Na część teoretyczną zapraszam wszystkich.
Na część praktyczną zapraszam pilotów nie bojących się ciemności i mających opanowane podstawy latania na przyrządach (m.in. lot na określony radial od TACANa, lot po arcu, holding w racetracku).
Przed szkoleniem należy zapoznać się z Gildiowym SOP na wiki:
https://wiki.gildia.org/dcs/sop_carriers_cases
https://wiki.gildia.org/dcs/sop_carriers_comms
https://wiki.gildia.org/dcs/sop_carriers_phrases
https://wiki.gildia.org/dcs/sop_carrier ... _departure
https://wiki.gildia.org/dcs/sop_carrier ... ii_landing (wpisy dot. tzw. "skryptu LSO" są nieaktualne)
Osłuchać się:
Frequencies
Callsign | Type | Task | Frequency |
- | - | - | - |
Human Marshall | - | - | 127.5 |
Human Approach / LSO | - | - | 129.0 |
Supercarrier AI ATC | - | - | 127.6 |
- | - | - | - |
Texaco Viking | S-3B | Recovery tanker | 240.4 120Y angels 10 |
Arco Viking | S-3B | Recovery tanker | 242.2 122Y angels 11 |
Shell Viking | S-3B | Recovery tanker | 245.1 124Y angels 12 |
Texaco (over Batumi) | KC-135MPRS | Tanker | 247.0 100X angels 20 |
- | - | - | - |
Batumi | Divert | 260.0 16X |
Mapa poglądowa: