[2019-10-10 20:30] Annihilation part 5

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Image

Nazwa wydarzenia: [2019-10-10 20:30] Annihilation part 5

Data/godzina wydarzenia: 2019-10-10 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Gildu

Serwer: s01.gildia.org #1

Sloty: 27/31

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=2180

Mapa: Persian Gulf

Czas trwania: 150min.

Krótki opis:

Kontynuacja przejmowania lotnisk irańskich w celu wyeliminowania irańskiego lotnictwa

Lista obecności:

Obecni Nieobecni
  • Priviet 1 - UA (CAP) - PkB
Statystyki rozgrywki

Statystyki umieszczono na stronie wydarzenia: KLIK

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Enfield 2 (Intercept) - F16
To nie była udana misja - za późno angażowaliśmy parę migów, weszliśmy w merge, w którym - co tu dużo pisać - przeciągnąłem podczas walki blisko przy ziemi i zaliczyłem nura w górę. :evil: Latać, latać, latać... nie mam wyczucia tej maszyny jeszcze, a przy niskich prędkościach przyzwyczajenia z horneta są nieaplikowalne.

Sytuacji nie ułatwił jakiś bug, który spowodował, iż nie działał mi celownik nahełmowy. :lol:

Dziękuję za misję oraz Piorun za wspólny lot, do następnego. 8-)

EDIT:
W sumie to nie wiem co się stało, w/g filmu i tego co pamiętam walnąłem w ziemię, w/g tacview zostałem zestrzelony. :shock:
Image

Image

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Wodzu
Posts: 1204
Joined: 2018-05-10 14:38

Flights: 73 (198hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Rentier


Be quiet! 700W
Zalman Z3 PLUS (Z3PLUS)
Intel Core i5-6600K, 3.5GHz
HyperX Fury, DDR4, 32Gb
Asus Z170 PRO GAMING
MSI RTX 2070S
Joy VPC Base/TM Grip / TM Throttle
Saitek Rudder Pedals
4x Monitor AOC I2490PXQU/BT
User avatar
Lukasz
Moderator
Posts: 196
Joined: 2019-02-12 01:52

Flights: 158 (498hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Pilot

VF-31 Naval Aviator

492nd vFS Pilot


User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1432
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer




00:20:30 - Takeoff
00:47:00 - Air to Air Refueling
01:07:00 - Rozpoczęcie poszukiwań konwoju w trakcie dolotu do celu
01:18:00 - Zauważenie konwoju i rozpoczęcie jego angażowania
01:25:10 - Stracenie 1-1, informacja od MAGICa o 3 shipie w aspekcie HOT 70nm, decyzja o gun runie i ucieczce na green vector.
01:25:50 - Gun run
01:52:20 - Initial Case I LHA Tarawa
01:56:00 - Hover Stop
01:57:30 - Touchdown

User avatar
Dante
Posts: 118
Joined: 2018-09-30 23:30

Flights: 195 (503hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Pilot


User avatar
Ronan
Posts: 378
Joined: 2018-08-12 22:10

Flights: 159 (443hs)
Specialized in: Mirage M-2000C



Gildia Rentier

A ja chciałbym przeprosić maszyny które miały być chronione przez Dodge 2. Popełniłem fatalny błąd dosłownie przed samą misją. Korzystając z licznych przycisków na moim nowym warthogu stwierdziłem że fajnie będzie mieć zmapowany przycisk do przestawiania radaru w tryb "STANDBY". Oczywiście po starcie o tym zapomniałem i włączyłem radar klikając w kokpicie, który z automatu poszedł w tryb standby (było to zaraz po starcie więc skupiłem się na nabraniu wysokości i odpowiedniego kierunku) Gdy AWACS mi zgłosił że w odległości 60 mil są wrogie jednostki to nie przejąłem się tym wcale że nie widze ich na radarze ponieważ zazwyczaj mirek łapie tak z około 40 mil. Skończyło się na tym że poleciałem na nie na czołówkę bez wiedzy że są już tak blisko... Wskazań rwra nie było bo sciągneły mnie po cichu :( ŻAL ŻAL ŻAL .... przepraszam... to się już więcej nie powtórzy ...

