Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany, zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Image Note for non-polish speaking pilots: during account registration, please put all the details about why would you like to join our community or short note that you are registering an account for the Join Ops use into the "Interested in" field .

If you are interested in Join Ops operations please get in contact with us via contactadmin , the account creation is not required .

Sugestia od Kotów

Kącik twórców misji - forum otwarte dla wszystkich
Post Reply
User avatar
Wodzu
Moderator
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 64 (157hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

VF112 Dowódca

2019-10-08 21:49

Szanowne grono MM.

Jako prowadzący kocie towarzystwo wychodzę z sugestią/prośbą o branie pod uwagę flighty czternastek jako typowe AG, lub AG ze wsparciem AA.
Do gry weszła 16tka i jest, a raczej będzie ona uzupełnieniem działań 18tek. Oczywiście wszystkie 3 samoloty mogą tak naprawdę robić wszystko (14 w mnijeszym stopniu), ale wychodzę z taką propozycją aby urozmaicić trochę ruch w powietrzu. Niebawem w 112th rozpocznę treningi AG, tak więc będziemy combat ready na misje HRP - przynajmniej takie mam założenie.
W skrócie, sugestia ode mnie taka. Zdjąć 14tki z CAPów a dawać im więcej zadań stricte AG lub AG z możliwością minimalnego wsparcia CAPów 18tek czy 16tek - ale ta druga opcja bez jakiegoś specjalnego nacisku, mamy po po porstu możliwość wzięcia po dwie rakiety na sloty gdzie nie wchodzą bomby.

Poniżej przedstawiam warianty uzbrojenia jakie preferujemy:

2x9 2x54 2xT 14xmk82SE
2x9 2x7 2xT 14xmk82SE/82
2x9 2x7 2xT 4xGBU12/16
2x9 2xT 8xMK20
jak również wszelkie mixy tych bomb.

Tyle ode mnie. W razie pytań służę pomocą. Do zobaczenia w powietrzu.

User avatar
VladMordock
Moderator
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 59 (112hs)
Specialized in: M-2000C



Gildia Marshaller

2019-10-08 22:15

Sugestia: zróbcie kocie pomiary i dopiszcie go do tabelki viewtopic.php?f=77&t=566 , to bardzo pomaga - w szczególności początkującym MM

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 43 (131hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF112 Pilot

2019-10-08 23:28

Ja generalnie polecam nawet loadout następujący,
2x aim9
2x aim7
2x aim-54
6x mk82

To już jest bardzo dobre uzbrojenie A/A a i do A/G wejdzie ładnie :)

User avatar
Wodzu
Moderator
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 64 (157hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

VF112 Dowódca

2019-10-08 23:40

Post pisałem o nastawienie bardziej pod AG i tego będziemy się trzymać. Oczywiście wszystko zależy od misji. Opcja AG + AA to naprawdę wyjątek, wtedy taki loadout będzie miał sens.

Post Reply