Po rozegranych już ponad 20 misjach HRP, 30 LRP oraz prawie 15 treningach wydaje się, że aby umożliwić społeczności dalszy rozwój umiejętności, a przede wszystkim scalić nieco pilotów wybierających zwykle określone typy zadań wprowadzamy idę tzw. sekcji.
U podstaw pomysłu leży założenie, że podgrupy społeczności złożone z pilotów określonego typu statku powietrznego lub nawet modelu, będą się wspólnie umawiać na loty treningowe skupione na konkretnym typie działań.
Wydaje się też, że zachęcenie wszystkich do tych "działań w podgrupach" zacieśni współpracę, która zaowocuje większym zgraniem i - tym samym - skuteczniejszym działaniem na misjach.
W tym wątku zachęcam do zgłaszania chęci wspólnego działania w sekcji śmigłowców (transport oraz loty bojowe) wszystkich (osoby indywidualne, zrzeszone oraz zagubione ), którzy preferują ten rodzaj działań i są chętni do wspólnych lotów treningowych.
Osobiście nie jestem w stanie niestety zapewnić rozwoju każdej z sekcji, dlatego liczę na Waszą inicjatywę i to, że w każdej z tej grup znajdą się osoby rozkręcające konkretny temat. Spróbujmy proszę, a jeśli "nie wypali", będziemy przynajmniej powiedzieć - "próbowaliśmy".
PS. Wraz ze zgłoszeniem zachęcam do podania swojego głównego modelu.
POSZUKIWANI - piloci do sekcji śmigłowców
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
- VladMordock
- Posts: 2260
- Joined: 2017-09-26 23:45
Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS
- Grzechu789
- Posts: 19
- Joined: 2018-09-13 21:59
- Contact:
Flights: 2 (2hs)
Specialized in: Mirage M-2000C
Również zgłaszam chęć.
Aczkolwiek zaznaczam, helikoptery kupiłem na niedawnej wyprzedaży. Aktualnie skupiam się na KA-50
Poziomy zaawansowanie:
KA-50, prawie pamiętam sekwencję startu, latam, ląduję, czasami strzelę rakietą (jak zapamiętam które przełączniki w którą stronę pstryknąć)
Gazelle, noob-auto-start, latam, ląduję (często "telemarkiem"). Latałem chyba tylko dwa / trzy razy.
Huey, noob-auto-start, latam, ląduję i na tym się umiejętności kończą.
MI-8, jeszcze nie dotykałem i na razie chyba nie będę. Najpierw KA-50, potem to.
Preferuję raczej Assault, chociaż chciałbym się nauczyć coś "przenosić" helkami (troops, supplies, vehicles). Najlepiej "hjułejem" ewentualnie MI-8
PS. Nie mam ruddera, jeszcze. Skrętny stick (x52) only.
Aczkolwiek zaznaczam, helikoptery kupiłem na niedawnej wyprzedaży. Aktualnie skupiam się na KA-50
Poziomy zaawansowanie:
KA-50, prawie pamiętam sekwencję startu, latam, ląduję, czasami strzelę rakietą (jak zapamiętam które przełączniki w którą stronę pstryknąć)
Gazelle, noob-auto-start, latam, ląduję (często "telemarkiem"). Latałem chyba tylko dwa / trzy razy.
Huey, noob-auto-start, latam, ląduję i na tym się umiejętności kończą.
MI-8, jeszcze nie dotykałem i na razie chyba nie będę. Najpierw KA-50, potem to.
Preferuję raczej Assault, chociaż chciałbym się nauczyć coś "przenosić" helkami (troops, supplies, vehicles). Najlepiej "hjułejem" ewentualnie MI-8
PS. Nie mam ruddera, jeszcze. Skrętny stick (x52) only.
Nie ma znaczenia na jakim jesteś etapie. Zadaniem i główną motywacja stworzenia sekcji bylo na celu wspólne doskonalenie i zgrywanie się we wspólnych lotach pilotów na określonych maszynach, a nie tylko dlatego żeby przykleić sobie baretkę, zatem bez obaw, zbierajcie sie na wspólne loty, ćwiczcie taktyki, kooperujcie.
W sekcji szkolenia na Ka - 50 mogę służyć pomocą . Na pewno nie wiem i nie znam wszystkiego ale chętnie podzielę się wiedzą i doświadczeniem na tej maszynie . Jeśli są chętne osoby do poznania i podszkolenia swoich umiejętności to proszę o wpisanie się / zadeklarowanie swoich chęci do nauki Ka-50.
P.S. Będzie to też informacja dla MM ile max osób jest dostępnych do latania przy tworzeniu misji .
P.S. Będzie to też informacja dla MM ile max osób jest dostępnych do latania przy tworzeniu misji .
- KapitanCzlowiek
- Posts: 113
- Joined: 2018-12-12 23:12
Flights: 168 (511hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot