Page 2 of 2
Re: Trening PAR
Posted: 2019-11-14 16:49
by Bercik
A to i ja bym Horneta poprosił
Re: Trening PAR
Posted: 2019-11-14 17:04
by laxentis
Nie oszczędzam się i szykuję takie sloty:
- 4 x MiG-21 bis
- 2 x MiG-19P
- 2 x UH-1H
- 2 x L-39C
- 2 x C-101CC
- 2 x MiG-29A
- 2 x Mi-8MTW2
- 3 x F-14B
- 4 x F/A-18
- 2 x F-5E
- 2 x AV-8B N/A
- 4 x F-16CM bl. 50
- 2 x A-10C
- 2 x AJS37
- 4 x M2000C
Oczywiście, sloty nie muszą być pełne
W planie:
- Start pojedynczo
- Lot na "przebijanie chmur"
- Formowanie w holdingu
- Przelot z użyciem własnej nawigacji
- Oczekiwanie w formacjach
- Rozformowanie w holdingu
- Podejścia precyzyjne
Poruszane zagadnienia:
- Służby ruchu lotniczego
- Służba kontroli lotniska
- Służba kontroli zbliżania
- GCA
- Holding
- FLIRT
- Wejście w holding
- Oczekiwanie w holdingu
- Join-up
- Split-up
Wymagana wiedza i umiejętności:
- Pilotaż statku powietrznego - umiejętność wykonania startu, lądowania, podejścia ILS, utrzymywanie lotu poziomego
- Podstawy radionawigacji - NDB, VOR, RSBN
- Metody własnej nawigacji - INS, GNSS, radionawigacja
Jak się dodłubię do końca wrzucę briefing i zacznę szukać czasu na trening. Szukam jeszcze zainteresowanych ATC do wsparcia z obsługą ruchu lotniskowego.
Powiem tyle, briefing ma 7 stron a jeszcze go dobrze nie zacząłem
Re: Trening PAR
Posted: 2019-11-14 17:05
by Mal
zdecydowanie za malo F18 powaznie 8 to minimum zakladam ze raczej z naszej eskadry chcieliby wszyscy poleciec a jest nas 8
Re: Trening PAR
Posted: 2019-11-14 17:06
by laxentis
No to podwoję, im więcej, tym weselej
Re: Trening PAR
Posted: 2019-11-14 17:29
by Zortex
Ja bym jeszcze proponowal aby ten trening odbyl sie we wtorek lub w czwartek. Wtedy bedzie naprawde duzo ludzi.