BACK to the GULF: IRON PUNCH pt.2

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

TU BĘDZIE BRIEFING

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

BACK to the GULF: IRON PUNCH Part 2

Pierwsze uderzenie na Iran okazało się być bardzo skuteczne. Przy minimalnych stratach własnych Koalicja zdezaktywowała nieprzyjacielskie systemy OPL dalekiego zasięgu, przy okazji zadając straty lotnictwu. Dało to możliwość szybkiego przesunięcia walk nad terytorium Iranu co da wojskom koalicji swobodę działania.
Głownym celem dzisiejszej misji będzie dalsze unieruchamianie zdolności bojowej irańskiej armii. W międzyczasie postawione w stan pełnej gotowości są oddziały mające na celu zająć w pierwszej kolejności wyspy Sirri, Abu Musa oraz Irańskie miasto, Bandar-e-Jask. Gdy już te cele zostaną osiągnięte Koalicja będzie dążyła do zajęcia wysp Qeshm oraz Kish, co utoruje nam drogę do bezpośredniej inwazji lądowej.
Nie możemy ich zlekceważyć. Pomimo wcześniejszych stat Iran wciąż posiada ogromną siłę ognia i z pewnością nie będzie czekał aż znowu zaatakujemy, lecz pewnie sami będą chcieli dążyć do przeprowadzenia udanej kontrofensywy

START MISJI:
21.03.2016 r. Godz12.00 (DZIEŃ PIERWSZY OPERACJI)
POGODA: temp +39 st. C, niebo bezchmurne, wiatr: at GRND 6 m/s w kierunku 124 st, at 2000m 7 m/s w kierunku 125 st, at 8000 m 7 m/s w kierunku 87 st.

WSZYSTKIE MASZYNY DOMYŚLNIE SĄ NIEUZBROJONE – chyba że w briefingu napisane jest inaczej i to od was zależy dobór uzbrojenia pod wykonywane zadanie
NIE ZRZUCAMY BEZ POTRZEBY ZBIORNIKÓW PALIWA – nie marnujemy pieniędzy podatników i nie narażamy życia cywilów i ich domostw !! Zrzucanie uzbrojenia i zbiorników paliwa dozwolone jedynie w sytuacjach awaryjnych

BULLSEYE: N26`10`26 E56`14`29 (Khasab)

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

ZADANIA:

Image

FLIGHT: SPRINGFIELD 1 (F – 16C)
TAKEOFF LOCATION: Al Dhafra AFB 96X(MA) 251.100 MHz
RTB: Al Dhafra AFB 96X(MA) 251.100 MHz
ALTRN RTB: Al Minhad AB 99X(MIN) 250.100 MHz
TASK: Escort
COMM: 121.200 MHz

WPT: WPT1(HOLD) – WPT2(TRGT1) – WPT3(TRGT2) – WPT4(TRGT3 – opcjonalnie- zależnie od decyzji prowadzącego PONTIAC 1) – WPT5(ALTRN) - WPT6(RTB)

OBJECTIVE:
-eskorta lotu PONTIAC 1, likwidowanie zagrożeń powietrznych
-przez cały czas trwania misji działacie wspólnie i w porozumieniu z lotem PONTIAC 1

THREAT: F – 5, F – 4, F – 14, MiG 21,23,29

ADDITIONAL INFO:
-wszystkie wasze WPT są identyczne jak punkty lotu PONTIAC 1
-dowództwo przewiduje wasze tankowanie bowiem wasza trasa łącznie wynosi (pomijając cel opcjonalny i WPT4 – lotnisko zapasowe): ok. 320NM. Kurs nad cel opcjonalny i z powrotem to dodatkowe: 150NM

FLIGHT: SPRINGFIELD 2 (F - 16C)

TAKEOFF LOCATION: Al Dhafra AFB 96X(MA) 251.100 MHz
RTB: Al Dhafra AFB 96X(MA) 251.100 MHz
ALTRN RTB: Al Minhad AB 99X(MIN) 250.100 MHz
TASK: BARCAP (zmienione z wstępnego AA SUPPORT)
COMM: 121.500 MHz

