Brevity

Forum "o wszystkim" - forum publicznie dostępne oraz otwarte dla wszystkich


Image

User avatar
Kiler
Posts: 98
Joined: 2020-05-28 13:35

Flights: 8 (98hs)
Specialized in: L-39



Gildia Rentier

Od razu dodam VINCENT, że w życiu nie widziałem PILOTA - który wstydziłby się, że jest pilotem lub miał problemy z ujawnieniem sie - Z RÓŻNYCH POWODÓW (jak to napisałeś) - mało tego, popatrz na forum DCS- chętnie piszą o swoim doświadczeniu i ujawniają się. Ja myślę, że po prostu LEPIEJ wygląda podpieranie się TAK TAK JEST - NAM PISALI GCI - PRAWDZIWI - których teraz nie ma - niż merytoryczna dyskusja. Mało tego, za każdym razem, kiedy rozmwaiam z PILOTAMI są dumni - nie raz słyszałem od PILOTA angielskiego - I am ....imię i nazwisko - PILOT RAF.
Wiecie czego tylko zazdroszczę Amerykanom???
Że potrafią być tak DUMNI z tego że są Amerykanami, że dbają o swoich ludzi - ŻE ZAWSZE POTRAFIA POWIEDZIEC - TAK TO JA ....imię i nzazwisko ...PILOT USAF.

Kiler
User avatar
Kiler
Posts: 98
Joined: 2020-05-28 13:35

Flights: 8 (98hs)
Specialized in: L-39



Gildia Rentier

Vega wrote: 2022-02-05 17:49 KIler, proszę zapoznaj sie z poniższym wątkiem dotyczącym gildiowego Brevity, oraz procesu jego doskonalenia. Znajdziesz tam kilka osób pełniących rolę GCI, i korygujących błędy które w Brevity się pojawiły.
viewtopic.php?f=94&t=4385&start=15
O....a teraz odesłałeś mnie do dokumentu ICAO.......o których już pisałem.....!!! I pokaż mi gdzie w tym dokumencie jest WASZE BREVITY

Kiler
User avatar
Vega
Posts: 106
Joined: 2020-04-25 22:16
Contact:

Flights: 35 (122hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Kiler wrote: 2022-02-05 17:53
Vega wrote: 2022-02-05 17:49 KIler, proszę zapoznaj sie z poniższym wątkiem dotyczącym gildiowego Brevity, oraz procesu jego doskonalenia. Znajdziesz tam kilka osób pełniących rolę GCI, i korygujących błędy które w Brevity się pojawiły.
viewtopic.php?f=94&t=4385&start=15
O....a teraz odesłałeś mnie do dokumentu ICAO.......o których już pisałem.....!!! I pokaż mi gdzie w tym dokumencie jest WASZE BREVITY
Proponuje zapoznać się z całym wątkiem.

Keep the blue side up.
VEGA
User avatar
Kiler
Posts: 98
Joined: 2020-05-28 13:35

Flights: 8 (98hs)
Specialized in: L-39



Gildia Rentier

Zapoznałem się - po pierwsze co zobaczyłem - Pan o niku Kisielem nie miał problemu z nieujawnieniem się - NAPISAŁ ze jest GCI - teraz z tym Panem - jeżeli ma uwagi do tego co napisałem chciałbym porozmawiać. Nie widzę żadnych komentarzy tutaj od niego.
Last edited by Kiler on 2022-02-05 18:05, edited 1 time in total.

