VFA-313: Carrier Qual Day 2022/1

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Qba
Posts: 627
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 247 (616hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Commanding Officer

Nie trzeba przychodzić na godzinę startu, można dołączać się w trakcie.

Obowiązuje pełna komunikacja, ludzki Marshall/LSO kontroluje samoloty w holdingu. Częstotliwość AI można pominąć albo "przeklikać się" przez commsy. Główna komunikacja odbywa się na osobnej częstotliwości human. Można wykonać jedno lub więcej lądowań.

USS Roosevelt CVN-71 "Rough Rider":
127.5 AI / 128.0 human Marshall / 129.0 human TowerLSO / 71X / ICLS 1

S-3B Viking recovery tankers on request via F10 menu:
Arco 237.1 / 37X / angels 7
Shell 238.1 / 38X / angels 8
Texaco 239.1 / 39X / angels 9

AWACS Darkstar: 242.000

Divert airfields:
Andersen AFB | 54X | 250.1
Won Pat Intl | 105X | 340.2

User avatar
Birbant
Posts: 202
Joined: 2019-08-16 16:51

Flights: 225 (568hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

Widze że troche nas będzie, będziemy używać dwóch częstotliwości tzn marshall na holdingi i tower na pattern?

Birbant (według pl.wiktionary.org)

rzeczownik, rodzaj męskoosobowy
(1.1) przest. mężczyzna prowadzący hulaszczy tryb życia. Inaczej; hulaka, lekkoduch, raptus
User avatar
Qba
Posts: 627
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 247 (616hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Commanding Officer

W sumie racja, podzieliłem częstotliwość human na Marshall i Tower/LSO.

Post Reply