Page 1 of 3

WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-07-02 12:17
by VladMordock
Panowie, wczoraj rozpocząłem pierwsze prace nad moim poligonem Gildiansky Range™ (nazwa na cześć mjr. Gildianskiego wybitnego, radzieckiego pilota doświadczalnego ;) ).

To ma być poligon, uruchamiany często na dłuższe okresy czasu na dedyku. Proszę piszcie jakie macie marzenia dot. zawartości.

Na pewno będzie:
- lotniskowiec - done
- ciasne, mokre miejsce dla Harrych, czyli Tarawa - done
- tankery - KC130, S3Tanker (latający po okręgu) - done
- poligon A/G - done
-- "strafing pity" - done
-- cele statyczne - done
-- cele w ruchu - done
-- JTAC - done
-- poligon SEAD - done
- kilka stref A/A - done
- strefa PVP - done

Rzućcie proszę propozycjami co powinno się na nim jeszcze znaleźć? :D
Jakie chcielibyście cele AA ?

Zakładam postawienie przynajmniej po jednym z każdych, powojennych dostępnych w grze modli (oczywiście ze śmigłami włącznie).

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-07-02 12:23
by Specowsky
Na poligonie prosze o kilka opl radarowych, niekoniecznie strzelających - chodzi o trening do SEAD... No i może automatyczny JTAC by się przydał, żeby świecił laserem. Ten AI jest ułomny troszkę, ale lepszy rydz niż gołąb w garści koniom lżej.

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-07-02 12:29
by Wodzu
Tankery 2x KC130, 2x S3Tanker (latający po okręgu). Edytuję jak coś wymyślę.

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-07-02 12:37
by Matys
Wybaczcie moją ignorancję - nie znam się (jeszcze) na robieniu misji w DCS, ale jak wygląda sprawa z porą dnia/nocy?
Czy jest szansa, żeby na takim poligonie bez zbędnych kombinacji czasem dało się polatać w trakcie/po zmierzchu?

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-07-02 12:39
by VladMordock
Tak, możemy tak zrobić - niestety DCS ma pewnie ogranczenia, więc w praktyce będzie to osobna misja z inaczej ustawionym czasem. :)

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-07-02 12:49
by Matys
To by było super (różne pory dnia/nocy, może różne warunki pogodowe?).
Co do samej zawartości nie mam uwag, natomiast właśnie myślałem że takie zróżnicowanie jeśli chodzi o warunki byłoby dosyć ciekawe. Miałem jednak nadzieję, że jest to mniej problematyczne bo bez sensu dokładać Wam jeszcze pracy z przełączaniem misji. Dobrze rozumiem, że obecnie bez dedyka pewnie nie da się tego ustawić naprzód, tylko trzeba za każdym razem przeładowywać misję ręcznie?

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-07-02 12:51
by VladMordock
Teoretycznie misje mogłyby się same przełączać, ale na razie wolałbym to robić ręcznie - inaczej, wzorem "dużych" serwerów irytowałyby wszystkich komunikaty "Server restart in 5 minutes"... ;-)

To nie jest dużo dodatkowej pracy de facto - po prostu czasem się będzie rozpisywało "Nocne Latanie". :)

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-07-02 12:56
by Matys
Jestem bardzo za i czekam z niecierpliwością :D.

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-09-10 12:29
by jaroll
Vlad,

Czy mógłbyś dodać Mig-21 do PvP?

1x Mig vs Mig
i 1x Mig vs F-18 ;)
wystarczy

Dzięki z góry!

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-09-10 19:59
by VladMordock
Dodane, będzie online jak tylko nadarzy się okazja na podmianę misji. :)

Re: Gildiansky Range

Posted: 2018-11-26 21:47
by fuszido
Witam
Proponował bym udostępnić wszystkie wersje samolotów z FC3 czyli mig 29S mig 29A su27 su 25 su 25T su 33 su 27
problem polega na konfiguracji kontrolerów każdego modelu samolotu z osobna co powoduje problemy na pasie w locie i przy rozruchu silników - nie da się ustawień danego samolotu implementować na inny model tegoż samego samolotu na przykład mig 29 występuje w wersji mig 29 mig 29A i mig 29S
każdy potrzebuje osobnej konfiguracji .
Pozdrawiam

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-12-06 12:33
by raiven
Dałoby się coś zrobić z tym irytującym AWACS? Tak, żeby bez pytania nie spamował na radiu, czasem jest to do tego stopnia irytujące, że zagłusza komunikację między graczami i trzeba się powtarzać. Zauważyłem, że jest też ciągły szum nadawany na 127.500 (Stennis freq).

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2018-12-06 20:43
by KontoUsuniete
Więc tak : próbowałem zmusić AWACSa aby zamknął dziób i gadał tylko wtedy kiedy ktoś go zapyta. Niestety jakoś mi się to nie udało :( Co do szumu na freq 127,500 to myślę , że problem rozwiązałem . Było kilka aikowych jednostek na tej częstotliwości oraz większość FARPów dla śmiglaków też miała tą częstotliwość .

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2019-01-02 12:28
by Qba
Cześć, próbuję dodać Alerax LSO script do misji Gildianski Range i przy okazji nie zepsuć reszty (na razie u siebie na kompie). Czy ktoś może mi powiedzieć czy zakreślone na screenie opcje poligonu powinny być widoczne od razu po starcie misji czy pojawiają się później?

Re: WIP Gildiansky Range

Posted: 2019-01-02 13:15
by VladMordock
O ile pamiętam to jest robione via MOOSE i jest jakiś bug DCS-a, który trzeba obejść; jakkolwiek szalenie to zabrzmi (DCS voodoo) : po uruchomieniu misji na lokalnym PC powinieneś zająć jakiś slot, wejść do kokpitu, po czym zmienić slot i dopiero zobaczysz te opcje. :D