HP REVERB G2 zdechł?

Post Reply
spider
Posts: 7
Joined: 2018-10-16 15:19




Gildia Spotter

NEWBIE Spotter

Witam.
Borykam się z swoimi goglami HP Reverb G2...
Cała sprawa zaczęła się koło września, ni z gruchy ni z pietruchy pewnego dnia ( po ok 10 miesiącach użykowania) gogle nie włączyły się jak należy, WMR nie ruszył, dioda na zintegrowanym z kablem głównym nie świeciła się. Sprawdziłem ustyskie updaty (win, MB, grafika) - nie pomogło. Update Bios - nie pomogło. Wymieniłem płyte główną na nową - nie pomogło, Sprawdziłem na komputerze kolegi...nie działały również na jego maszynie. Odesłałem gogle w ramach gwarancji poprzez x-kom do serwisu. Po miesiącu wróciły (refurbished czyli odnowiony egzemplarz o innym numerze seryjnym), niestety znów to samo - komputer niczego nie rozpoznaje. Używając połączenia USB-C komputer na nic nie reaguje, dioda na zasilaczu (tym na kablu) nie świeci, przy użyciu adaptera USB-C -> USB-A dioda miga (instrukcja twierdzi że migająca dioda to błąd zasilania - stąd zakup nowego zasilacza sieciowego). Postawiłem na nowo win10 - bez efektu.
Co robić? Gdzieś w internetach znalazłem informację, że HP wypuścił NOWY kabel główny do HP Reverb G2 oraz gogli OMNICEPT...może to wyleczyłoby problem?
Gogle mają rok - fakt że używane BYŁY dosyć intensywnie (wiadomo do DCSa nie siada się na 5 minut), HP niby daje gwarancje na 36m-cy.
Drodzy Koledzy....macie jakiś pomysł co z tym fantem?

Spec:
CPU: Intel i9-10850K CPU @ 3.60GHz
RAM: 48GB DDR4
MB: MSI Z570
GPU: Gigabyte RTX 2080Ti

User avatar
SnakeJazz
Posts: 62
Joined: 2020-11-28 15:19

Flights: 69 (160hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

3ACS Pilot

Hej,

Jeśli gogle wymienione ale ze starym kablem to obstawiam właśnie kabel. Kontaktuj się bezpośrednio z supportem HP, działa bardzo sprawnie i tak jest szybciej. Trzeba założyć konto w hp i zarejestrować produkt. U mnie reklamację gogli po pęknięciu paska załatwili błyskawicznie, podobno kable też bez problemu wysyłają.

spider
Posts: 7
Joined: 2018-10-16 15:19




Gildia Spotter

NEWBIE Spotter

Snake - dzieki za podpowiedź...ja też zgaduję że to wina kabla "głównego".
Mam trochę problem z HP: zarejestrowałem się u nich, ale niestety HP nie rozpoznaje mojego numeru seryjnego gogli jako swojego produktu... sieeet.
Dodatkowo za nic w świecie nie mogę odszukać na ich stronie żadnego nr-u telefonu do pomocy technicznej...
Jeśli nie uda mi się nawiązałć kontaktu bezpośrednio z HP, to dziś wieczorem znów zgłoszę reklamacje przez x-kom, zobaczymy co z tego wyjdzie.
Pozdro

User avatar
SnakeJazz
Posts: 62
Joined: 2020-11-28 15:19

Flights: 69 (160hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Instruktor

3ACS Pilot

Wpisujesz nr seryjny nowych gogli czy starych? Ja bym próbował starych bo do tego numeru zapewne jest przypisana oryginalna gwarancja.

Nr tel do infolinii:

https://infolinia.info.pl/infolinia-hp-polska/

spider
Posts: 7
Joined: 2018-10-16 15:19




Gildia Spotter

NEWBIE Spotter

Niestety ani nowych ani starych...nie rozpoznawało żadnego numeru seryjnego. O ironio - strona sugerowała że te nry seryjne przynależą do rozmaitych laptopów i tego typu sprzętu :/
Tak czy siak, złożyłem jeszcze raz do reklamacji z prośbą o wymianę "kabla głównego" ( na wersję rev 2). Zobaczymy co poradzą.

spider
Posts: 7
Joined: 2018-10-16 15:19




Gildia Spotter

NEWBIE Spotter

Dostałem wreszcie po kolejnym (drugim) zwrocie do sklepu x-kom nowy kabel (rev.2) do gogli. W kablu Power-box jest większy i posiada mały przycisk którym można wyłączyć gogle. Od momentu założenia nowego kabla wszystko działa bezbłędnie, więć SUPER.
Słabe jest jednak to ze użytkownik (czyli ja) sam musiał w zgłoszeniu reklamacyjnym uściślić co zawiodło...tzn zasugerować serwisowi co trzeba wymienić żeby to działało....kiepsko to świadczy o diagnostyce serwisu, bo zgaduję że gdybym nie napisał konkretnie, że chcę nowy kable główny...te gogle mogłyby tak jeżdzić tam i z powrotem: ja - serwis...aż do wygaśnięcia gwarancji.

User avatar
ags
Moderator
Posts: 220
Joined: 2019-08-23 01:45

Flights: 180 (430hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

NEWBIE Spotter

Gdyby nie pół roku marudzenia internetu, nic by nie było.

Opinia: pewne rzeczy nie powinny mieć miejsca.

Tematy zakazane:
ZipLip na carrierze, nie da się i już ;-)
Post Reply