Kiler
User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Z mojej perspektywy wygląda to tak. Jest impreza, wszyscy bawią się dobrze. Wymieniają się wiedzą. Tworzą społeczność krok po kroku. Każdy dokłada do tego swoją cegiełkę mniejszą lub większą. Proces trwa kilka lat. Zabawa jest przednia. A tu nagle wpada koleś, kopie w stół, klocki się rozwalają. Kieliszki się tłuką. I gość oznajmia, że koniec zabawy. Wszystko źle. Na niczym się nie znacie. Ja tu od dziś ustalam fakty i drabinkę fachowców. Samozwańczy autorytet, któremu mają uwierzyć na słowo i KRZYKI. Ma być ku..wa po polsku bo tu jest Polska. Jest sporo prawdy w tym co piszesz Kiler. Jednak To jest ku..wa GILDIA ! ROZUMIESZ? Tu jest po Gildyjnemu. Bo tak się tu wypracowało latami. Czego jeszcze nie rozumiesz ?

User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Kiler wrote: 2022-02-05 17:51 Od razu dodam VINCENT, że w życiu nie widziałem PILOTA - który wstydziłby się, że jest pilotem lub miał problemy z ujawnieniem sie - Z RÓŻNYCH POWODÓW (jak to napisałeś) - mało tego, popatrz na forum DCS- chętnie piszą o swoim doświadczeniu i ujawniają się. Ja myślę, że po prostu LEPIEJ wygląda podpieranie się TAK TAK JEST - NAM PISALI GCI - PRAWDZIWI - których teraz nie ma - niż merytoryczna dyskusja. Mało tego, za każdym razem, kiedy rozmwaiam z PILOTAMI są dumni - nie raz słyszałem od PILOTA angielskiego - I am ....imię i nazwisko - PILOT RAF.
Wiecie czego tylko zazdroszczę Amerykanom???
Że potrafią być tak DUMNI z tego że są Amerykanami, że dbają o swoich ludzi - ŻE ZAWSZE POTRAFIA POWIEDZIEC - TAK TO JA ....imię i nzazwisko ...PILOT USAF.
Kiler. Mnie gówno obchodzi w co wierzysz a w co nie. Z faktami się nie dyskutuje. I nie przeczytałeś ze zrozumieniem. Inetrpretujesz jak chcesz.
Last edited by Vincent on 2022-02-05 18:09, edited 1 time in total.

User avatar
Kiler
Posts: 98
Joined: 2020-05-28 13:35

Flights: 8 (98hs)
Specialized in: L-39



Gildia Rentier

Vincent wrote: 2022-02-05 18:04 Z mojej perspektywy wygląda to tak. Jest impreza, wszyscy bawią się dobrze. Wymieniają się wiedzą. Tworzą społeczność krok po kroku. Każdy dokłada do tego swoją cegiełkę mniejszą lub większą. Proces trwa kilka lat. Zabawa jest przednia. A tu nagle wpada koleś, kopie w stół, klocki się rozwalają. Kieliszki się tłuką. I gość oznajmia, że koniec zabawy. Wszystko źle. Na niczym się nie znacie. Ja tu od dziś ustalam fakty i drabinkę fachowców. Samozwańczy autorytet, któremu mają uwierzyć na słowo i KRZYKI. Ma być ku..wa po polsku bo tu jest Polska. Jest sporo prawdy w tym co piszesz Kiler. Jednak To jest ku..wa GILDIA ! ROZUMIESZ? Tu jest po Gildyjnemu. Bo tak się tu wypracowało latami. Czego jeszcze nie rozumiesz ?
Niczego nie chciałem rozwalić - mało tego - sam używam korespondencji po angielsku - piszesz mi że chciałem wam zepsuć BREVITY - otóż nie - nic takiego nie chciałem - chciałem żeby kontroler UNICOM- koordynujący naprawdę koordynował. Mógł siąść i przy pomocy 7 komend ICAO poprowadzić nie tylko amerykanskich pilotów, znających 209 komend BREVITY, ale także tureckiego, Szwedzkiego, czy cypryjskiego gracza/pilota - który tu dołączy

Kiler
User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Nie ma tu Szwedów ani Turków. W sumie to...Loki ale polski Szwed :D

User avatar
Kiler
Posts: 98
Joined: 2020-05-28 13:35

Flights: 8 (98hs)
Specialized in: L-39



Gildia Rentier

Nigdy nie pisałem i nie oceniałem samego BREVITY - nigdy z nim nie dyskutowałem i nie chciałem likwidowac. Ale KONTROLER KOORDYNUJACY dzialania kilkunastu nacji - powinien to robic w jezyku ICAO - BREVITY jest wewnetrznym jezykiem danej eskadry/zwiazku taktycznego

Kiler
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

PANOWIE STOP.

