Bardziej Realistyczny Skład jednostek Naziemnych w DCS

Forum tylko do odczytu, archiwum postów, obecnie przeniesione na Discord.
User avatar
Vega
Posts: 106
Joined: 2020-04-25 22:16
Contact:

Flights: 35 (122hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Wstęp:

Pracując nad kilkoma misjami zauważyłem że, w wielu z nich zgrupowanie jednostek naziemnych jest definiowane ściśle przez MM. Do tej pory sam postępowałem schematem dopasowywania sił naziemnych do zadań lub fabuły misji, jednak takie podejście zwykle kończy się tym że pola bitew wydają się puste, zapełnione podobnymi jednostkami, lub czołgi zupełnie nierealistycznie są pozbawione wsparcia.

Zanim przejdę dalej:

Proszę wszystkie osoby wyczulone na nieścisłości czy szukające pełnego realizmu o ponowne przeczytanie tytułu. Nie mówimy o pełnym realizmie. Dodatkowo przepraszam za możliwe błędy, jestem laikiem w temacie. Na dole w poście zamieszczę źródła których używałem.
Wyszedłem z założenia, że warto to zmienić, w granicach możliwości DCS. Zacząłem od wojsk Federacji Rosyjskiej, i postanowiłem że najlepiej będzie oprzeć wszystko Batalionowej Grupie Taktycznej jako jednostce zasadniczej. Skład takiej jednostki szacuje się na ok 700-900 żołnierzy. W realiach DCS najłatwiej będzie pracować na plutonach, więc postanowiłem pominąć wyższe podgrupy.

Skład przykładowej silnej BGT:
ilość rodzaj liczba wozów liczba personelu
4 pluton zmechanizowany/zmotoryzowany 48 450
4 pluton pancerny 40 200
1 pluton rozpoznawczy 12 50
1 pluton logistyczny zależnie od potrzeb 50
1 pluton inżynieryjny zależnie od potrzeb 50
1 bateria artylerii rakietowej 6 wyrzutni 30
1 bateria artylerii samobieżnej 6 haubic 30
1 bateria obrony przeciwlotniczej zależnie od typu(Np. SA-11) 40
14 900