Podczas uruchamiania misji można ustawić limit maks. pingu, powyżej którego gracze nie będą mogli dołączyć - można ustawić na 200-250ms (teraz - o ile pamiętam - jest chyba na 350ms ustawiony). Nie chciałem z tym kombinować, żeby przypadkiem osobom grającym via WiFi/LTE nie wywalało DCS podczas chwilowych problemów z pingiem. Do tej pory - problemy o których piszecie, niezbyt często się zdarzały...
Rozmawiałem kiedyś o restartach z adminami dużych serwerów na Discordzie (BlueFlag itp.) -
DCS Voodoo (TM) zaleca po zrobieniu restartu uruchomienie jakiekolwiek misji w MP, po jej załadowaniu, zatrzymanie i dopiero uruchomienie właściwej misji. Nie pytajcie czy to ma sens, kilka osób twierdziło, że taka "metoda" pozwala mieć największe uptime bez crashy serwera.
Btw. dla tych, którzy nie śledzą forum ED - kilka dni temu odbywały się mass-testy serwera dedykowanego
https://forums.eagle.ru/showthread.php?t=230702 , pozostaje mieć nadzieję, że kod sieciowy gry będzie tylko lepszy...