Zarówno jedną jak i drugą stronę proszę o odpuszczenie. Nie róbmy z tego tematu wysypiska, bo merytoryczne argumenty zgubią się w zagęszczeniu obelg, wzajemnych oskarżeń albo wytykania nieprawidłowości i nieprawdy. Nie wyniknie z tego nic dobrego.

Ze strony administracji jedynie dopowiem że po finalnym zakończeniu dyskusji przeanalizujemy całość i zweryfikujemy czy i w jakim zakresie wprowadzić ewentualne zmiany.

User avatar
Kiler
Posts: 98
Joined: 2020-05-28 13:35

Flights: 8 (98hs)
Specialized in: L-39



Gildia Rentier

Nie przeszkadza mi w ogole twoje BREVITY- ale czy powinno ono być oboweiązkowe dla wszystkich na HRP? Czy jak dołaczy do nas ktos spoza gildii - i spoza dzialania amerykanskich samolotow nie powinien sie dobrze czuc i miec kontrole koordynujaca??

Kiler
User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

To wypisz te komendy z objaśnieniami i argumentami. Na pewno by się nad tym pochylono. Trwało by to najwyżej trzy posty. Nie możesz żądać od ludzi przesiania tony papierów i żeby zrobili jak sobie życzysz. Zainteresuj tematem poprowadź..Jeśli masz oczywiście dobre intencje. Taką formę chętnie przyswoję.

User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Kiler wrote: 2022-02-05 18:16 Nie przeszkadza mi w ogole twoje BREVITY- ale czy powinno ono być oboweiązkowe dla wszystkich na HRP? Czy jak dołaczy do nas ktos spoza gildii - i spoza dzialania amerykanskich samolotow nie powinien sie dobrze czuc i miec kontrole koordynujaca??
Obowiązkowa jest tylko kluczowa część. Ten niezbędny rdzeń. Reszta jest sztuką i dobrą zabawą w "amerykańskich pilotów." Choć nie ukrywam, że mam z tego zajebistą satysfakcję.

User avatar
Kiler
Posts: 98
Joined: 2020-05-28 13:35

Flights: 8 (98hs)
Specialized in: L-39



Gildia Rentier

Vincent wrote: 2022-02-05 18:22
Kiler wrote: 2022-02-05 18:16 Nie przeszkadza mi w ogole twoje BREVITY- ale czy powinno ono być oboweiązkowe dla wszystkich na HRP? Czy jak dołaczy do nas ktos spoza gildii - i spoza dzialania amerykanskich samolotow nie powinien sie dobrze czuc i miec kontrole koordynujaca??
Obowiązkowa jest tylko kluczowa część. Ten niezbędny rdzeń. Reszta jest sztuką i dobrą zabawą w "amerykańskich pilotów." Choć nie ukrywam, że mam z tego zajebistą satysfakcję.
Nie ma niezbędnego RDZENIA - BREVITY - bo to dokument wewnętrzny - DANEJ ARMII albo związku taktycznego - Wy udajecie związek taktyczny AMERYKAŃSKI - nie bronię ci mieć amerykańskiego BREVITY - ale co ja mam do tego? Co mają inne armie? Do koordynacji jest UNICOM - i 7 komend ICAO. Reszta dzieje się wewnątrz związku taktycznego.

Kiler
User avatar
Vincent
Posts: 387
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 179 (483hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Dobrze. Dawaj te siedem komend ICAO. Czekam. Chętnie się ich nauczę

Locked