[2019-07-30 20:30] Abkhazia Liberation04

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1432
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Image

Nazwa wydarzenia: [2019-07-30 20:30] Abkhazia Liberation04

Data/godzina wydarzenia: 2019-07-30 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Barus

Serwer: s01.gildia.org

Sloty: 34/39

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=1697

Mapa: Caucasus (default)

Czas trwania: 180min.

Krótki opis:

Kolejny etap walki o wyzwolenie Republiki Abchazji

Lista obecności:

Obecni [/list]Nieobecni Statystyki rozgrywki
TypPilotKIAMIARozb.StartyLąd.FFAAAGSEADSHIPStatus
A-10CSnake20002200100RTB
A-10CGildu0111000000MIA
A-10CHancer0001100810RTB
A-10Cch0mikoo0001100720RTB
F-14BBorsuk0001100000RTB
F-14BAlienzo0001101000RTB
F-14BWodzu0001104000RTB
FA-18C_hornetQba0001112010RTB
FA-18C_hornetJankeS0111001000MIA
FA-18C_hornetSowin0001103010RTB
FA-18C_hornetPoko0001104010RTB
instructorVladMordock0000000000RTB
Ka-50Grooz0102200000MIA
Ka-50Beskid00033002610RTB
Ka-50C. Akuly 3 [Rotein]0001100000RTB
Ka-50KapitanCzlowiek0000000000RTB
Mi-8MTOrzel1003300000KIA
Mi-8MTKrzychoo1004400000KIA
Mi-8MTBoniek0213300000MIA
Mi-8MTKapitanCzlowiek1003300000KIA
MiG-21BisSartori0001000000?
MiG-21BisSiwy0001100000RTB
MiG-21BisSiwymaligan0001100000RTB
observerJankeS0000000000RTB
Su-33PkB0001100000RTB
Su-33Piorun1011000000KIA
UH-1HUZI 1-2 (Psycho)0005500000RTB
UH-1HMal0005500000RTB
UH-1HViper0008800000RTB
UH-1HDante0006500000?
UH-1HSpringman0006600000RTB

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Dzięki wszystkim, przyjemny wieczór. :)


Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (198hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier

Misja bardzo spoko, udało się wrócić na lotniskowiec, misja wykonana. Dziękuję flightowi #02 Borsuk/Avantar i #03 Alienzo/Daro i przy okazji zapraszam na kolejne treningi stodwunastej :)
Dziękuje wszystkim, do następnego.





Image


Image

Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
User avatar
Mal
Posts: 202
Joined: 2018-10-01 15:36

Flights: 159 (415hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

1st AC Rezerwa

VFA-203 Pilot

VF-31 Naval Aviator


User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Dzięki za lot.

Odnośnie wczorajszych problemów z radiem. RIO ma dwa PPT, jeden do radia, drugi do interkomu. Wybieranie radia polega na przestawieniu dźwigni pod lewym łokciem. Takie rozwiązanie jest nietypowe i niewygodne w obsłudze.

Przebinodowałem kilka rzeczy i powinno być lepiej, ale komunikacja z flightem, AWACSem i rozmowa z pilotem, przy jednoczesnym operowaniu radarem i wrogach na 23 milach to duże obciążenie, a ja dopiero doświadczenie zbieram. Proszę o więcej wyrozumiałości następnym razem.

Crayons
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Wikary wrote: 2019-07-31 09:59 RIO ma dwa PPT, jeden do radia, drugi do interkomu. Wybieranie radia polega na przestawieniu dźwigni pod lewym łokciem.
Ze mnie "trąbka", a nie RIO, ale rozwiązałem temat tak:
- lewy PPT na lewym hamulcu ruddera - intercom (w rzeczywistości też tak mieli)
- prawy PPT na prawym hamulcu ruddera - radio
- przełącznik COM1/COM2 na przełączniku dwupozycyjnym na przepie via RS Mapper

Polecam.
Wikary wrote: 2019-07-31 09:59 Proszę o więcej wyrozumiałości następnym razem.
Na 266MHz było git, częściej mi się jakieś pojedyńcze samoloty na 267MHz wbijały (choć też nie było dramatu).

Dzięki Wikary za konsekwentny angielski dopóki ja też trzymałem rygor. Kolejna misja, gdzie zaczynam po angielsku i kończę po polsku, muszę tego pilnować. Po całym dniu oraz godzinie na radarze w 28*C w pokoju zmęczenie zrobiło swoje i lekko odpuściłem, za co też sorki. :?

Btw. @ALL - jak pomysł z podziałem AWACS na dwa kanały, AA oraz AG ?

W/g mnie to dobry pomysł, jedyny problem to, że loty AA/AG się nie słyszały, więc czasami miałem równolegle transmisje z obu grup, stąd czasami może sporo "stand by".

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

VladMordock wrote: 2019-07-31 10:19 Btw. @ALL - jak pomysł z podziałem AWACS na dwa kanały, AA oraz AG ?
Wg mnie nie do końca się to sprawdziło, bo kilka razy A-10 miały spike od 18-stek i z autoimatu krzyknalem na Awacsowym ze spike dopiero Hancer mi przypomniał że myśliwce mnie nie słyszą :), także na pewno są wady też tego rozwiązania.

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Dziękuję za wspólny lot.
I sorry za nie chciane transmisję na kanale AWACS, coś mam źle zbindowane że mi się radio przestawiało.