WPT: WPT1(HOLD) – WPT2(PTRL1) – WPT3(PTRL2) – WPT4(ALTRN) - WPT5(RTB)

OBJECTIVE:
-wypracowanie i utrzymanie przewagi powietrznej w powierzonym perymetrze
-likwidacja wszelkiego zagrożenia ze strony nieprzyjacielskich sił powietrznych
-ścisła współpraca i wspieranie "naszych"

THREAT: F – 5, F – 4, F – 14, MiG 21,23,29

ADDITIONAL INFO:
-mimo bliskości tankera zaleca się zabranie "butli" coby sobie paliwa nie żałować podczas ewentualnych starć z nieprzyjacielem
-misja kończy się wraz z zakończeniem zadań przez loty PONTIAC 1, 2, 3

FLIGHT: PONTIAC 1 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Al Dhafra AFB 96X(MA) 251.100 MHz
RTB: Al Dhafra AFB 96X(MA) 251.100 MHz
ALTRN RTB: Al Minhad AB 99X(MIN) 250.100 MHz
TASK: SEAD
COMM: 121.300 MHz

WPT: WPT1(HOLD) – WPT2(TRGT1) – WPT3(TRGT2) – WPT4(TRGT3 – opcjonalnie- zależnie od decyzji prowadzącego PONTIAC 1) – WPT5(ALTRN) - WPT6(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja zestawu SA – 6 na zachodniej części wyspy Qeshm (TRGT1)
- likwidacja zestawu SA – 6 w okolicy Bandar Lengeh (TRGT2)
-OPCJONALNIE – likwidacja zestawu SA2 na wyspie Lavan (TRGT3)
-przez cały czas trwania misji działacie wspólnie i w porozumieniu z lotem SPRINGFIELD 1

THREAT: SA – 6, SA – 2,

ADDITIONAL INFO:
-wszystkie wasze WPT są identyczne jak punkty lotu SPRINGFIELD 1
-dowództwo przewiduje wasze tankowanie bowiem wasza trasa łącznie wynos(pomijając cel opcjonalny i WPT4 – lotnisko zapasowe): ok. 320NM. Kurs nad cel opcjonalny i z powrotem to dodatkowe: 150NM

Image

FLIGHT: PONTIAC 2 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Al Dhafra AFB 96X(MA) 251.100 MHz
RTB: Al Dhafra AFB 96X(MA) 251.100 MHz
ALTRN RTB: Al Minhad AB 99X(MIN) 250.100 MHz
TASK: Ground Attack/On call CAS
COMM: 121.600 MHz

WPT: WPT1(HOLD) – WPT2(TARGET) – WPT3(ALTRN) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja OPL oraz sprzętu ciężkiego (czołgi i pojazdy bojowe) na wyspie Siri
-wsparcie ogniowe lotu BEEPER (on call CAS)

THREAT: ZSU – 23, ZSU – 57, T – 72, pojazdy bojowe

ADDITIONAL INFO:
- z uwagi na bliskość celu jak i bliskość tankowca, dodatkowe zbiorniki z paliwem są z pewnością zbędne. Nawet nie zaprzątajcie sobie nimi głowy.
-pozostawajcie w stałym kontakcie radiowym z BEEPER via AWACS. To od was zależy kiedy śmigłowce wejdą do akcji. Na waszych barkach spoczywa ciężar wyczyszczenia im terenu
-niszczcie ciężkie cele mogące stanowić zagrożenie. Pozostałe pozostawcie im, niech się też chłopaki pobawią
-pozostańcie nad celem do wykonania zadania przez śmigła. W każdej chwili mogą was wezwać z prośbą o wsparcie

FLIGHT: PONTIAC 3 (F - 16C)
TAKEOFF LOCATION: Al Dhafra AFB 96X(MA) 251.100 MHz
RTB: Al Dhafra AFB 96X(MA) 251.100 MHz
ALTRN RTB: Al Minhad AB 99X(MIN) 250.100 MHz
TASK: Ground Attack/On call CAS
COMM: 121.700 MHz

WPT: WPT1(HOLD) – WPT2(TARGET) – WPT3(ALTRN) - WPT4(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja OPL oraz sprzętu ciężkiego (czołgi i pojazdy bojowe) na wyspie Abu Musa
-wsparcie ogniowe lotu CHEVY (on call CAS)

THREAT: ZSU – 23, ZSU – 57, T – 72, pojazdy bojowe

ADDITIONAL INFO:
- z uwagi na bliskość celu jak i bliskość tankowca, dodatkowe zbiorniki z paliwem są z pewnością zbędne. Nawet nie zaprzątajcie sobie nimi głowy.
-pozostawajcie w stałym kontakcie radiowym z CHEVY via AWACS. To od was zależy kiedy śmigłowce wejdą do akcji. Na waszych barkach spoczywa ciężar wyczyszczenia im terenu
-niszczcie ciężkie cele mogące stanowić zagrożenie. Pozostałe pozostawcie im, niech się też chłopaki pobawią
-pozostańcie nad celem do wykonania zadania przez śmigła. W każdej chwili mogą was wezwać z prośbą o wsparcie

FLIGHT: BEEPER (Mi - 8TV2)
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB 99X(MIN) 250.100 MHz
RTB: Al Minhad AB 99X(MIN) 250.100 MHz
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack
COMM: YADRO

WPT: WPT1(INGRESS) – WPT2(TARGET) - WPT3(RTB)

OBJECTIVE:
-likwidacja irańskich oddziałów (piechota i lekkie pojazdy) okupujących wyspę Siri

THREAT: infantry, AAA, lekkie pojazdy

ADDITIONAL INFO:
-ściśle współpracujecie z lotem PONTIAC 2. Oczekujecie w punkcie INGRESS aż prowadzący w/w lot wyrazi zgodę na wejście w rejon działań.
-w każdej chwili możecie poprosić ich o wsparcie ogniowe, niezbędnym zatem jest utrzymywanie stałego kontaktu via AWACS

FLIGHT: CHEVY (UH - 1H)
TAKEOFF LOCATION: Al Minhad AB 99X(MIN) 250.100 MHz
RTB: Al Minhad AB 99X(MIN) 250.100 MHz
ALTRN RTB: -
TASK: Ground Attack
COMM: 30FM

WPT: aby trafić do celu należy po starcie udać się w kierunku 342 st w odległości 54NM

OBJECTIVE:
-likwidacja irańskich oddziałów (piechota i lekkie pojazdy) okupujących wyspę Abu Musa

THREAT: infantry, AAA, lekkie pojazdy

ADDITIONAL INFO:
-ściśle współpracujecie z lotem PONTIAC 3. Oczekujecie w holdingu kilka mil przed misją aż prowadzący w/w lot wyrazi zgodę na wejście w rejon działań.
-w każdej chwili możecie poprosić ich o wsparcie ogniowe, niezbędnym zatem jest utrzymywanie stałego kontaktu via AWACS

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: DODGE 1 (AV - 8B)
TAKEOFF LOCATION: LHA – 1 TARAWA 12X(LHA) 129.500 MHz
RTB: LHA – 1 TARAWA 12X(TRW) 129.500 MHz
ALTRN RTB: Ras Al Khaimah 250.900 MHz
TASK: STRIKE
COMM: 122.400 MHz

WPT: WPT1(HOLD) – WPT2(INGRESS) – WPT3(TARGET) - WPT4(ALTRN)

OBJECTIVE:
-likwidacja stanowisk obrony nieprzyjaciela w miejscowości Ramkan na wyspie Qeshm

