[2019-08-27 20:30] Zatoka Perska 09: Desant w Jask

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Image

Nazwa wydarzenia: [2019-08-27 20:30] Zatoka Perska 09: Desant w Jask

Data/godzina wydarzenia: 2019-08-27 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Avantar

Serwer: s01.gildia.org #1

Sloty: 28/30

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=1898

Mapa: Persian Gulf

Czas trwania: 120min.

Krótki opis:

Kontynuacja kampanii w Zatoce Perskiej. USA zdecydowały się na ograniczoną operację lądową w okolicy Bandar-e-Jask.

Lista obecności:

Obecni Statystyki rozgrywki

Statystyki umieszczono na stronie wydarzenia: KLIK

Crayons
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1434
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer



00:33:10 - Startup
00:46:18 - T/O Dodge 1-3
00:56:35 - Wlot w obszar działań
00:57:25 - Drzewo rośnie na sterydach (?)
01:01:10 - Green smoke - signal to engage
01:02:10 - Cleared for engage for Dodge 1-3
01:02:40 - Engaging APC / Rifle
01:13:08 - Visual contact for taget / holding
01:21:07 - Droping GBU-12
01:49:24 - Ball
01:51:10 - Crossing to deck

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Bardzo zacny wieczór, naprawdę mega kultura na radiu i super realizacja zadań, pomimo 13 flightów online wraz z kolegami z 132nd - dziękuję! :lol:

Duże wyrazy uznania dla wszystkich, w szczególności dla "[user]hancer[/user] i spółka" (Hawg 1) - brawo, brawo, brawo! kolejna misja, gdzie sami dla siebie robicie SEAD, po czym wykonujecie zadanie :D

Naprawdę na przyzwoitym poziomie to wszystko już wygląda, uciekinier okazał się najprawdopodobniej szpiegiem i musieliśmy go zestrzelić, aby uniknąć wywiezienia zdjęć z naszych instalacji w Sharjah! :)

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier


Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Dante
Posts: 118
Joined: 2018-09-30 23:30

Flights: 195 (503hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Pilot

Image
Image

User avatar
Bartek16194
Moderator
Posts: 774
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 349 (933hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

492nd vFS Pilot

Misja udana choć po zniszczeniu celu z powodów technicznych do blisko północy byłem odcięty od świata. Dzięki mojemu super dostawcy internetu niestety nie udało się wrócić do bazy a jedyne co zobaczyłem to Time Out. A no i czy w takim wypadku należy mi się KIA czy może MIA bo właściwie to nie umarłem a miałem rozłączenie z serwerem.

Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

Steam
YT
Poko



Pewnie, że MIA Bartek. U Qby też coś się nie zgadza w statsach - nie było na pewno KIA. Wylądował na Stennisie, gdy już zaczynali debriefing i chyba uwalono serwer zanim zupełnie wyłączył samolot.

U nas w Springfield 2 wszystko poszło zgodnie z planem. Na początku miałem problem z trymem. Przy strzale z katapulty kątem oka zauważyłem na stronie FCS, że mam ciut za małe ustawenie trymu na taką wagę samolotu i gdy już sunąłem po szynie wcisnąłem go kilka razy. Zrobiło się aż 23 stopnie. Wyrwałem do góry, dałem kontrę i nie pomagała żadna korekta trymu nawet z ustawionymi klapami na pół. Po wejściu na zadaną wysokość restartowałem FCS i trymer, ale bez skutku. Musiałem zwolnić do 230 węzłów, wysunąć klapy na FULL i wtedy dopiero zrobić korektę trymu. To dopiero poskutkowało.

Na stacji CAP mieliśmy dwie potyczki z parą chińskich J-11A. Strąciliśmy jednego, drugiego dorwał Springfield 1 operujący w pobliżu. Drugą walkę stoczyliśmy z parą MiG-29. Jeden spadł, drugi uciekł.

Na CAPie udało się ładnie zarządzać paliwem (mimo tych dwóch walk), korygując wysokość i prędkość. Zeszliśmy ze stacji o planowanym czasie (07:35).

Na powrocie okazało się, że CVN-70 zarzucił kotwicę przez co pewnie nie można było zgłosić podejścia do Marshalla (do skryptu). Potem mnie rozłączyło, a gdy już JankeS lądował wyłączył się TACAN.

Podsumowując misja pierwsza klasa, super klimat z zagraniczniakami i rozpiera mnie duma, że Gildia w bardzo krótkim czasie stała się full profeska. Tak trzymać chłopaki! ;)
Last edited by Poko on 2019-08-28 10:03, edited 2 times in total.

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Poko wrote: 2019-08-28 09:04 Na powrocie okazało się, że CVN-70 zarzucił kotwicę przez co pewnie nie można było zgłosić podejścia do Marshalla (do skryptu). Potem mnie rozłączyło, a gdy już JankeS lądował wyłączył się TACAN.
CVN-70 nie miał skryptu, wiec nawet przy 100% sprwności tego lotniskowca i tak byś sie nie połaczył z marshalem (ze skryptem) :), tylko stennis CVN-74 miał anie Carl Vinson.

Springfield 1 misja udana, wiszenie na capie, jednak walka z chińskim J-11A zakończona sukcesem, wiszenie na CAP-ie następnie powrót na Carla Vinsona CVN-70. Przy podchodzeniu do lądowania zauważyliśmy że jak Poko wspomniał lotniskowiec był na kotwicy, nie można było połączyc się z ATC ani zgłosić podejścia, na szczęście u nas jeszcze działał TACAN. Dzięki dobremu zarządzaniu prędkościami i wysokościami udało się oszczędzać paliwo przez co nie musielismy udać się do tankowca. Misja fajna kliamtyczna szzcególnie podobał mi się motyw z uchodzcą, super pomysł.

Dizęki [user]Avantar[/user] za misje i [user]Maverick[/user] za wspólny lot :)

Poko



Gildu wrote: 2019-08-28 09:18CVN-70 nie miał skryptu, wiec nawet przy 100% sprwności tego lotniskowca i tak byś sie nie połaczył z marshalem (ze skryptem) :), tylko stennis CVN-74 miał anie Carl Vinson.
Na pewno? Przecież podawał Weather raport (BRC, FB, Altimeter) i Carrier info (commsy, TCN).

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Potwierdzam. Skrypt tylko na jednym byl. Dopoki nie obczaje Air bossa to skrypty beda tylko na jednym z dwoch lotniskowcow.

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Zortex
Posts: 114
Joined: 2018-07-25 07:08

Flights: 66 (181hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Pilot

@Avantar - a czy jest jak sprawdzic w jakims logu servera czy jakies "failures" mi sie wlaczyly ? Pierwszy raz sie spotkalem z sytuacja zeby tyle rzeczy nie dzialalo zaraz po starcie. Po powrocie na stennisa i naprawie wszystko dzialalo juz jak trzeba.

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

MIA/KIA - wyjaśniam raz jeszcze, jeśli po uruchomieniu misji ktoś zginie np. krótko po spawnie, wybuchnie obok niego samolot na katapulcie niszcząc ów delikwenta misja zalicza się jako KIA; przez ograniczenia DCS-a nie ma za bardzo jak inaczej tego zrobić, jakakolwiek śmierć spowoduje zliczenie całej misji jako KIA.

Analizowałem dane wczoraj: zarówno Qba jak i Bartek mają zliczoną śmierć, która zlicza się jeśli nastąpi event DCS

Code: Select all

onGameEvent
i zostanie on wywołany z parametrem

Code: Select all

pilot_death
.

Patrząc na dane, Qba (śmierć o 21:12) - co się stało, potrzebuję info w celach dalszej analizy?
Image

Bartek (śmierć zliczona o 21:12) - co się stało, potrzebuję info w celach dalszej analizy?
Image

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Poko wrote: 2019-08-28 09:31
Gildu wrote: 2019-08-28 09:18CVN-70 nie miał skryptu, wiec nawet przy 100% sprwności tego lotniskowca i tak byś sie nie połaczył z marshalem (ze skryptem) :), tylko stennis CVN-74 miał anie Carl Vinson.
Na pewno? Przecież podawał Weather raport (BRC, FB, Altimeter) i Carrier info (commsy, TCN).
Skrypt Aleraxa działa tylko na jednym lotniskowu, nie da sie go uruchomic na dwóch albo wiecej, na misji Avantara był to CV-74.


[user]Avantar[/user] z AirBossem ejst jeden problem bo tez go obczahjałem i testowalismy na poligonie Hancera i ten jeden punkt z ich strony jest dyskwalifikujący:
Each player slot (client) should be in a separate group as DCS does only allow for sending messages to groups and not individual units.

Takze musisz dać kazdy samolot jako flight jednosobowy (jak w przypadku skryptu CSAR i Medevac) przez co hornety np nie będą sie widzieć jako flight na datalinku, gdyby nie to uzywałbtym na moich misjach tego airbossa bo jest tez CASE III. Trzebaby bylo to przerobic zeby działał jak ze skryptu aleraxa bo tam działa na flight i na samotnego pilota bedacego we flighcie.

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

VladMordock wrote: 2019-08-28 09:58 co się stało, potrzebuję info w celach dalszej analizy?
Bartek się zespawnował na Qbie. Ja eksplodowałem wraz z nimi:

Crayons
Poko



@Vlad, a nie da sie robić korekt do flightloga ręcznie w takich przypadkach jak u Qby i Bartka?

Post Reply