Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany, zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Image Note for non-polish speaking pilots: during account registration, please put all the details about why would you like to join our community or short note that you are registering an account for the Join Ops use into the "Interested in" field .

If you are interested in Join Ops operations please get in contact with us via contactadmin , the account creation is not required .

F-14B Tomcat przyszłość

Forum "o wszystkim" - forum publicznie dostępne oraz otwarte dla wszystkich
Post Reply

Zgłaszam się do aktywnego uczestnictwa w treningach i lotach na samolocie F-14 Tomkot jako

Pilot, mam RIO
4
80%
Szukam Pilota
1
20%
Szukam Ryja
0
No votes
 
Total votes: 5
User avatar
Wodzu
Moderator
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 62 (147hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

VF112 Dowódca

2019-07-12 16:58

Robi się powoli sztuczny ruch w obozie Tomcatów i wychodzę w związku z tym z zapytaniem. Ile osób będzie brało udział w treningach i przygotowaniach do misji HRP. Jest to chyba moje ostatnie podejscie do tematu i chęć posunięcia lotów na kotach o krok dalej aniżeli Instant flight...pyk...Instant flight...pyk. Od chetnych będę oczekiwał zaangażowania.
Wystawiam ankietę żeby była czarno na białym jaka jest sytuacja. Chetnych którzy jeszcze nie mają swojej "drugiej połówki" (no homo) zapraszam do wypisywania się w tym temacie kogo szukają.
Na tą chwilę pewne składy to:
Wodzu/Wikary
Borsuk/Avantar
Alienzo/Daro.

Każdego kto weźmie udział w ankiecie prosze o wpisanie się pod tym postem.

DOŚWIADCZENIE NA MASZYNIE NIE MA ZNACZENIA, WSZYSCY BĘDZIEMY SIĘ UCZYĆ WSPÓŁPRACY

Temat monitoruję na bieżąco. Zapraszam

User avatar
Wodzu
Moderator
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 62 (147hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

VF112 Dowódca

2019-07-12 17:00

Mam RIO, latamy.

User avatar
Barus
Moderator
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 37 (111hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

44th Pilot

VF112 Pilot

2019-07-12 17:35

Na ten moment licząc wszelkiego typu misje mogę pochwalić się całkowitym nalotem równym 0,5 godziny, doliczając do tego wszelkie treningi możemy poszerzyć tą wartość do 0,6 godziny.

A tak na serio, dopiero kupiłem 14 i obecnie jestem na etapie poznawania jej możliwości także jak ktoś szuka rio/pilota to z chęcią się na to pisze z tym że będę uczył się od zera. Osobiście wydaje mi się że zagrzeje w niej miejsca trochę na dłużej jak w harrierze z uwagi na dość specyficzny charakter ten maszyny :)

User avatar
Wodzu
Moderator
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 62 (147hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

VF112 Dowódca

2019-07-12 17:47

Tak jak już pisałem, temat traktuję jako rozwojowy i każdy bez względu na umiejętności na tej maszynie zarówno na pozycji pilota jak i RIO będzie mógł (tak sądzę) liczyć na pomoc osób znających maszynę, a na pewno nie odmówią odpowiedzi na pytania.

User avatar
Alienzo
Joined: 2018-09-30 15:46

Flights: 27 (70hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Pilot

VF112 Pilot

2019-07-12 18:03

Mam RIO, latamy. Dostępny mogę być tak do 2 dni w tygodniu. Czasem zdarza się tak że MON wyśle mnie w świat/Polskę i wtedy mnie nie ma/ jestem tylko w weekendy.

Dopóki jestem, jak najbardziej mogę poświęcić wolny czas na F-14.

Moja propozycja jest taka aby w tej naszej grupie była jedna "dowodząca" osoba. Z doświadczenia wiem że, potrzebny ktoś, kto przedstawi plan i dalej na bieżąco patrząc na postępy (lub ich brak) będzie decydował co dalej i w jakim kierunku trenować, jak zmienić taktykę itp. Oczywiście z uniknięciem totalitaryzmu, bardziej chodzi mi tu o rozsądnego lidera, który dopieści treningi aby wszystko przebiegało sprawnie. Nie warto tracić cennych minut nalotu na dogadywanie "w trakcie" tego co robimy ;)

User avatar
Dante
Joined: 2018-09-30 23:30

Flights: 59 (139hs)
Specialized in: UH-1H



Gildia Pilot

CSAR Pilot

VF112 Reserve

2019-07-12 18:11

Przygotowujemy się do latania razem z Viperem. Najbliższe 2 tygodnie będę poza komputerem, ale będę się starał obserwować wydarzenia.
Mój problem jest następujący : mam naprawdę bliskie zeru opanowanie maszyny i na kilku lotach z bardziej zaawansowanymi, zwyczajnie się stresowałem swoim poziomem. Latam i na Uh-1 i staram się być na każdej misji i treningu. Chciałbym bardzo równie dużo czasu móc poświęcić tomcatowi, który jest moją druga miłością obok Hueya. Jak wrócę będę pewnie szukał wyrozumiałego i odpornego na brak wiedzy instruktora.

User avatar
Wodzu
Moderator
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 62 (147hs)
Specialized in: F-14 A/B PILOT



Gildia Marshaller

VF112 Dowódca

2019-07-12 18:20

Gwarantuję Ci że jest kilku którzy w podobnym stopniu co Ty mają opanowanego kota, jak już mówiłem kiedyś, nie widzę problemu odpowiedzieć na pytania czy pokazać co gdzie i jak, ale ja się każdego pytać po kolei nie będę, zgłosicie się, nie ma problemu.

User avatar
VladMordock
Moderator
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 57 (108hs)
Specialized in: M-2000C



Gildia Marshaller

2019-07-12 20:21

Ja ryjkowo jestem zainteresowany, niemniej dostępny w kolejnych miesiącach raczej tylko po 22:00.
Małe prawdopodobieństwo uczestnictwa w misjach o 20:30.

Z uwagi na powyższe nie szukam stałe gozwiązku, raczej krótkie przygody... ;)

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Post Reply