[2020-01-07 20:30] Kaukaz 2020

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
Post Reply
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Image

Nazwa wydarzenia: [2020-01-07 20:30] Kaukaz 2020

Data/godzina wydarzenia: 2020-01-07 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Sartori

Serwer: s01.gildia.org #1

Sloty: 31/36

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=2602

Mapa: Caucasus (default)

Czas trwania: 120min.

Krótki opis:

Niecodzinny sojusz przeciw staremu wrogowi.

Lista obecności:

Obecni Statystyki rozgrywki

Statystyki umieszczono na stronie wydarzenia: KLIK

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Lot UZI 1, poległ przez błąd lidera (mój). Widząc przeciwnika na ponad 40 milach i po wystrzeleniu przez niego pocisku o czym poinformował nas RWR, stwierdziłem że te pociski lecące na 100% w kierunku mirage przed nami, bo my jesteśmy po za ich zasięgiem. Rzeczywistość była inna, przeciwnik wystrzelił rakiety R-33 z 65 mil i strącił dwie F-16, nie byłem świadom że strona Red jest w posiadaniu takich rakiet i to spowodowało błędną decyzje



User avatar
Mal
Posts: 202
Joined: 2018-10-01 15:36

Flights: 159 (415hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

1st AC Rezerwa

VFA-203 Pilot

VF-31 Naval Aviator


User avatar
Springman
Posts: 93
Joined: 2018-07-16 23:53

Flights: 143 (400hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Dowódca

Pragnę rekomendować do odznaczenia za odwagę i poświęcenie życia w służbie ojczyźnie oraz braci lotniczej następującym pilotom grupy CSAR:

Kapitan Pilot Dante- Medalem Honoru Sił Powietrznych- Za ponad zwyczajną odwagę oraz poświęcenie życia dla współwalczących pilotów oraz heroizm jakim wykazał sie na polu walki mimo przeważającej siły ognia wroga.
Image

Kapitan Pilot Mal- Krzyżem Sił Powietznych- Za odwagę oraz poświęcenie życia dla współwalczących pilotów oraz heroizm jakim wykazał sie na polu walki mimo przeważającej siły ognia wroga.
Image

Kapitan Pilot Springman- Krzyżem Sił Powietznych- Za odwagę oraz poświęcenie życia dla współwalczących pilotów oraz heroizm jakim wykazał sie na polu walki mimo przeważającej siły ognia wroga.
Image



1st Air Cavalry Division

I9 9900k, GeForce RTX 2080Ti Turbo OC 11GB, 64GB RAM G.SKILL RIPJAWS V BLACK CL16, Gigabite Z390 Aorus Masters, HP Reverb G2
User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Mozna jakos nalot sprawdzic bo chyba mi nie doliczylo

User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Krzychoo wrote: 2020-01-08 08:50 Mozna jakos nalot sprawdzic bo chyba mi nie doliczylo
Co konkretnie nie zaliczyło? U ciebie widoczne są 3 starty i 3 lądowania - RTB.

User avatar
Siwy
Posts: 268
Joined: 2018-10-31 08:29

Flights: 36 (127hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

PLMB Oficer


User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Barus wrote: 2020-01-08 08:54
Krzychoo wrote: 2020-01-08 08:50 Mozna jakos nalot sprawdzic bo chyba mi nie doliczylo
Co konkretnie nie zaliczyło? U ciebie widoczne są 3 starty i 3 lądowania - RTB.
Wydawalo mi sie ze czasu lotu do ogolnej pulo mi8 mi nie doliczylo ale nie jestem pewien wiec chce sie upewnic czy wszystko tam pyklo w raporcie

User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 473 (1241hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki za misje ....... grupa Ford -1 5x Tureckich UH -1 , - główne zadanie ewakuacji personelu z lotniska Sanaki przebiegło bez problemów , lecz puzniejsza akcja ratunkowa zakończyła sie Totalnym Fiaskiem , 3 maszyny stracone co poniosło za sobą śmierć dziewięciu ludzi w tym pilota F-16 któy kilkanaście minut wcześniej został podjęty po tym jak sie katapultował i jego radość że został uratowany nie trwała długo ................................ Image
Image

User avatar
Dante
Posts: 118
Joined: 2018-09-30 23:30

Flights: 195 (503hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Pilot

Zapis FORD 1-2 .
Zbędna brawura, szereg błędnych decyzji doprowadza do katastrofalnego wyniku.
Aby uniknąć w przyszłości podobnych incydentów, w trakcie burzliwej odprawy CSAR, opracowano i wdrożono odpowiednie procedury.
W tym miejscu szczególnie przepraszam Avantara i Mala, którzy zginęli przez moje błędne decyzje.


User avatar
Mal
Posts: 202
Joined: 2018-10-01 15:36

Flights: 159 (415hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

1st AC Rezerwa

VFA-203 Pilot

VF-31 Naval Aviator

[quote=Dante post_id=12753 time=1578493024 user_id=267]
Zapis FORD 1-2 .
Zbędna brawura, szereg błędnych decyzji doprowadza do katastrofalnego wyniku.
Aby uniknąć w przyszłości podobnych incydentów, w trakcie burzliwej odprawy CSAR, opracowano i wdrożono odpowiednie procedury.
W tym miejscu szczególnie przepraszam Avantara i Mala, którzy zginęli przez moje błędne decyzje.

odpuszczam ci grzechy odejdz w pokoju :D

User avatar
Sartori
Posts: 159
Joined: 2019-05-20 23:50

Flights: 37 (78hs)
Specialized in: MiG-21bis



Gildia Rentier

Strzały ucichły około 2 godziny po rozpoczęciu inwazji. Na zachodzi siły „abchaskie” zostały zawrócone z rogatek miasta portowego Poti do niedawno zajętego lotniska w Senaki. Siły turecko-francuskie uzyskały, mimo poważnych strat, panowanie w powietrzu, co oznaczało, że kontynuowanie natarcia groziłoby fiaskiem i zniszczeniem sił rosyjskich na froncie zachodnim.

Na wschodnim odcinku jedynie natarcie na Gori przebiegło zgodnie z planem, choć nie bez zaciętych walk ulicznych z gruzińskimi obrońcami. Dzięki zajęciu tego ważnego węzła komunikacyjnego, Gruzja została de facto przecięta na pół, a wszystkie inne szlaki między wschodem a zachodem kraju wiodą przez góry. Samo natarcie na Tbilisi natomiast zakończyło się całkowitą porażką sił „osetyjskich”. Połączone działanie lotnictwa gruzińskiego i chińskiego zdziesiątkowało nacierające kolumny pancerne, a te siły, które uszły cało i postanowiły kontynuować natarcie, zostały odparte na rogatkach stolicy Gruzji połączonym wysiłkiem regularnej armii oraz przerzuconych w ten rejon sił specjalnych.

Dla Rosji końcowy rachunek za ofensywę okazał się wyjątkowo wysoki, a efekty niewystarczające. Nie udało się wkroczyć do Tbilisi i zmusić rządu Gruzji do kapitulacji, a Chiny do wycofania się z regionu. Utracono też ogromne ilości sprzętu ciężkiego, w tym dużej ilości nowoczesnych czołgów. Nie zajęto też Poti – głównego miasta portowego kraju. Co nie znaczy, że Rosja została wyeliminowana z gry. Praktycznie cała północna część Gruzji znajduje się albo pod kontrolą sił rosyjskich, lub może zostać szybko przez nie zajęta.

Strat nie uniknęli także sprzymierzeni. Nieoczekiwanie natomiast, poskutkowały na ich społeczności wzrostem poparcia dla działań ich wojsk. W miastach na terenie Turcji doszło do demonstracji anty-rosyjskich, po tym jak do Internetu wypłynął filmik rosyjskiego żołnierza, który nagrał strącenie trzech tureckich helikopterów ratunkowych mających podjąć zestrzelonego pilota F-16. Co zrozumiałe, wywołało to furię tureckiego społeczeństwa.

Demonstranci, z pośród których wielu niosło wielkie portrety zabitych pilotów i załogantów tureckich maszyn, prawie wdarły się na teren ambasady rosyjskiej w Ankarze. Spokój przywróciło dopiero wojsko (zaskakująco obyło się bez użycia siły) i wystąpienie prezydenta, który zapewnił, że Rosja poniesie konsekwencje za zbrojne wtargnięcie do Gruzji oraz za popełnione zbrodnie.

Nawet niechętne interwencji społeczeństwo Francji przekonało się do decyzji pałacu elizejskiego, po tym jak w wiadomościach ukazano ostrzał artyleryjski na miasto Zugdidi, który poprzedził inwazję. Powszechnie uznano to za zbrodnię przeciw ludności cywilnej i zapewniło poparcie dla francuskiej interwencji.

Mobilizacja sił koalicji nabrała tempa. Przed rosyjskimi decydentami stoi niełatwa decyzja o tym, czy zaprzestać dalszej ofensywy i siąść do rozmów pokojowych z bardzo słabymi kartami, lub zdecydować się na bardzo ryzykowny gambit…

=======================================================

Bardzo wszystkim dziękuję za wzięcie udziału w moim małym debiucie jako MM HRP.

Nie obyło się bez błędów, za które serdecznie przepraszam, ale mam nadzieję, że ogólne odczucia po misji są jednak pozytywne.

Wnioski zostały wyciągnięte, także proszę przy następnej misji, jaką zdarzy mi się popełnić, nie uciekajcie w popłochu :D.

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Sartori spoko bylo dobrze. Najtrudniejsza jest pierwsza misja później bedziesz szedl jak burza. Gratuluje debiutu i trzymam kciuki ja przyszłość oraz, w miar3 możliwości, sluze pomocą. Chetnie poradzę w zadanisch dla smiglakow. Pozdro

Post Reply