attack
COMM: 125.000 Mhz/30FM do kontaktu z lotem HAWG

WPT: MUKHARANI (ADF: 520kHz) – 14,4NM z kursem 289

OBJECTIVE:
-eskorta lotu CHEVY 2
-likwidacja obsady rebelianckiego posterunku


THREAT: piechota, lekkie pojazdy opanc. Potwierdzony brak jakiejkolwiek OPL

ADDITIONAL INFO:
-jesteście juz od startu domyślnie uzbrojeni po zęby (2x MINIGUN, 2xMINIGUN, 2x19 niekier)
-w każdej chwili możecie wezwać oczekujący lot HAWG 1, który wesprze was siłą ognia

FLIGHT: CHEVY 2 (UH - 1H)

TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS) dalsza: ADF: 342kHz
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS) dalsza: ADF: 342kHz
ALTRN RTB: lądowisko przygodne w Mukhrani (ADF: 520kHz)
TASK: Troop Transport
COMM: 125.000 Mhz/30FM do kontaktu z lotem HAWG

WPT: MUKHARANI (ADF: 520kHz) – 14,4NM z kursem 289

OBJECTIVE:
-desant oddziału DELTA na teren rebelianckiego posterunku

THREAT: piechota, lekkie pojazdy opanc. Potwierdzony brak jakiejkolwiek OPL

ADDITIONAL INFO:
-jesteście juz od startu domyślnie uzbrojeni w bocznych strzelców. Nie zakładajcie więcej uzbrojenia, jesteście transportem
-w każdej chwili możecie wezwać oczekujący lot HAWG 1, który wesprze was siłą ognia

FLIGHT: CHEVY 3 (UH - 1H)

TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS) dalsza: ADF: 342kHz
RTB: FARP DALLAS 132.500 MHz
ALTRN RTB: -
TASK: Troop Transport
COMM: 126.000 MHz

WPT: w prostej linii dostaniecie sie tam lecąc przez 50nm z kursem 331, ale chyba lepiej będzie trzymac sie rzeki i na rozwidleniu skręcić w lewo (patrz mapa)

OBJECTIVE:
-transport żołnierzy do FARP DALLAS


THREAT: brak zagrożeń

ADDITIONAL INFO:
-jesteście nieuzbrojeni. Ni bedzie wam to do niczego potrzebne

FLIGHT: HAWG 1 (A - 10C)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: -
TASK: on call CAS
COMM: 130.000MHz/30FM do komunikacji z lotem CHEVY

WPT: WPT 1(HOLDING) – WPT2(TRGT) - WPT3(RTB)

OBJECTIVE:
-oczekiwanie w punkcie HOLDING na WYRAŹNE WEZWANIE lotu CHEVY
-wsparcie ogniowe lotu CHEVY

THREAT: piechota, lekkie pojazdy opanc. Potwierdzony brak jakiejkolwiek OPL

ADDITIONAL INFO:
-to nie "kol ow djuti", nie uzbrajajcie sie po zęby. Zabierzcie ze soba niewielką ilość uzbrojenia. Oprócz Avengera i może niekierówek nic więcej nie powinno być wam potrzebne.

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

UPDATE:

Dodano 6x sloty na F 16C:
-2xFalcon 1 (Recon)
-2xFalcon 2 (Recon)
-2xFalcon 3 (Recon)

Dodano 4x sloty na Viggen:
-4xSvard(Patrol)

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: FALCON 1 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: Reconnaissance
COMM: 130.200 MHz

WPT: WPT1(IP) – WPT2(RECON) – WPT3(ALTRN) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-wykonanie rozpoznania w miejscowości Ambrolauri
-wykonanie dokumentacji fotograficznej (TGP) miejscowości z czterech stron
-weryfikacja doniesień o obecności nieprzyjacielskich oddziałów (identyfikacja)

THREAT: możliwa próba przechwycenia przez: MiG – 19, MiG – 21, MiG – 23 (z lotnisk Nalchik i Bieslan – na terenie Rosji, zajęte przez rebeliantów)

ADDITIONAL INFO:
-dokumentacja fotograficzna do zamieszczenia pod Debiefem,

FLIGHT: FALCON 2 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: Reconnaissance
COMM: 130.400 MHz

WPT: WPT1(IP) – WPT2(RECON) – WPT3(ALTRN) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-wykonanie rozpoznania w miejscowości Mestia
-wykonanie dokumentacji fotograficznej (TGP) miejscowości z czterech stron
-weryfikacja doniesień o obecności nieprzyjacielskich oddziałów (identyfikacja)

THREAT: możliwa próba przechwycenia przez: MiG – 19, MiG – 21, MiG – 23 (z lotnisk Nalchik i Bieslan – na terenie Rosji, zajęte przez rebeliantów)

ADDITIONAL INFO:
-dokumentacja fotograficzna do zamieszczenia pod Debiefem,

FLIGHT: FALCON 3 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
RTB: Vaziani 269.000MHz 22X(VAS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK)
TASK: Reconnaissance
COMM: 130.600 MHz

WPT: WPT1(IP) – WPT2(RECON) – WPT3(ALTRN) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-wykonanie rozpoznania w miejscowości Glola
-wykonanie dokumentacji fotograficznej (TGP) miejscowości z czterech stron
-weryfikacja doniesień o obecności nieprzyjacielskich oddziałów (identyfikacja)

THREAT: możliwa próba przechwycenia przez: MiG – 19, MiG – 21, MiG – 23 (z lotnisk Nalchik i Bieslan – na terenie Rosji, zajęte przez rebeliantów)

ADDITIONAL INFO:
-dokumentacja fotograficzna do zamieszczenia pod Debiefem,

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: SVARD (AJS - 37)
TAKEOFF LOCATION: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS) SPECIAL 1
RTB: Kutaisi 263.000MHz 44X(KTS)
ALTRN RTB: Senaki – Kolkhi 261.000MHz 31X(TSK) SPECIAL 2
TASK: NAVAL PATROL
COMM: SPECIAL 3 (265.000 MHz)

WPT: WPT1(PTRL 1) – WPT2(PTRL 2) – WPT3(PTRL 3) – WPT4(PTRL 4) – WPT5(ALTRN) - WPT6(RTB)

OBJECTIVE:
-patrol terenu morskiego w okolicach nieprzyjacielskich pozycji
-lokalizacja i likwidacja okrętów dostarczających broń rewolucjonistom

THREAT: -

ADDITIONAL INFO:
-oszczędzajcie paliwo, nie szalejcie - jeśli możecie - zabierzcie dodatkowe zbiorniki
-pozostawajcie na niskim pułapie, nie zbliżajcie się zbytnio do linii brzegowej (zagrożenie zestrzelenia)
-na patrolowanych przez was wodach jest zakaz poruszania się okrętów więc jeżeli jakiś namierzycie to prawdopodobnie będzie przemytnik.
-długotrwałość patrolu nie krócej niż 45 min
-lista częstotliwości – patrzcie mapka
-POZOSTAWAJCIE W STAŁYM KONTAKCIE Z DARKSTAR I/LUB KRUK

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

UPDATE:
Flight SVARD: dodano WPT1 (punkt orientacyjny - mała wyspa na północ od miejscowości Poti) oraz dostosowano rejon patrolowania do możliwości maszyny

Post Reply