Page 1 of 3
WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-07-02 12:17
by VladMordock
Panowie, wczoraj rozpocząłem pierwsze prace nad moim poligonem
Gildiansky Range™ (nazwa na cześć mjr. Gildianskiego wybitnego, radzieckiego pilota doświadczalnego
).
To ma być poligon, uruchamiany często na dłuższe okresy czasu na dedyku. Proszę piszcie jakie macie marzenia dot. zawartości.
Na pewno będzie:
- lotniskowiec -
done
- ciasne, mokre miejsce dla Harrych, czyli Tarawa -
done
- tankery - KC130, S3Tanker (latający po okręgu) -
done
- poligon A/G -
done
-- "strafing pity" -
done
-- cele statyczne -
done
-- cele w ruchu -
done
--
JTAC -
done
--
poligon SEAD -
done
- kilka stref A/A -
done
- strefa PVP -
done
Rzućcie proszę propozycjami co powinno się na nim jeszcze znaleźć?
Jakie chcielibyście cele AA ?
Zakładam postawienie przynajmniej po jednym z każdych, powojennych dostępnych w grze modli (oczywiście ze śmigłami włącznie).
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-07-02 12:23
by Specowsky
Na poligonie prosze o kilka opl radarowych, niekoniecznie strzelających - chodzi o trening do SEAD... No i może automatyczny JTAC by się przydał, żeby świecił laserem. Ten AI jest ułomny troszkę, ale lepszy rydz niż gołąb w garści koniom lżej.
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-07-02 12:29
by Wodzu
Tankery 2x KC130, 2x S3Tanker (latający po okręgu). Edytuję jak coś wymyślę.
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-07-02 12:37
by Matys
Wybaczcie moją ignorancję - nie znam się (jeszcze) na robieniu misji w DCS, ale jak wygląda sprawa z porą dnia/nocy?
Czy jest szansa, żeby na takim poligonie bez zbędnych kombinacji czasem dało się polatać w trakcie/po zmierzchu?
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-07-02 12:39
by VladMordock
Tak, możemy tak zrobić - niestety DCS ma pewnie ogranczenia, więc w praktyce będzie to osobna misja z inaczej ustawionym czasem.
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-07-02 12:49
by Matys
To by było super (różne pory dnia/nocy, może różne warunki pogodowe?).
Co do samej zawartości nie mam uwag, natomiast właśnie myślałem że takie zróżnicowanie jeśli chodzi o warunki byłoby dosyć ciekawe. Miałem jednak nadzieję, że jest to mniej problematyczne bo bez sensu dokładać Wam jeszcze pracy z przełączaniem misji. Dobrze rozumiem, że obecnie bez dedyka pewnie nie da się tego ustawić naprzód, tylko trzeba za każdym razem przeładowywać misję ręcznie?
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-07-02 12:51
by VladMordock
Teoretycznie misje mogłyby się same przełączać, ale na razie wolałbym to robić ręcznie - inaczej, wzorem "dużych" serwerów irytowałyby wszystkich komunikaty "Server restart in 5 minutes"...
To nie jest dużo dodatkowej pracy de facto - po prostu czasem się będzie rozpisywało "Nocne Latanie".
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-07-02 12:56
by Matys
Jestem bardzo za i czekam z niecierpliwością
.
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-09-10 12:29
by jaroll
Vlad,
Czy mógłbyś dodać Mig-21 do PvP?
1x Mig vs Mig
i 1x Mig vs F-18
wystarczy
Dzięki z góry!
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-09-10 19:59
by VladMordock
Dodane, będzie online jak tylko nadarzy się okazja na podmianę misji.
Re: Gildiansky Range
Posted: 2018-11-26 21:47
by fuszido
Witam
Proponował bym udostępnić wszystkie wersje samolotów z FC3 czyli mig 29S mig 29A su27 su 25 su 25T su 33 su 27
problem polega na konfiguracji kontrolerów każdego modelu samolotu z osobna co powoduje problemy na pasie w locie i przy rozruchu silników - nie da się ustawień danego samolotu implementować na inny model tegoż samego samolotu na przykład mig 29 występuje w wersji mig 29 mig 29A i mig 29S
każdy potrzebuje osobnej konfiguracji .
Pozdrawiam
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-12-06 12:33
by raiven
Dałoby się coś zrobić z tym irytującym AWACS? Tak, żeby bez pytania nie spamował na radiu, czasem jest to do tego stopnia irytujące, że zagłusza komunikację między graczami i trzeba się powtarzać. Zauważyłem, że jest też ciągły szum nadawany na 127.500 (Stennis freq).
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2018-12-06 20:43
by KontoUsuniete
Więc tak : próbowałem zmusić AWACSa aby zamknął dziób i gadał tylko wtedy kiedy ktoś go zapyta. Niestety jakoś mi się to nie udało
Co do szumu na freq 127,500 to myślę , że problem rozwiązałem . Było kilka aikowych jednostek na tej częstotliwości oraz większość FARPów dla śmiglaków też miała tą częstotliwość .
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2019-01-02 12:28
by Qba
Cześć, próbuję dodać Alerax LSO script do misji Gildianski Range i przy okazji nie zepsuć reszty (na razie u siebie na kompie). Czy ktoś może mi powiedzieć czy zakreślone na screenie opcje poligonu powinny być widoczne od razu po starcie misji czy pojawiają się później?
Re: WIP Gildiansky Range
Posted: 2019-01-02 13:15
by VladMordock
O ile pamiętam to jest robione via MOOSE i jest jakiś bug DCS-a, który trzeba obejść; jakkolwiek szalenie to zabrzmi (DCS voodoo) : po uruchomieniu misji na lokalnym PC powinieneś zająć jakiś slot, wejść do kokpitu, po czym zmienić slot i dopiero zobaczysz te opcje.