PS. Mirek jest fajny i radar dobrze w nim działa ale trzeba mieć go włączonego ....

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dzięki za misję. Trochę przewietrzyłem Harrego, udało się zatankować i odnaleźć konwój (co wcale nie było łatwym zadaniem). Niestety przy końcówce będąc pod presją czasu (zbliżające się myśliwce wroga) popełniłem fatalny błąd przy ataku z działka i wykonałem nagłe hamowanie do zera spowodowane spotkaniem z przeszkodą terenową. Mimo wszystko fajnie się leciało!

Film z kabiny:


Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Alienzo
Moderator
Posts: 446
Joined: 2018-09-30 15:46
Contact:

Flights: 229 (579hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Marshaller

SGPSz Pilot SGPSz

VF-31 Commanding Officer

492nd vFS Pilot

Fajnie się leciało z klimatem.

Mój największy clusterfuck do tej pory. ZAWSZE biorę ze sobą Sidewindery jak lece A-10. Nigdy się nie przydały, ale zawsze ten przynajmniej jeden, a nóż się przyda. Wczoraj jako JEDYNY z flightu wziąłem Sidewindery. "A nóż się przyda" :D No i się przydał... prawie...
Uciekaliśmy przed wrogim Migiem, zeszliśmy w dół do samiutkiej ziemi, ja się obracam, lekki lag a tu zaraz za mną Mig-29 :shock: (J-11 jak się później okazało). No to szybko wybieram swoje A2A, Prędkość zmniejszam a ten Mig - wystawia mi się idealnie do egzekucji. Naciskam Fire... i nic. Pomyliłem spust z tym co mam w F-14 - szybko naciskam prawidłowy i nic... W akcie ostatecznej desperacji wypruwam z siebie masę pocisków 30mm ale mig odszedł za daleko a one za szybko przepadły. Hancer zestrzelony, Snake zestrzelony mnie uratował później jakiś zbłąkany Hornet z Gildu w kokpicie :(

Lece sobie sam i myślę co z tymi rakietami. Przyglądam się im... niebieskie :oops: Na jedyną okazję zestrzelenia myśliwca A`-10 zrobiłem jakiś cholerny missklick i wziąłem treningowe rakiety!
Nigdy sobie tego nie wybaczę :D



Akcja z J-11 od 33:50

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Jak lider Uzi, podziękowania za misję. Nie udało się choć mieliśmy już namierzone cele i plan jak się tego złomu pozbyć.
W szczególności działających SA. Niestety zawiodła koordynacja z CAP a wręcz brak takowego. Przy takim zagrożeniu nie powinno nas tam być, holding w odpowiedniej odległości załatwił by sprawę.


User avatar
Snake
Posts: 32
Joined: 2018-12-18 20:34

Flights: 66 (161hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Jestem mega wkurzony sam na siebie bo się rozbiłem ale mam tez trochę żal do obstawy i AWACSA że do takiej sytuacji doszło ,szkoda zapowiadało się fajnie dziękuje Hancerowi , Alienzo super komunikacja na 5 zgranie na 5.

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Dziękuję wszystkim pilotom za udział w misji.

