Pomiary czasowe :
.............................w górze.............na 10000m ..................punkt przechwycenia .....................stan paliwa
180 panjapa...... 4.21.....(?) .......... 8.25..... (5) .........................13.39..... (5)..............................2900kg..... (5)
120 Siwy........... 6.10....(5 )............10.5 ... (5)..........................15.57 .......(5) ........................... 3000kg .....(5)
220 Chaffee.......7.20 ...(4)............11.54 ...(5)............................9,45.......(2,5)...........................2800kg......(4)
210 Naciek........6.36 ....(5)...........17,11.... (2) ...........................21,00 ......(5) ..........................2400kg ..... (3)
Lądowania:
180 panjapa .....brak oceny ( awaria silnika na podejściu )
120 Siwy ..........zielone
210 Naciek ......czerwone ( prawa opona rozerwana, zjazd z toru dobiegu )
220 Chaffee .....zielone
Uwaga:
Numerki w nawiasach to moje subiektywne oceny po analizie danych. Skala oceny od 1-5 rosnąco!
Znak zapytania oznacza pewne zastrzeżenia co do prędkości kołowania. Oceny na podstawie interwałów czasowych, między punktami pomiaru, oraz ilości paliw w punkcie przechwycenia.
Oceny z startu alarmowego są jedynie poglądowe, oceny z lądowania mają skutek wszczęcia dochodzenia w sprawie.
WNIOSKI :
Średnia czasu wyliczona na podstawie 4 pilotów dla całej eskadry 100thSoMS
............................................................................. min
Rozkaz AlLPHA KOD-1 ===> w powietrzu........ 5,96
....................- | | - ...........===> na pułapie .........11,85
................... - | | -............===> w punkcie ..........17,35
Średnia na podstawie pozostałego paliwa do walki: 2775 kg
Dystans do punktu przechwycenia to 150km od lotniska!
AMIGA 500+ Procesor MOTOROLA 68000 7,16mhz ( 16bit ), 1 mb RAM , motor graficzny CGA, stacja dyskietek FDD 3,5cala system Kickstart1,3 RROM