Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Szybkie pytania

Poradniki, opisy dotyczące walki oraz pilotażu - forum otwarte dla wszystkich
Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-09-23 21:45

„A well-defined point, easily distinguishable visually and/or electronically, used as a starting point for the bomb run to the target.„

Generalnie punkt z ktorego zaczynasz atak, albo charakterystyczny albo dobry taktycznie do rozpoczecia ataku

Awatar użytkownika
VladMordock
Rejestracja: 2017-09-26 23:45

Gildia Pilot

2018-09-23 21:50

OK, tego mi brakowało; skąd ten tekst? (szukałem trochę i nie znalazłem nigdzie)
Dla A-10 oraz Harrierów w jakiej odległości go sensownie stawiać ?

Dzięki! :)

Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-09-23 22:03

o stąd: https://www.militaryfactory.com/diction ... rm_id=2663

W sumie 5 tez jest odpowiednia, wtedy jest to miejsce zbiorki z ktorego pakiet wykonuje PUSH. Ale poki co zawsze uzywalem jako poczatek ataku tuz przed celem. Dla harrierow i A-10 to pewnie tez nieco zalezy: wydaje mi sie ze to moment w ktorym juz mozliwe jest namierzenie wroga i odpalanie maverickow, wiec 10-7 mil od celu max.

Awatar użytkownika
VladMordock
Rejestracja: 2017-09-26 23:45

Gildia Pilot

2018-09-23 22:16

Podziękował - CombatFlite sugeruje stawianie: Push Pt -> IP -> Target -> Exit Pt .

Awatar użytkownika
Ronan
Rejestracja: 2018-08-12 22:10

Gildia Pilot

2018-09-24 12:12

Harrier może TGP namierzyć nawet z 30 mil :) Ale zasięg mavericka to około 7 mil

Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-09-24 12:37

Ronan pisze:
2018-09-24 12:12
Harrier może TGP namierzyć nawet z 30 mil :) Ale zasięg mavericka to około 7 mil
O ile sie nie myle to w realu 30 mil na TGP to ciut za duzo, przy ok 20 milach masz juz kropeczki jedynie (no chyba ze sniper pod jest duzo lepszy pod tym wzgledem), ale tak - w DCSIe dasz rade namierzyc z 30

Awatar użytkownika
Hancer
Rejestracja: 2018-09-07 17:18

Gildia Pilot

2018-10-11 18:21

Mam problem z lądowaniem, podejście jest ok i przyziemienie ale na pasie ściąga go w lewo nie zależnie od ustawienia trymu i ciężko jest go przy hamowaniu utrzymać na pasie.

Awatar użytkownika
VladMordock
Rejestracja: 2017-09-26 23:45

Gildia Pilot

2018-10-11 18:26

Ctrl + Enter - zerknij na wskazania joya/orczyka jak ich dnie dotykasz. Białe wskaźniki są w środku?

Awatar użytkownika
Ronan
Rejestracja: 2018-08-12 22:10

Gildia Pilot

2018-10-11 19:13

Nie napisałeś jeszcze jaki samolot. Moze nie zablokowane kółko ?? albo antiskid ??

Awatar użytkownika
Hancer
Rejestracja: 2018-09-07 17:18

Gildia Pilot

2018-10-11 20:16

Sorry F-15

Awatar użytkownika
Ronan
Rejestracja: 2018-08-12 22:10

Gildia Pilot

2018-10-11 20:25

No to jak pisal vladziu. ctrl + enter i zobacz co sie dzieje

Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-10-11 21:49

Hancer, najprawopodobniej uszkadzasz podwozie i lamiesz golen. F-15 jest BARDZO delikatny przy ladowaniu. (Ew. masz zle osie na hamulcach :P to sprawdz sobie w controlsach jak dzialaja axisy)

Awatar użytkownika
Hancer
Rejestracja: 2018-09-07 17:18

Gildia Pilot

2018-10-12 12:03

Dzięki za porady, widać że to moja wina. Kontroler jest ok, uszkadzałem podwozie. Dziś wykonałem parę lądowań i już jest ok za twardo przyziemiałem, faktycznie ma delikatne podwozie.

Awatar użytkownika
Hancer
Rejestracja: 2018-09-07 17:18

Gildia Pilot

2018-11-12 10:17

Pytanie, jak mam podchodzić do lądowania w 15, chodzi o ilość paliwa i uzbrojenia ?
Jak to ma się do innych typów maszyn.

Awatar użytkownika
Avantar
Moderator
Rejestracja: 2018-06-19 09:26

Gildia Marshaller

2018-11-12 11:20

F-15 nie ma ograniczenia co do masy ladowania, mozesz z pelnymi zbiornikami i uzbrojeniem podchodzic. Jedyne co to pamietaj trzymac te 21 jednostek AoA i powinno byc OK

ODPOWIEDZ