Johnson „Bear” Skiper, pilot F/A-18C „Hornet” Navy w stopniu porucznika:
„Misję rozpoczeliśmy ze startu z lotniskowca USS John C. Stennis (CVN-74). Byłem liderem flightu składającego się z dwóch samolotów F/A-18C „Hornet”. Leciałem z doswiadczonym skrzydłowym porucznikiem Williamem „Rocky” Jacksonem. Start sie opóźnił gdyz startowalismy jako ostatnia para, przed nami Dodge 1 miał problemy tehcniczne z katapultą. Prowadziłem misje SEAD (Suppression of Enemy Air Defenses). Po starcie udaliśmy się wyznaczoną trasą. Niedlugo po starcie dostalismy już niepokojące informacje o utracie jendego z naszych francuskich kolegów w M-2000C Mirage, nastepnie oberwał jeden z polskich F-16. Wiedziałem że misja nie będzie łatwa, teraz wiedziałem że będzie jeszcze trudniejsza. Wiedziałem też że A-10C stracili nad sobą CAP-a (Combat Air Patrol). Lecąć w formacji z moim skrzydłowym w celu zniszczenia zestawu SA-6 zauważyliśmy wrogie kontakty przed nami i na godzinie 3. Nie mogliśmy kontynuwać misje SEAD mając w pobliżu wrogie jednostki, dlatego ze skrzydłowym ruszyliśmy na pierwsza grupę. Zalokowałem pierwszego z wrogich jednostek i czekałem aż na wyświetlaczu HUD (Head Up Display) wiświetli się komunikat od systemu że jestem w zasięgu i mogę wystrzelić rakiete. W tym czasie od wroga na mojej 3 dostałem sygnał na RWR (Radar Warning Receiver) że została we mnie wystrzelona rakieta długa, krzyknałem na radiu do mojego skrzydłowego „Rakieta, rakieta, ide defensive”. Pchnąłem przepustnice mocno w przód włanczając dopalanie silników, prawą reką jednocześnie pchnąłem drążek w przód i w lewo, dzięki czemu mój smaolot poszedł ostro w dół w obrocił się o 180 stopni wokół własnej osi i zaczałem mocno schodzic w kierunku ziemi. Matka natura okazała się przydatan gdyż podemną były wysokie góry gdzie mogłem sie ukryć przed pociskiem. Bo zgubieniuw górach rakiety, wziałem kilka głębszych wdechow, uwierzcie mi gdy leci rakieta która potrafi leciec z prędkością 4 machów (4896 km/h) i ktorej zadaniem jest zniszczenie Was, może to podnieść cisnienie najspokojniejszemu człowiekowi. Nie mogłem sobie pozwolić na dłuższa przerwe bo wiedziałem że mój skrzydłowy tam został w otoczeniu wrogich jednostek. Pociągłem drążek do siebi ei skierowałem się spowrotem. Zalokowałem jednego z wrogich jendostek i kiedy dostałem znak na HUD-zie o zezwoleniu przez system na wypuszczenie rakiety nacisnałem spust krzyczać na radiu „FOX 3”. Poczułem drgnięcie samolotu gdy AIM-120 AMRAAM zszedł z uchytow i poszybował wyprzedzajac mój samolot w kierunku celu. Mój przeciwnik nie miał tyle szczęscie, SPLASH!, jeden wyeliminowany, resztą zajął się Pontiac 2 wracając po swojej misji SEAD. Udałem się wraz ze skrzydłowym na wyeliminowanie SA-6 (samobiezny system rakiet ziemia-powietrze produkcji radzieckiej). Przeszedłem na pociski AGM-88 HARM. Po wejściu w zasięg zostałem oznakowany wiazką radarową przez SA-6, na to czekałem , jej własna broń będzie jej zgubą, Rozpędziłem myśliwiec i nacisnąłem przycisk spustowy, „MAGNUM”. Znowu szarpnięcie smaolotem gdy HARM zszedł z uchywtów. Mocno pociagłem drążek do siebi ei w lewo, robiąć mocny skręt przez lewe skrzydło, przeciążenie docisneło mnie do fotela i utrudniło wzięcie oddechu. Radar SA-6 wyeliminowany, zagrożenie z jej strony wyeliminowane, udało się. Zadowolony z udanego ataku usłyszałem na radiu od AWCS-a że J-11 zmierza prosto na nasze A-10C, nieczekając na mojego skrzydłowego pchnałem mocno przepustnice do przodu, wiedziałem że bez obrony A-10C są łatwym kąskiem dla wrogiego myśliwca. Powiedziałem tylko do sibie „ O nie”, samolot rozpęcził się do prędkości podnadzwiękowej, wiedziałem kto leci A-10C, znałem ich, nie raz piliśmy piwo w kantynie oficerskiej. Modliłem sie w duchu żeby nie było za późno. Jednak nie zdążyłem na czas, walka toczyła się przy powerzchni, A-10C dzięki wysokiemu szkoleniu stawiali opór, poradziliby sobie ale ktoś z obsługi naziemnej zrobił karygodny błąd w skutkach, zamist AIM-9 Sidewinder zamontował treningówkę. Rozpędzony wpadłem na pole walki szukając tego (cenzura), zobaczyłem go na mojej 7 godzienie, korzystająć z idealnej prędkosci samolotu zrobiłem mocny skręt przez lewe skrzydło, stękając przy tym pod wpływem przeciążenia, wyszedłem na tył wrogiego J-11, „mam cie’, „FOX 3”, rakieta z 8-7 mil jest zabójczo skuteczna, tak było i tym razem, SPLASH. Niestety, pilot drugiej A-10 walczył do końca z uszkodzonym smaolotem, niestety nie dał rade, rozbił się. Przetrwała tylko jedna A-10, zrobiłem kółko nad polem walki, widziałem dwa dymiące wraki, na próżno szukałem śladów pilotów. Byłem wściekły że na A-10c nie dostały osłony. Znałem obydwóch pilotów, „niech to szlag”. Pozostała A-10C rozpoczeła wycofywanie się na nasze lotnisko. Nie miałem już co tu robić , udałem się w kierunku mojego skrzydłowego ktory ubezpieczał mi tyłu, razme udalismy się do tanker w celu zatankowania. Po udanym tankowaniu rozpoczeliśmy eskortowanie grupy AV-8B którzy również stracili swojego lidera. Na radiu była cisza, nie było o czym mówić, nie był to udany dzień. Odeskortowalismy harriery na lotniskowiec Tarawa po czm sami udalismy się na nasz lotniskowiec. Po wylądowaniu udałem sie na mostek, sytuacja nie była dobra, nie wykonalismy zadania, nie zdobylismy lotniska, stracilismy dobrych pilotów tego dnia. Pod koneic dnia piloci z grupy lotniskowca Stennis w kantynie wznieślismy w ciszy kieliszki za naszych braci pilotów, którzy ponieśłi smierc tego dnia, niech wiecznie fruwaja pośród chmur.”

