[2019-07-09 20:30] Night Assault ver 2

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
Post Reply
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Image

Nazwa wydarzenia: [2019-07-09 20:30] Night Assault ver 2

Data/godzina wydarzenia: 2019-07-09 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Gildu

Serwer: s01.gildia.org

Sloty: 19/25

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=1456

Mapa: Persian Gulf

Czas trwania: 180min.

Krótki opis:

Nocny atak na rafinerie Iranu.

Lista obecności:

Obecni Nieobecni Statystyki rozgrywki
TypPilotKIAMIARozb.StartyLąd.FFAAAGSEADSHIPStatus
A-10CSnake20001100500RTB
A-10CLukasz0001100120RTB
AV8BNAAvantar0002200160RTB
FA-18C_hornetColt 1-1 | Cat170170000000KIA
FA-18C_hornetBartek161940001102000RTB
FA-18C_hornetBeskid0001100000RTB
FA-18C_hornetEnfield 1-1 I Alexy0002202000RTB
FA-18C_hornetGrooz3030000000KIA
FA-18C_hornetGildu2001000000KIA
FA-18C_hornetZortex1011000000KIA
FA-18C_hornetLukasz3020000000KIA
FA-18C_hornetUZI 1-1 (Psycho)0001101000RTB
FA-18C_hornetUzi 1-2(Mal)0003100000?
Mi-8MTCSAR TR.2Kap.Czlowiek0004400000RTB
UH-1HDante0003300800RTB
UH-1HViper0003300200RTB
UH-1HBeskid0000000000RTB
UH-1HSpringman0002200500RTB
UH-1H[CSAR 2-3] Siwymaligan00055001600RTB

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Dante
Posts: 118
Joined: 2018-09-30 23:30

Flights: 195 (503hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Pilot

Wg mojej wiedzy Beskid nie leciał na UH-1 i nie było go z nami. Skład CSAR 2 [Huey] Leader- Springman; Dante, Siwymaligan i Viper.

User avatar
Lukasz
Moderator
Posts: 196
Joined: 2019-02-12 01:52

Flights: 158 (498hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Pilot

VF-31 Naval Aviator

492nd vFS Pilot


User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Dante wrote: 2019-07-10 00:30 Wg mojej wiedzy Beskid nie leciał na UH-1 i nie było go z nami. Skład CSAR 2 [Huey] Leader- Springman; Dante, Siwymaligan i Viper.
Te automatyczne statystyki to sprawa bardzo pogladowa. Wskoczyl pewnie na slot i przeskoczyl pozniej do horneta, to wystarczylo, aby mu obecnosc na uh zaliczylo. Jak znajdę czas to popracuję nad tym.

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dzięki za misję. Zadanie ciekawe i wymagające, niestety nie udało się wykonać za pierwszym podejsciem (AGM-122 nie trafił) - ale na szczęście Khasab było blisko.
Misja wykonana w 110% (6 SA-8 + ciężarówka :) ).

Zapis lotu z kamerki nahełmowej tutaj:



00:00:00 - Startup
00:08:45 - Take-off
00:28:00 - AAR
00:47:15 - Magnum!
00:50:15 - Magnum!
00:52:00 - Magnum!
00:53:30 - Magnum!
00:59:00 - Rifle!
01:06:15 - Rifle!
01:15:30 - Lądowanie w Khasab
01:22:45 - Start z Khasab
01:29:45 - Magnum!
01:34:30 - Strafing run - truck
01:35:00 - Defending SA-18
01:39:45 - Strafing run - cargo plane
01:45:15 - Strafing run - cargo plane
01:59:00 - Initial
02:02:15 - Landing & Shutdown

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Alexy
Posts: 18
Joined: 2019-02-26 21:51

Flights: 16 (34hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

Bardzo dziękuję Gildu za tą misję. Wyrabiasz się i to widać.
Szanuję włożony wkład pracy, by każdy się dobrze mógł bawić.

Osobiście jestem zadowolony, bo wróciłem w jednym kawałku :D
Nie było chaosu, była adaptacja do sytuacji (przezbrojenie w Khesab),
był piękny wschód słońca a wrogowie nie atakowali jak w Ace Combat 7 ;)
Przeloty były długie - w szczególności powrót, a po przezbrojeniu liczyłem jeszcze na jakąś akcję - ale hej, toż bawimy się w symulację i przecież chyba nikt nie wierzy, że akcja w realu jest non stop na poziomie książki Dana Hamptona! Także nawet długi powrót był przyjemny.

Leciałem sam w skrzydle, potem pięknie się połączyliśmy przy Texaco - nie dane mi było zatankować dla frajdy, ale to też mi się podobało, że Magic zdecydował, że trzeba działać, a paliwa mi starczy (i miał rację).

Dziękuję Magic za świetną robotę jak i skrzydłowym ze "130.000" za dobrą komunikację.

Bardzo mile spędziłem czas za co każdemu kto wczoraj latał dziękuję. Pozdro!

