Krótki tutorial jak robić SAMy które włączają się tylko jak samolot jest w zasięgu rakiet
Tutorial - pułapki SAM
Tego mi brakowało.
Super.
Super.
W powietrzu są tylko myśliwce reszta to cele powietrzne.
Gigabyte Z590 GAMING X, Intel Core i9-11900KF, HyperX Fury RGB 64GB, ASUS GeForce RTX 3080, Samsung 1TB M.2, HOTAS Warthog, WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar, Track IR 5, TPR Pendular Rudder.
Gigabyte Z590 GAMING X, Intel Core i9-11900KF, HyperX Fury RGB 64GB, ASUS GeForce RTX 3080, Samsung 1TB M.2, HOTAS Warthog, WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar, Track IR 5, TPR Pendular Rudder.
Sprawdziłem.
Skrypt oczywiście działa prawidłowo.
Można zrobić to prościej i zastosować Action z rozwijanego menu czyli:
Action "GROUP AI ON" też włącza jednostkę SAM.
Analogicznie Action "GROUP AI OFF" też wyłącza.
Skrypt oczywiście działa prawidłowo.
Można zrobić to prościej i zastosować Action z rozwijanego menu czyli:
Action "GROUP AI ON" też włącza jednostkę SAM.
Analogicznie Action "GROUP AI OFF" też wyłącza.
W powietrzu są tylko myśliwce reszta to cele powietrzne.
Gigabyte Z590 GAMING X, Intel Core i9-11900KF, HyperX Fury RGB 64GB, ASUS GeForce RTX 3080, Samsung 1TB M.2, HOTAS Warthog, WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar, Track IR 5, TPR Pendular Rudder.
Gigabyte Z590 GAMING X, Intel Core i9-11900KF, HyperX Fury RGB 64GB, ASUS GeForce RTX 3080, Samsung 1TB M.2, HOTAS Warthog, WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar, Track IR 5, TPR Pendular Rudder.