Pośmiertnie kapitan Peter "Python" Snejkowsky pilot A-10C i kapitan James "Warthog" Hancerowksy pilot A-10C zostają awansowani do stopnia majora jak również zostaja pośmiertnie odznaczeni medalem:
Image

Odznaczenie otrzymuje również John "Alien" Alienzoy pilot A-10C za walke z myśliwcem J-11.

Dowódca który zaplanował misje a który podczas misji siedział sobie w bezpiecznym sztabie został zdegradowany i odsunięty od planowania misji za brak osłony dla samolotów szturmowych.

User avatar
Ronan
Posts: 378
Joined: 2018-08-12 22:10

Flights: 159 (443hs)
Specialized in: Mirage M-2000C



Gildia Rentier

Ale przecież piloci a-10 się katapultowali :) To znaczy że jeszcze żyją :)

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Ronan wrote: 2019-10-11 13:40 Ale przecież piloci a-10 się katapultowali :) To znaczy że jeszcze żyją :)
To będzie historia na nastepną misje że się okazuję że dają znać że żyja i leca helikoptery po nich :), no i musialem sie przez Ciebie wygadać :D

User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 476 (1245hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki Gildu za misje.......... grupa CSAR 1 po starcie udała sie na miejsce spotkania z jednostkami piechoty , po załadowaniu ich na pokład ruszyliśmy w kierunku lotniska Shiraz głównego celu całej operacji . po przeleceniu około 1/4 drogi i konsultacji z oficerem z samolotu AWACS ze w obecnej sytuacji taktycznej desant na lotnisko jest nie możliwy zawróciliśmy najpierw na zapasowe lądowisko gdzie spotkaliśmy sie z grupą CSAR 2 a stamtąd razem wróciliśmy do głównej bazy ...............ImageImageImageImageImage

Post Reply