Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Twierdza Gudauta

Plany nadchodzących lotów - forum otwarte dla wszystkich
Awatar użytkownika
Krzychoo
Rejestracja: 2018-06-21 16:29

Gildia Pilot

2018-11-03 08:49

MISSION BRIEFING W. I. P.

Awatar użytkownika
Krzychoo
Rejestracja: 2018-06-21 16:29

Gildia Pilot

2018-11-04 11:34

!!WAŻNE!!
1. POWIERZONY SAMOLOT TRAKTUJEMY TAK, JAKBYŚMY PONOSILI ZA NIEGO ODPOWIEDZIALNOŚĆ FINANSOWĄ.
2. ŻYCIE JEST NAJWAŻNIEJSZE. NAWET TE W DCS WIEC TRAKTUJEMY POWAŻNIE I NIE DAJEMY SIĘ ZESTRZELIĆ !!
3. MISJĘ MOŻNA ROZEGRAĆ BEZ AWACS-A LECZ OBECNOŚĆ ŻYWEJ OSOBY JEST WYSOCE WSKAZANA I WRĘCZ ZALECANA !!
4. STARAMY SIĘ LATAĆ NA POWAŻNIE ŚCIŚLE WSPÓŁPRACUJĄC Z KOLEGAMI Z ZESPOŁU (DCS TO NIE CALL OF DUTY !)
5. NA LOTNISKACH I PRZY TANKERZE OBOWIĄZUJĄ PROCEDURY (NIE LĄDUJEMY SOBIE JAK NAM SIĘ PODOBA)
6. NIE WAHAJCIE SIĘ PROSIĆ INNYCH O POMOC I WSPARCIE. CZASAMI WYCOFANIE SIĘ JEST NAJLEPSZĄ OPCJĄ
7. W RAZIE BRAKU ZAINTERESOWANIA LATANIEM NA F 15 ISTANIEJE MOŻLIWOŚĆ ICH ZAMIANY NA F – 18
8. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ DOŁOŻENIA KILKU SAMOLOTÓW ALE TYLKO HORNETÓW, PO USTALENIU Z MISSION MAKEREM
9. NAJWAŻNIEJSZE INFO WYCIĄGNIĘTE W FORMIE ŚCIĄGI W BRIEFINGU (Alt+B)
10. SUKCES MISJI KAŻDEGO Z LOTÓW ZOSTANIE POTWIERDZONY KOMUNIKATEM Z LOTNICTWA
11. NAJWAŻNIEJSZA JEST DOBRA ZABAWA W GRONIE KOLEGÓW. SERDECZNIE ZAPRASZAM WSZYSTKICH

Przymierze państw Zachodu zdołało przeprowadzić udaną kontrofensywę, która zmusiła siły Federacji Rosyjskiej do znacznego wycofania się na przedmieścia Gudauty. Wykorzystali oni warunki geograficzne tego obszaru by się tam ufortyfikować i tam właśnie podjąć skuteczną obronę, która wytraci impet armii państw Zachodu. Nieprzyjaciel zadał sobie wiele trudu by w ciężkich chwilach przetrwać nawet najbardziej zmasowane ataki. Naszym zadaniem jest rozbicie tej twierdzy, zrobienie wydry w tym twardym murze, co pozwoli naszym sojusznikom na lądzie kontynuować marsz na Sochi

22.11.2018r., godz. 09:21

WARUNKI ATMOSFERYCZNE:
-zachmurzenie małe, podstawa chmur3600 m, temp: +04 st. C, wiatr GND 2 m/s 272 st, 2000 m 5 m/s 280 st, 8000 m 5 m/s 327 st

Z RACJI WARUNKÓW POGODOWYCH START WSZYSTKICH LOTÓW Z PASA 08

START:Kutaisi 134.000 Mhz, TCN: 44X (KTS), ADF 477.00 kHz, RWY 08---------26
ZAPAS: Senaki - Kolkhi 132.000 Mhz, TCN 31X (TSK) ADF 688.00 kHz, RWY 09--------27

KOLEJNOŚĆ STARTÓW: SPRINGFIELD 1, CHEVY 1, PONTIAC 1, HAWG 1, DODGE 1

Obrazek

SPECYFIKA DZIAŁAŃ:

Uderzymy na zgrupowanie wojsk rosyjskich w rejonie Gudauty. Cele oddalone są od naszego lotniska o ponad 100 nm w jedną stronę, więc przydać się mogą dodatkowe zbiorniki paliwa oraz niezbędna może się okazać zdolność racjonalnego używania przepustnicy, ecoflying :)Nieprzyjaciel jest uzbrojony po zęby. Trzon obrony przeciwlotniczej stanowią wyrzutnie SA – 6, którymi się zajmą nasi gruzińscy przyjaciele w samolotach SU – 25, którzy ruszą na miejsce jako pierwsi, uzbrojeni w pociski przeciwradiolokacyjne. Drugim w kolejności zagrożeniem będą SA – 8, SA – 13, SA – 19, SA – 9 oraz AAA. WAŻNE jest aby trzymać się pułapu powyżej 20 000 ft. Poniżej tej wysokości narażacie się na POWAŻNE RYZYKO ZESTRZELENIA !!! Do naszej dyspozycji zostały oddane dwa tankery (KC – 130 – 17000 ft oraz IL – 78M, na wysokości 24000 ft), krążą one na tej samej trasie ale na różnych wysokościach. Korzystanie ich jest obostrzone pewnymi ograniczeniami o czym później, w tej sprawie pytajcie MM.

