SUGESTIA - baretka JTAC

Forum "o wszystkim" - forum publicznie dostępne oraz otwarte dla wszystkich

Image
Post Reply
User avatar
Krzychoo
Posts: 767
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 174 (410hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

Taki pomysł mi wpadł do głowy aby nadać w/w odznaczenie przeszkolonym odpowiednio w tym gildiuszom, którzy będą mogli zająć slot Ground Units i pełnić rolę JTAC.
Co wy na to?? Tylko konkrety i bez popychania pierdół proszę

User avatar
Bartek16194
Moderator
Posts: 479
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 220 (603hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

203 Commanding Officer

SN-42 Pilot

VF-31 Pilot / RIO

Dałoby się zrobić choć myślę że taki JTAC powinien być nadawany na takiej samej zasadzie jak Skrzydełka pilota czyli drogą egzaminów.

Jeszcze nie teraz ale pomysł spoko.

User avatar
Krzychoo
Posts: 767
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 174 (410hs)
Specialized in: Mi-8MTV2



Gildia Pilot

Mi17 Pilot Mi17

Tak tak oczywiście. JTAC musi przejść szkolenie. Myślę że coś takie wnosiłoby wiele pozytywnego do rozgrywek a i myślę że kilka osób by się na to zgłosiło. Wtedy podczas takich misji byśmy mogli liczyć na pełną profeskę

User avatar
Poko
Posts: 36
Joined: 2018-09-06 10:37
Contact:

Flights: 14 (36hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VMFA-117 Marine Aviator

Jestem za! :)

Image

User avatar
Poko
Posts: 36
Joined: 2018-09-06 10:37
Contact:

Flights: 14 (36hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VMFA-117 Marine Aviator

Image

User avatar
Vincent
Posts: 229
Joined: 2019-09-12 02:39
Contact:

Flights: 92 (237hs)
Specialized in: F-15C



Gildia Pilot

333 Commanding oficer

Ja bym poszedł dalej. Baretka ATC/AWACS także by się przydała.
Powinna być nadawana komisyjnie, lub przez powołane, określone osoby, które wykazały wysoki stopień znajomości rzeczy. Z doświadczenia wiem, że nie każdy powinien pełnic role ATC/AWACS w misjach HRP. Są osoby, które "pchają się na to stanowisko" nie mając opanowanego Brevity i procedur radiowych raz nawigacyjnych. Jest często improwizacja i "gadanie głupot". O znajomości doktryny użycia bojowych samolotów odrzutowych nie wspomnę. Czasami ewidentnie widać, że osoba taka nie przygotowała się merytorycznie do konkretnej misji. Nie zna założeń misji ani zadań poszczególnych grup.To drastycznie psuje realizm misji. Słyszałem wypowiedzi typu:" lepszy byle jaki AWACS niż żaden". Nie zgodzę się.
Lepszy AWCS Ai niż byle jaki Human. AWACS Ai przynajmniej używa brevity, odpowiednich formatów komunikacji. Nie wtrynia się w taktykę.
Osobiście, chętnie poddam się komisyjnej weryfikacji aby taką baretkę otrzymać.

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1197
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 143 (439hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Marshaller

44th Executive Officer

VF-31 Commanding Officer

Poruszymy temat dodatkowych baretek na spotkaniu Marshalli. Nie mniej - opcja bardzo fajna.

Post Reply