THREAT: ZSU 23-4, ZSU 57-2, IR SAM, Patton, T – 72B, BMP, BTR

ADDITIONAL INFO:
-odległość do najbliższego tankera od Tarawy (sugerowany tanker SHELL 1) wynosi ok 100 NM
-oczekujcie w punkcie HOLDING (punkt jest w zasięgu systemu PATRIOT) na wejście i pozostawajcie w stałym kontakcie z AWACSem i lotem BARCAP.
-nie udawajcie się na północ od wyspy Qeshm. Niech cele będą najdalszym punktem do którego się udacie. Możliwe zagrożenie ze strony nieprzyjacielskiego OPL

FLIGHT: DODGE 2 (AV - 8B)
TAKEOFF LOCATION: LHA – 1 TARAWA 12X(LHA) 129.500 MHz
RTB: LHA – 1 TARAWA 12X(TRW) 129.500 MHz
ALTRN RTB: Ras Al Khaimah 250.900 MHz
TASK: STRIKE
COMM: 122.800 MHz

WPT: WPT1(HOLD) – WPT2(INGRESS) – WPT3(TARGET) - WPT4(ALTRN)

OBJECTIVE:
-likwidacja stanowisk obrony nieprzyjaciela w miejscowości Tabl na wyspie Qeshm

THREAT: ZSU 23-4, ZSU 57-2, IR SAM, Patton, T – 72B, BMP, BTR

ADDITIONAL INFO:
-odległość do najbliższego tankera od Tarawy (sugerowany tanker SHELL 1) wynosi ok 100 NM
-oczekujcie w punkcie HOLDING (punkt jest w zasięgu systemu PATRIOT) na wejście i pozostawajcie w stałym kontakcie z AWACSem i lotem BARCAP.
-nie udawajcie się na północ od wyspy Qeshm. Niech cele będą najdalszym punktem do którego się udacie. Możliwe zagrożenie ze strony nieprzyjacielskiego OPL

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Image

FLIGHT: ENFIELD 1 (F/A - 18C)
TAKEOFF LOCATION: CVN – 73 G. Washington 22X(CVN) 127.500 MHz, ICLS: 5
RTB: CVN – 73 G. Washington 22X(CVN) 127.500 MHz, ICLS: 5
ALTRN RTB: Ras Al Khaimah 250.900 MHz
TASK: BARCAP
COMM: 126.100 MHz

WPT: WPT1(HOLDING) – WPT2(IP) – WPT3(PTRL1) – WPT2(PTRL2) – WPT5(ALTRN)

OBJECTIVE:
-osłona wszystkich przyjacielskich samolotów w powierzonym rejonie
-wypracowanie przewagi powietrznej i likwidacja wszelkich nieprzyjacielskich maszyn

THREAT: F – 5, F – 4, F – 14, MiG 21,23,29

ADDITIONAL INFO:
-do swojej dyspozycji macie wsparcie w postaci lotu ENFIELD 2. Nie wahajcie się korzystać z ich pomocy
-trasa ENFIELD 1 i ENFIELD 2 pokrywa się co powinno wam pomóc się odnaleźć i organizować
-pozostaniecie na stanowisku do momentu wykonania zadań przez wszystkie pobliskie Friendly Flights. Zdecydowanie zabierzcie dodatkowe zbiorniki paliwa i zaplanujcie w pozoumieniu z lotem ENFIELD 2 tankowanie w powietrzu (SHELL 1/2)

FLIGHT: ENFIELD 2 (F/A - 18C)
TAKEOFF LOCATION: CVN – 73 G. Washington 22X(CVN) 127.500 MHz, ICLS: 5
RTB: CVN – 73 G. Washington 22X(CVN) 127.500 MHz, ICLS: 5
ALTRN RTB: Ras Al Khaimah 250.900 MHz
TASK: BARCAP
COMM: 126.200 MHz

WPT: WPT1(HOLDING) – WPT2(IP) – WPT3(PTRL1) – WPT2(PTRL2) – WPT5(ALTRN)