Misja była wyzwaniem pociski śmigały na ziemi jeden ogień a my w tym wszystkim.
Osobne podziękowania dla eskorty, można się skupić na zadaniu, mając kogoś dla osłony.
Kilku z nas oberwało i tu znowu kłania się komunikacja.
Do końca nie była zniszczona obrona przeciwlotnicza, zajęliśmy się nią, ale jeden z nas zdążył oberwać.
Nie obyło się bez uszkodzeń, ale poza jedna pozostałe maszyny wróciły do baz.

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Gildu wrote: 2019-07-31 10:23 Wg mnie nie do końca się to sprawdziło, bo kilka razy A-10 miały spike od 18-stek i z autoimatu krzyknalem na Awacsowym ze spike dopiero Hancer mi przypomniał że myśliwce mnie nie słyszą :), także na pewno są wady też tego rozwiązania.
Tak, potwierdzam, pamiętam sytuację - było o tyle nietypowo, że wczoraj hornety na Mi24 polowały nisko przy ziemi (bo ktoś się z 9-ek wystrzelał :P); w większości przypadków powinno być między wami 10-15kft seperacji w pionie i problem by nie wystąpił.

Hornety mają w miarę sensownego DL-a już (tak, wiem w BMS był lepszy... ;) :lol: ) i nie miałem obaw o FF.

Ogólnie czytałem, gdzieś jakiś czas temu dobry temat na forum EDków nt. IFF w hornetach. Zasada jest taka, że aby IFF potwierdził "hostile" dane muszą pochodzić z min. dwóch źródeł.
Just because you know it's a bandit doesn't mean your aircraft does. You will need BOTH
a) a negative IFF response, achieved by: 1. cursoring over the trackfile and Sensor Control Switch depressing 2. simply cursoring over when in Range While Search 3. by SCS depressing when in Single Target Track
b) one of these:
b1) offboard hostile identification
b2) NCTR print of hostile aircraft

Alternatively, you can cursor over the trackfile on the SA, press Pilot Identification (PLID), and manually assign hostile status.

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

VladMordock wrote: 2019-07-31 09:59 - lewy PPT na lewym hamulcu ruddera - intercom (w rzeczywistości też tak mieli)
- prawy PPT na prawym hamulcu ruddera - radio
- przełącznik COM1/COM2 na przełączniku dwupozycyjnym na przepie via RS Mapper
PTT mam ustawione jak w każdym samolocie pod kciukiem na throttle, tego zmieniać nie będę, choć rzeczywiście w RL obsługuje się interkom nogami. Natomiast przełącznik między radiami miałem zbindowany tak, że musiałem całą rękę przestawiać. Takie rozwiązanie do tej pory mnie nie bolało, bo trzymałem się na jednym kanale, a wczoraj pierwszy raz byłem odpowiedzialny za całą komunikację. Żeby wiedzieć na jakim jestem kanale musiałem albo spojrzeć na dźwignie w grze albo w RL(no i potem jeszcze skojarzyć czy to dobre ustawienie). Tak się nie da szybko i bezbłędnie za pierwszym razem.

Przełącznik radia wrzuciłem sobie teraz obok PTT, będzie łatwiej, ale problemu różnych brainfreezów i brainfartów, które się na pewno jeszcze nie raz zdarzą, się tak nie rozwiąże.

Crayons
User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 476 (1245hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki " Barus " za misje ,,, i chłopakom z flight-u za wspólny lot było klimatycznie i dosyć wesoło :) ,,, grupa " UZI " wykona oba postawione przed nią zadania czyli " MEDEVAC TRANSPORT and SEARCH and RESCUE ",,, Image

User avatar
Krzychoo
Posts: 884
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 238 (554hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Nastepnym razem prosze ustawic LorATC na realistic. Mozna by tez zmniejszyc jakos dysproporcje

User avatar
Springman
Posts: 93
Joined: 2018-07-16 23:53

Flights: 143 (400hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Dowódca

Dzięki za bardzo fajną misje. A tu punkt widzenia UHATKÓW :D


1st Air Cavalry Division

I9 9900k, GeForce RTX 2080Ti Turbo OC 11GB, 64GB RAM G.SKILL RIPJAWS V BLACK CL16, Gigabite Z390 Aorus Masters, HP Reverb G2
User avatar
Beskid
Posts: 95
Joined: 2019-01-10 20:49

Flights: 208 (548hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Pilot

Dla dwóch pilotów Akuł to nie był udany lot , dwie awarie maszyn uziemiły kolegów i zostałem sam (podejrzewam że obsługa naziemna nie dopilnowała swoich obowiązków) .Natomiast mój lot był całkiem udany - zniszczony skład paliwa oraz grupa tanków, niestety byłem światkiem jak tchórzliwi kapitaliści w Hornetach odpalają w plecy naszym Mi8 rakiety. Pomścimy was towarzysze. :D

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Krzychoo wrote: 2019-07-31 12:25 Nastepnym razem prosze ustawic LorATC na realistic. Mozna by tez zmniejszyc jakos dysproporcje
Był realistic, problem zasięgu RED/BLUE zgłoszony do autora LotATC - Barus zgodzil się wysłać mu misję do debugu.https://discordapp.com/channels/3906009 ... 8690555924

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
Post Reply