Strona 2 z 3

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-02 15:34
autor: Qba
  • Dzięki, pozwoliłem sobie wrzucić na serwer nową wersję Gildiański Range ze skryptem Alerax LSO AI. Skrypt działa na częstotliwości lotniskowca 127.5 MHz (w Hornetach na Button 9).
    https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=223672
  • Zmieniłem miesiąc na luty.
  • W kilku Hornetowych flightach poprawiłem dublujące się callsigny.

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-02 15:56
autor: VladMordock
Dzięki! :D

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-03 09:42
autor: Ronan
Poprawiłem skrypt resetujący. Po restarcie uruchamiał stary Gildiański range, teraz kieruje do nowego LSO

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-10 14:22
autor: Qba
Zmieniłem numery boczne Hornetów znajdujących się na lotniskowcu na numery serii 300 i 400.

Stary plik nazwa: Gildianski_Range_LSO_Winter- copy 10.01.19.miz

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-11 12:05
autor: Ronan
Dodałem 2 sloty Albatrosa COLD na sanaki

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-14 21:28
autor: VladMordock
Wszystkie Yak-52 przeniosłem na Krasnodar-Center, gdzie robimy lotnisko sportowo-akrobatyczne.

Z uwagi na ograniczenia modeli w rejonie Krasnodar-Center, Krasnodar-Pashkowsky, Krymsk, Anapa robimy obszar lotów VFR -> obowiązuję obowiązkowa obecność na częstotliwościach lotnisk podczas lotów w promieniu 10km od owych:
  • Krasnodar-Center - 122MHz
  • Krasnodar-Pashkowsky - 128MHz
  • Krymsk - 124MHz
  • Anapa - 121MHz
Jaki mają wbite następujące częstotliwości radiolatarni (ADF-y, na kierunku "na wschód" lotnisk wymienionych powyżej):
Obrazek

Zachęcam do przenoszenia w ten rejon pozostałych modeli, dzięki temu powinniśmy ograniczyć szaleństwa akrobatyczne na zatłoczonych, gruzińskich lotniskach.

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-20 21:10
autor: Borsuk
Czy wszystkim działa poligon z S300 na lotnisku Bieslan w prawidłowy sposób? Totalny brak locka z ich strony mimo tego, że nawet podchodziłem sobie do lądowania na lotnisku, na którym stoją. Może sloty dla Harriera mają zaznaczoną jakąś opcję w edytorze, która powoduje, że są niewidzialne dla obrony plot.?

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-24 21:41
autor: DarkmanPL
Qba pisze:
2019-01-02 15:34
  • Dzięki, pozwoliłem sobie wrzucić na serwer nową wersję Gildiański Range ze skryptem Alerax LSO AI. Skrypt działa na częstotliwości lotniskowca 127.5 MHz (w Hornetach na Button 9).
    https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=223672
  • Zmieniłem miesiąc na luty.
  • W kilku Hornetowych flightach poprawiłem dublujące się callsigny.
hejka,
gdzie mogę pobrać plik misji? mam jakąś bardzo starą wersje
chciałem sobie samemu popróbować i wrzucić do edytora.

dzięki

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-29 00:03
autor: VladMordock
Wyłączyłem spawn Yak-40, update Moose do najnowszego - ograniczenie Su na poligonie AA na północy.

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-29 00:28
autor: VladMordock
Dodałem KC-135 MPRS Tacan Y54 - niestety jako Shell2 , bo brakuje callsignów. ;-)

Obrazek

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-01-31 15:49
autor: Qba
Podniosłem prędkość wiatru na poziomie ziemi do 10kts, żeby dopasować Wind Over Deck na Stennisie.

Dane statystyczne dla Batumi mówią, że w miesiącach jesienno zimowych wiatr wieje średnio 8-12 kts.
https://www.windfinder.com/windstatisti ... mi_airport

Jeżeli okazałoby się, że taki wiatr jest za silny (@szczególnie piloci śmigłowców) to dajcie znać.

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-02-14 17:51
autor: Qba
Szanowna Administralicjo, chciałbym trochę zmodyfikować trasę Stennisa, żeby płynął na zachód nie skręcając przez cały czas trwania misji.

Obecnie w trzeciej godzinie misji lotniskowiec skręca co powoduje spory cross wind przy lądowaniu. Jest to nierealistyczne i niebezpieczne :)

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-02-14 19:03
autor: Avantar
Qba pisze:
2019-02-14 17:51
Szanowna Administralicjo, chciałbym (...)
Approved.

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-02-14 19:03
autor: Qba
Qba pisze:
2019-02-14 17:51
Szanowna Administralicjo, chciałbym trochę zmodyfikować trasę Stennisa, żeby płynął na zachód nie skręcając przez cały czas trwania misji.

Obecnie w trzeciej godzinie misji lotniskowiec skręca co powoduje spory cross wind przy lądowaniu. Jest to nierealistyczne i niebezpieczne :)
I od razu pytanie do Marines czy Tarawę też przestawić, żeby płynęła cały czas na zachód nie skręcając?

Re: WIP Gildiansky Range

: 2019-02-14 19:06
autor: Avantar
Jasne, przy czym predkosc tarawy nie musi byc gigantyczna. Sprawdzilbys przy okazji czy AV-8B z tarawy nadal maja niewidzialnosc wlaczona? (Powinny nie miec)