OBJECTIVE:
-osłona wszystkich przyjacielskich samolotów w powierzonym rejonie
-wypracowanie przewagi powietrznej i likwidacja wszelkich nieprzyjacielskich maszyn

THREAT: F – 5, F – 4, F – 14, MiG 21,23,29

ADDITIONAL INFO:
-pozostawajcie w stałym kontakcie radiowym, szczególnie z lotem ENFIELD 1. Nigdy nie wiadomo kiedy mogą potrzebować waszego wsparcia
-trasa ENFIELD 1 i ENFIELD 2 pokrywa się co powinno wam pomóc się odnaleźć i organizować
-pozostaniecie na stanowisku do momentu wykonania zadań przez wszystkie pobliskie Friendly Flights. Zdecydowanie zabierzcie dodatkowe zbiorniki paliwa i zaplanujcie w pozoumieniu z lotem ENFIELD 1 tankowanie w powietrzu (SHELL 1/2)

FLIGHT: FORD 1 (F/A - 18C)
TAKEOFF LOCATION: CVN – 73 G. Washington 22X(CVN) 127.500 MHz, ICLS: 5
RTB: CVN – 73 G. Washington 22X(CVN) 127.500 MHz, ICLS: 5
ALTRN RTB: Ras Al Khaimah 250.900 MHz
TASK: SEAD
COMM: 126.300 MHz

WPT: WPT1(HOLDING) – WPT2(IP) – WPT3(TARGET) – WPT4(ALTRN)

OBJECTIVE:
-likwidacja zestawu SA – 11 w okolicach wejpojntu 3

THREAT: SA - 11, możliwy IR SAM, AAA

ADDITIONAL INFO:
- przybliżona odległość do celu (w prostej linii) liczy około 200NM, rozważcie zabranie dodatkowych zbiorników paliwa i/lub zaplanujcie tankowanie (SHELL 1/2)


FLIGHT: FORD 2 (F/A - 18C)
TAKEOFF LOCATION: CVN – 73 G. Washington 22X(CVN) 127.500 MHz, ICLS: 5
RTB: CVN – 73 G. Washington 22X(CVN) 127.500 MHz, ICLS: 5
ALTRN RTB: Ras Al Khaimah 250.900 MHz
TASK: OCA STRIKE
COMM: 127.100 MHz

WPT: WPT1(HOLDING) – WPT2(IP) – WPT3(TARGET) – WPT4(ALTRN)

OBJECTIVE:
-atak na pozycje obronne nieprzyjaciela zlokalizowane w porcie Rajaei
-priorytetem czołgi i pojazdy opanc.


THREAT: Patton, T – 72B, T – 55, BTR, BMP, IR SAM, AAA

ADDITIONAL INFO:
- przybliżona odległość do celu (w prostej linii) liczy około 200NM, rozważcie zabranie dodatkowych zbiorników paliwa i/lub zaplanujcie tankowanie (SHELL 1/2)

FLIGHT: FORD 3 (F/A - 18C)
TAKEOFF LOCATION: CVN – 73 G. Washington 22X(CVN) 127.500 MHz, ICLS: 5
RTB: CVN – 73 G. Washington 22X(CVN) 127.500 MHz, ICLS: 5
ALTRN RTB: Ras Al Khaimah 250.900 MHz
TASK: OCA STRIKE
COMM: 127.200 MHz

WPT: WPT1(HOLDING) – WPT2(IP) – WPT3(TARGET) – WPT4(ALTRN)

OBJECTIVE:
-atak na pozycje obronne nieprzyjaciela zlokalizowane w miejscowości Chahchekor
-priorytetem czołgi i pojazdy opanc.


THREAT: Patton, T – 72B, T – 55, BTR, BMP, IR SAM, AAA

ADDITIONAL INFO:
- przybliżona odległość do celu (w prostej linii) liczy około 200NM, rozważcie zabranie dodatkowych zbiorników paliwa i/lub zaplanujcie tankowanie (SHELL 1/2)

Post Reply