Latam, bo lubię.
User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Dzięki wszystkim za uczestnictwo, misja działa co mnie bardzo cieszy, niestety samoloty na Khasab mieli problem ktory narazie ciezko mi powiedziec dlaczego wystapil za co przepraszam ze to popsulo zabawe kilku osobą. Co do rezultatów misji napisze podsumowanie jak wroce do domu i zajrze do tacview i na replay :).

User avatar
Zortex
Posts: 114
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 66 (181hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Pilot

Przegladalem replay zeby sprawdzic na F6 czy JSOWy trafily ale nie pokazuje mi w ogole kamery z bomb/rakiet. Zablokowane to w misji bylo czy robie cos nie tak ?

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Tak, jak jest zablokowane - a na HRP jest - to na replayu tego tez nie ma. A na ACMI nie ma pokazane czy JSOW trafil?

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Zortex
Posts: 114
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 66 (181hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Pilot

Nie widac na ACMI celow bo to ponoc static objects byly.

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Zortex zrób tak że ten replay zapisz sobie w katalogu mission, zmien rozszezenie na .miz i otwórz go norlanie w edytorze misji, tammozesz zmienic widoki zeby były widoki na wszytko. Misje jak bedziesz zapisaywal od razu mozesz podac zeby zapisal walsnie jako bodajze trk (nie pamietam jaki dokladnie ejst te rozszeznie) zeby znowu byl replayem i puszczam jako replay. Jak nie bedziesz wiedzial w edytorze gdzie to zmienic zbey byly widoki zewnetrzne to Ci pdoelsle screeny gdzie to jest, ale to jak wroce do domu, czyli dzisaij pod wieczor.
No wlasnie nie wiedzialem ze tego nie widac w sensie tcy statików, teraz juz ich dawac nie bede.

User avatar
Viper
Posts: 492
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 476 (1245hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki Gildu za misje ,,,,, operacja ewakuacji naszych specjalsów i grupy jeńców udała sie mimo ze strefa lądowania była gorąca i jedna maszyna wracała uszkodzona , ale do tego nas szkolili ;) " THAT OTHER MAY LIVE " no real foto this mission Image
Last edited by Viper on 2019-07-10 11:47, edited 1 time in total.

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Doświadczenie na AWACS było ciekawe. Nie ponieśliśmy strat bojowych więc z punktu widzenia storyline poszło nieźle. Bandar zostało oczyszczone, natomiast główny cel został według mojej wiedzy jedynie uszkodzony. Pontiac zniszczył jedną z pomp.

Pierwsze przechwycenia poszły ok. Enfield w okolicy Bulls zestrzelił kolejno dwa F5E (w sporym odstępie), a potem skierowałem go na Bandar Abbas żeby był blisko jak twoship Dodge zaczął przechwytywać 2x2 Mig29A. Wróg na tym etapie nie był szczególnie kompetentny ani agresywny. Dawał się podejść i wolno reagował. W ogóle opór wroga mógłby być trochę większy.

Po oczyszczeniu przez Dodge Bandar Abbas (3 zestrzelenia, jeden się wycofał), Spriengfieldy rozpoczęły uderzenie i dokumentnie oczyściły teren lotniska. Równolegle CSAR wykonał swoje zadanie podjęcia sił specjalnych.

Po przezbrojeniach, z dużym opóźnieniem wywołanym czynnikami częściowo obiektywnymi główne uderzenie ruszyło w głąb Iranu, dokładnie w momencie gdy wrogie CAPy zaczęły wracać do baz. W efekcie czoła stawił im tylko jeden Mig 29. Ponieważ zadanie wykonane zostało szybko, nasze siły były już bardzo daleko od miejsca ataku gdy irańskie myśliwce wystartowały do przechwycenia.

Sporo rzeczy dało mi do myślenia, głównie to, że misja się niepotrzebnie przeciągnęła. Gdyby były wszystkie flighty byłoby oczywiście szybciej, ale można też było rozpatrzyć inne opcje:
  1. Nie miałem odwagi rzucić Enfielda bez rakiet i singletona Uzi w osłonie singla Pontiac na dwa twoshipy, ale może warto było zaryzykować i spróbować rozwalić je jeden po drugim. Nie byli zbyt agresywni jak wspomniałem. Misja trwała by krócej.
  2. Inna opcja: Nie chciałem zabierać Dodge z rejonu Bandar Abbas na wsparcie głównego ataku celu misji. Częściowo przez to, że chciałem mieć kogoś nad śmigłami i Springfieldami, a częściowo po to, żeby każdy mógł wykonać swoją misję. Jak się okazało żaden wróg się już nad Bandar nie pojawił i można było misję znacząco skrócić, trochę kosztem lotu Enfield. Może trzeba było tę decyzję podjąć.
  3. Zdecydowanie trzeba było wysłać CSAR na jego zadnie zaraz po oczyszczeniu nieba, ale wstrzymałem ich niepotrzebnie w oczekiwaniu na zniszczenie AA na lotnisku Bandar. Dopiero gdy sprawdziłem zasięg tego AA w dokumentacji stwierdziłem, że jest bezpiecznie. Mogłem o tym pomyśleć wcześniej, też bym trochę czasu oszczędził.

Crayons
Post Reply