Prośby i sugestie do Mission Makerów
Posted: 2020-06-29 20:48
Cześć Mission Makerzy,
świetnie, że jesteście i robicie misje. Pozwalam sobie wrzucić poniżej garść sugestii, żeby nasze eventy były jeszcze bardziej pro.
1. W rzeczywistości tankowce i AWACS to bardzo cenne assety co pozwala przypuszczać, że są dość dobrze chronione. U nas w większości misji latają samodzielnie nierzadko w bezpośredniej bliskości FLOTu. Może by tak dla czystej przyzwoitości dodawać tą parę komputerowych F-15 na HAVCAPie? Z trzema zbiornikami powinny się te dwie godziny w powietrzu utrzymać.
2. Lotniskowiec. Często są z nim problemy ale części z nich, mam wrażenie, można uniknąć na etapie tworzenia misji:
Żeby móc wybrać odpowiedni loadout flight powinien zebrać się przed lotem (w praktyce na 15-20 minut przed 20:30), przeanalizować cel zadania i wspólnie zadecydować co podwiesić, biorąc pod uwagę preferencje poszczególnych pilotów i restrykcje. Wymaganie od pilotów, żeby na kilka dni przed misją wpisywali co zabiorą nie pozwala flightowi prawidłowo zaplanować misji. Do tego jest po prostu strasznie upierdliwe.
Generalnie jeżeli zapisałem się na misję HRP i jeżeli nie jest to event z serii tych poprzedzanych wielkim planowaniem (np. nadchodzące misje Avantara) to powinienem móc bez spiny zjawić się w dniu misji o godzinie 20 i zacząć czytać briefing po raz pierwszy, przegadać temat i dopiero wybierać z flightem loadout.
4. Częstotliwości. Kurcze ciągle te same częstotliwości! To lenistwo i gamerstwo (tak jak latanie z nakładą SRSa w kokpicie i subtitlesami). Wysilmy się trochę i urozmaićmy te numerki czasami. Niech Magic nie będzie ciągle na 255 albo 242. Dodajmy jakieś nieokrągłe końcówki - .500 czy .750 na początek. Mała kosmetyczna zmiana, mózg nie zaśnie, briefing będzie wyglądał profesjonalniej. Hmm?
świetnie, że jesteście i robicie misje. Pozwalam sobie wrzucić poniżej garść sugestii, żeby nasze eventy były jeszcze bardziej pro.
1. W rzeczywistości tankowce i AWACS to bardzo cenne assety co pozwala przypuszczać, że są dość dobrze chronione. U nas w większości misji latają samodzielnie nierzadko w bezpośredniej bliskości FLOTu. Może by tak dla czystej przyzwoitości dodawać tą parę komputerowych F-15 na HAVCAPie? Z trzema zbiornikami powinny się te dwie godziny w powietrzu utrzymać.
2. Lotniskowiec. Często są z nim problemy ale części z nich, mam wrażenie, można uniknąć na etapie tworzenia misji:
- Trasa co najmniej 75-100 NM - dzięki temu łódka nie zatrzyma się w środku misji.
- Wiatr z grubsza od dziobu, prędkości floty i wiatru takie, żeby Wind Over Deck wynosił ~30 kts.
- Jeszcze raz prośba o dodawanie tankowców S-3 Viking na żądanie (wiem, że sporo MM już to robi). Kilka sposobów jak to robić w tym topicu viewtopic.php?p=16795#p16795
Żeby móc wybrać odpowiedni loadout flight powinien zebrać się przed lotem (w praktyce na 15-20 minut przed 20:30), przeanalizować cel zadania i wspólnie zadecydować co podwiesić, biorąc pod uwagę preferencje poszczególnych pilotów i restrykcje. Wymaganie od pilotów, żeby na kilka dni przed misją wpisywali co zabiorą nie pozwala flightowi prawidłowo zaplanować misji. Do tego jest po prostu strasznie upierdliwe.
Generalnie jeżeli zapisałem się na misję HRP i jeżeli nie jest to event z serii tych poprzedzanych wielkim planowaniem (np. nadchodzące misje Avantara) to powinienem móc bez spiny zjawić się w dniu misji o godzinie 20 i zacząć czytać briefing po raz pierwszy, przegadać temat i dopiero wybierać z flightem loadout.
4. Częstotliwości. Kurcze ciągle te same częstotliwości! To lenistwo i gamerstwo (tak jak latanie z nakładą SRSa w kokpicie i subtitlesami). Wysilmy się trochę i urozmaićmy te numerki czasami. Niech Magic nie będzie ciągle na 255 albo 242. Dodajmy jakieś nieokrągłe końcówki - .500 czy .750 na początek. Mała kosmetyczna zmiana, mózg nie zaśnie, briefing będzie wyglądał profesjonalniej. Hmm?