[2019-05-17 20:30] Zatoka Perska 08 - Tomahawk Fun

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
Post Reply
User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Image

Nazwa wydarzenia: [2019-05-16 20:30] Zatoka Perska - Misja 08

Data/godzina wydarzenia: 2019-05-16 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Avantar

Serwer: s01.gildia.org

Sloty: 24/33

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=1390

Mapa: Persian Gulf

Czas trwania: 120min.

Krótki opis:

Przygotowanie desantu w Bandar-e-Jask oraz atak na baterię S-300 w głębi Iranu

Lista obecności:

Obecni Statystyki rozgrywki
TypPilotKIAMIARozb.StartyLąd.FFAAAGSEADSHIPStatus
A-10CViper00011001010RTB
A-10CHancer0001100610RTB
AV8BNAptako0001100000RTB
AV8BNAGru19750001100000RTB
AV8BNAYogiPL0001100400RTB
AV8BNABorsuk0111000010MIA
AV8BNAAvantar0111000020MIA
FA-18C_hornetBartek161940002200030RTB
FA-18C_hornetCat0001100000RTB
FA-18C_hornetQba0001100140RTB
FA-18C_hornetWikary0003300000RTB
FA-18C_hornetLukasz0003302000RTB
FA-18C_hornetEnfield 1 I Alexy0111000000MIA
FA-18C_hornetEnfield 2-11011000000KIA
FA-18C_hornetJankeS0003302000RTB
FA-18C_hornetLukas1011000320KIA
FA-18C_hornetGildu0002200000RTB
FA-18C_hornetSowin0001100130RTB
FA-18C_hornetMaverick0001102000RTB
FA-18C_hornetVersor0002200000RTB
Mi-8MTKapitanCzlowiek0003300000RTB
UH-1HDante0009900000RTB

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dziękuję wszystkim za udział w misji,

Baterię SA-10 udało sie wyeliminować bardzo ładnie - świetna robota grupy Pontiac.
W okolicy Bandar-e-Jask poszło nam trochę gorzej, po pierwsze bo nie wiadomo z jakiego powodu większość Tomahawków poszło w jeden cel a po drugie zepsuty został kod naprowadzania AGM-88 i też nie mogły w pełni wykonać swojego zadania. W rezultacie harriery atakowały cele bronione przez SA-11 i SA-8. Tutaj bardzo pomogła dercyzja drugiego elementu o przezbrojeniu w AGM-65 - dzięki temu udalo im się zaangażować cele z nieco większej odległości. Pierwsza para pozostała przy GBU-12 i miałą dużo większe kłopoty (strata dwóch maszyn - ale zadanie w głównej mierze wykonane).

Film z kabiny Dodge 2-1:



00:00:00 - Początek startupu
00:02:15 - Obrona przeciwlotnicza grupy lotniskowca
00:42:15 - Take-off
00:45:40 - Początek holdingu
01:10:00 - Początek ataku
01:12:20 - Obrona przed SAMem
01:14:20 - Magnum
01:15:35 - Dodge 2-1 defensive
01:18:05 - Magnum
01:20:40 - Paveway (nie włączyłem lasera)
01:25:20 - Paveway - target hit
01:28:05 - Paveway - target hit
01:29:55 - Spike od 11, trzeba było od razu do ziemi iść...
01:30:20 - Dodge 2-1 going defensive
01:30:30 - Skoki spadochronowe to jest to.

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Na starcie było nas jednego mniej. Potem przez wypięcie katapulty (bug DCS) straciliśmy drugą maszynę. Następnie dwukrotnie próbowaliśmy dokonać ataku na SA11. Spodziewając się obrony odpalaliśmy salwami. Namiar braliśmy na SD, odpalenie z 30kft przy ~380 kias z <40 nmi.

Efekt? W dwóch kolejnych podejściach odpalając 5 salw trafiliśmy 1x Silkworm, 2x SA15, 2xSA8...

Ostatnią salwę rozdzieliłem na cztery różne cele, nic to nie dało. Wszystko poszło w najbliższą baterię SA15.

HARMy są do D.

Crayons
User avatar
Dante
Posts: 118
Joined: 2018-09-30 23:30

Flights: 195 (503hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Pilot

Chevy.
My też dziękujemy za fajną misję. Warunki pogodowe bardzo dobre. Lot i realizacja zadań bez problemów ( Kapitan rozbił się na starcie, ale namawiałem go na respa - nasz lot nie był logistycznie ważny, z 4 maszyn były tylko dwie. W tej sytuacji niemożliwe byłoby zrealizowanie podstawowego zadania w naszych lotach- lotu w szyku, praca w grupach.Stąd nasza decyzja o kontynuacji po respie. W tej sytuacji odpowiedzialność za złamanie regulaminu spoczywa równo na nas obu i jeśli to jest konieczne, ukaranie nas po równo).

Poniżej film z Chevy 2 (Huey)


User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Dla A10 misja spokojna, w miarę szybko zlokalizowaliśmy właściwe cele.


User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Również dzięki za misje.

Kilka fotek z misji Enfield 1

Image

Image

Image

User avatar
Maverick
Posts: 85
Joined: 2019-01-05 11:13

Flights: 197 (517hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

Ford 2-1 i Ford 2:2 (CAP)

Start HOT na katapulcie 1 i 2. Po przygotowaniu oczekiwanie na godzinę do startu. Jednakże zmylił mnie komunikat z wieży po angielsku i zrozumiałem, że samoloty na katapulcie 1 i 2 mogą już startować. Pomyślałem, że tłoczno musi być na okręcie, więc rozsądny był szybszy start, aby zwolnić trochę miejsca. Lecimy sobie, a kilkanaście mil od Vinsona, już pierwsze dwa MiG-29. Rozpoczęliśmy z Aleksem angaż, jednak mój skrzydłowy oberwał pierwszą rakietą, co spowodowało u niego wyłączenie całej awioniki, potem już MiG poprawił mu drugą i był to dla niego koniec imprezy. Ja po zestrzeleniu swojego celu, pomściłem skrzydłowego, zestrzeliwując drugiego MiG'a, który zabił mi weengman'a. Dalszą drogę na CAP kontynuowałem już sam. Na CAP żadnych wrogich samolotów do końca misji. Po odwołaniu CAP'ów przez MAGIC, powrót na Vinsona, udane lądowanie i koniec misji.

Misja pomimo braku zajęcia przez większość czasu, pozytywna i przyjemna.

Teraz pozostało nam obserwować rozwój sytuacji w regionie i czekać na pryczach na kolejny alarm bojowy, ćwicząc w między czasie na Gildiańskim :)

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Post Reply