Obrazek

Obrazek

SPRINGFLIED 1 (SEAD)
Waszym zadaniem jest wejście bezpośrednio nad cel, zaraz po zlikwidowaniu przez SU – 25 SA – 6. Zajmiecie się neutralizacją wrogiej obrony przeciwlotniczej bliższego zasięgu, której z pewnością nie zabraknie. Najpierw zajmiecie się SA – 8, a następnie zlikwidujecie pozostające SA – 9, SA – 19 oraz SA 13. Musicie przeczyścić teren chociaż z grubsza zanim nad terenem działań pojawią się A – 10C (HAWG 1). NIE ANGAŻUJCIE INNYCH CELI NAZIEMNYCH DOPÓKI NAJPIERW NIE ROZPRAWICIE SIĘ Z OBRONĄ PRZECIWLOTNICZĄ. Absolutnym priorytetem jest OPL, cele naziemne pozostawcie innym. Na WPT 1 krąży wasz tanker (KC – 130) możecie z niego śmiało korzystać po wcześniejszym uzfgodnieniu tego z AWACSEM. Cele zlokalizowane są pomiędzy waszymi punktami WPT 3 – 4, choć najlepiej będzie jak akcje likwidacyjną rozpoczniecie od WPT 2 (INGRESS). Przypominam o UTRZYMYWANIU WYSOKOŚCI. Nie muszę dodawać, oczywiste jest by każdy członek lotu zabrał maskymalną ilość SIDEARM !!

HAWG 1 (GA)
Waszym celem jest likwidacja celów naziemnych znajdujących się pomiędzy WPT 3 – 4. Zaliczyć do nich można stacjonujące tam czołgi T – 72, pojazdy BTR oraz BMP, a także inne pojazdy przygodne. Waszym priorytetowym celem są POJAZDY LĄDOWE. OPL pozostawcie SPRINGFIELD 1, chyba że nie macie wyjścia. Niestety dowództwo nie udostępniło odpowiedniego dla was Tankera, a do celu macie około 100 nm. Musicie wiec gospodarować paliwem. Jak najbardziej wskazany jest powrót na lotnisko Senaki w celu przezbrojenia i uzupełnienia paliwa, po wcześniejszym uzgodnieniu z AWACSEM. Przypominam o obowiązku utrzymywania lotu przynajmniej na 20000 ft w celach bezpieczeństwa.

CHEVY 1/PONTIAC 1 (CAP)
Waszym zadaniem jest wypracowanie dominacji powietrznej nad terenem działań oraz zapewnienie bezpieczeństwa wszystkim sojuszniczym lotom w powierzonym terenie działania. Przez cały czas trwania misji będziecie prowadzić patrol pomiędzy dwoma WPT 2 (PATROL1) i 3 (PATROL2). Przez cały czas będziecie pozostawać w kontakcie z AWACS-em, który będzie wskazywał wam cele. Istnieje możliwość tankowania w powietrzu (nie dla F 15) oraz powrotu na zapasowe lotnisko w Senaki – Kolkhi celem przezbrojenia i dotankowania. Stanowisko patrolowe musi jednak być OBSADZONE PRZEZ CAŁY CZAS trwania misji. Należy to dokładnie ustalić z AWACS-em i na miejsce nieobecnych musi być przydzielony lot DODGE 1. W każdej minucie misji musi być zapewniona CIĄGŁOśĆ CAP. Pamiętajcie aby utrzymywać wysokość i nie zbliżać się zbytnio do Gudauty we wczesnej fazie akcji ze względu na zagrożenie ze strony OPL. (Patrolowe WPT uwzględniają to i w ich obrębie jesteście poza zasięgiem OPL)

DODGE 1 (Escort/Reserve)
Waszym zadaniem jest uzupełnianie nieobecności bądź zastąpienie zestrzelonych maszyn, a także działanie jako grupa posiłkowa na wezwanie AWACS-a. Do momentu wezwania będziecie prowadzić patrol na WPT 1 i pozostawali w pogotowiu. Wezwani przez AWACS-a polecicie uzupełnić stratę bądź nieobecność danego lotu CAS oraz wspierać będziecie CAP jako posiłki. NIE DZIAŁACIE SAMI. W każdej chwili możecie zostać wezwani przez AWACS do podjęcia walki lub patrol zamiast któregoś z flightów Gdy będziecie patrolować zamiast CHEVY będziecie prowadzić patrol pomiędzy punktami 3- 4, a zastępując PONTIAC punkty 5-6. Wasza misja jest ISTOTNYM ELEMENTEM utrzymaniu ciągłości bojowej. Zalecane jest abyście zabrali ze sobą dwa fuel tanki oraz sprzęt do walki A – A. Oczywiście macie możliwość odejścia do tankera oraz lądowania na lotnisku zapasowym w celu przezbrojenia MUSI to być jednak ustalone z AWACS – em.

=============================
RADIO:
AWACS (Magic)/WSPÓLNE: 251.000 MHZ
TANKER KC – 130 (Shell): 253.000 MHZ
TANKER IL 78M (101): 255.000 MHZ

SPRINGFLIED 1: 121.000 MHZ
HAWG 1: 122.000 MHZ
CHEVY 1: 123.000 MHZ
PONTIAC 1: 124.000 MHZ
DODGE 1: 125.000 MHZ
=============================
Do startu pozostajemy na częstotliwościach lotnisk i na tych częstotliwościach porozumiewamy się "na ziemii"

ODPOWIEDZ