[2020-03-14 20:30] Bieslan Free Return

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1162
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:

Flights: 220 (544hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Image

Nazwa wydarzenia: [2020-03-14 20:30] Bieslan Free Return

Data/godzina wydarzenia: 2020-03-14 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Hancer

Serwer: s01.gildia.org #1

Sloty: 25/27

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=2964

Mapa: Caucasus (default)

Czas trwania: 180min.

Krótki opis:

Wracamy z nowymi doświadczeniami.

Lista obecności:

Obecni

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
User avatar
Torres
Posts: 65
Joined: 2019-10-20 20:32

Flights: 92 (268hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

333 Pilot

Super misja. Jako mój chrzest the best( Hancer "guru"). Dzięki wielkie dla Gilda za pomoc i cierpliwość dla mojego braku koncentracji(nie jest tak jak mnie straszyli). Życzę wszystkim i sobie ile startów tyłu lądowań i do zobaczenia na wirtualnym niebie.

Intel Core i9-9900K, RTX 2080 Ti,32GB DDR4 RAM,1TB M.2 SSD, MSI Z390-A PRO ATX
User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dzięki za przygotowanie misji. Film z kabiny Ford 1-1 poniżej (+ timestampy)

Na plus pogoda. Nie wypowiadam się o zadaniach AG bo dla mnie były tylko tłem. Natomiast AA... *cholernie* przeszkadzały wstawki radiowe typu fox, splash it. To jest HRP. Te komunikaty mają pochodzić od pilotów - jak słyszę przez radio, że Enfield 1-1 robi fox-3 to wiem, że jest blisko i strzela do tej samej grupy co ja. Jak słyszę jakąś nagraną kwestię z radia to nie mam pojęcia kogo to dotyczy i po co. Hancer, proszę, zrezygnuj z tego. Druga rzecz - poziom przeciwników. Przynajmniej jeżeli chodzi o Ford 1 to ani jeden z MiGów 29 nie podjął sensownej walki, nie odpalił ani jednej rakiety. Nawet nie próbował manewrować ofensywnie. Nic. Reakcja była dopiero po odpaleniu do nich rakiety. Jesteś pewien, że te skrypty którymi tworzysz te flighty działają dobrze? Trochę to jak strzelanie do rzutków wyglądało. Tyle ode mnie na ten moment.



00:00:00 - Statrtup
00:20:30 - Taxi
00:26:30 - Take-off
00:30:30 - Rejoin Uzi-1
00:49:45 - Fox-3, splash one
00:50:30 - Fox-3, miss
00:51:45 - Fox-2, splash one
00:55:15 - Fox-3, miss
01:23:15 - Fox-2, miss
01:24:00 - Fox-3, splash one
01:45:30 - Overhead break
01:46:45 - Final, gear down and locked
01:50:30 - Shutdown

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

When the fumes settled down.

Dziękuję wszystkim pilotom, za gotowość bojową.
Misja zakończyła się powodzeniem przy małych stratach własnych.
Cele powietrzne pilnowały swoich rejonów, dlatego nie reagowały na samoloty nienaruszające przewidzianego terytorium.
Skrypt informujący o wystrzeleniu rakiet A/A, został dodany jako test i może zostać użyty po odpowiednich modyfikacjach. Będzie informował o trafieniu przeciwnika, a nie wystrzeleniu przez sojusznicze maszyny pocisku.

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Hancer wrote: 2020-03-15 08:47 When the fumes settled down.

Cele powietrzne pilnowały swoich rejonów, dlatego nie reagowały na samoloty nienaruszające przewidzianego terytorium.
No ale to chyba nie dziala dobrze. Jestem 10 mil od miga, na headonie a on nic. Wchodze mu na ogon i dopiero po odpaleniu do niego zmienia kurs. Tam z tym skryptem na bank cos jest nie tak.

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

No to nie wiem cele maja ustawiony na waypoint: Search Then Engage In Zone np. on 126404 - to może coś z tym jest nie tak, skoro skill jest na High.

User avatar
Bartek16194
Moderator
Posts: 770
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 348 (931hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

492nd vFS Pilot

Hancer wrote: 2020-03-15 08:47 Skrypt informujący o wystrzeleniu rakiet A/A, został dodany jako test i może zostać użyty po odpowiednich modyfikacjach. Będzie informował o trafieniu przeciwnika, a nie wystrzeleniu przez sojusznicze maszyny pocisku.
Może od razu włączmy labelsy żeby nie było za trudno, to raczej pilot/awacs powinien potwierdzić czy trafił przeciwnika bo jeśli będzie to robił skrypt to zamiast wypatrywać trafienia będzie odliczanie do automatycznego komunikatu.

Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

Steam
YT
User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Nie ma o czym dyskutować, był test i już. Więcej nie wstawiam !

User avatar
Bitru
Posts: 42
Joined: 2019-03-18 22:53

Flights: 84 (235hs)
Specialized in: AJS-37



Gildia Rentier

SN-42 Pilot

9.WPLM Pilot

Misja w kamovach była nudna. i nie mówię o tym że długo lecieliśmy to jest symulator więc mamy długo lecieć ale mówię tu o tym że cele były po prostu strzelnicą. Ta gra jest symulatorem powinna stawiać wyzwania a nie że lecimy po to aby poklikać w gromady bezbronnych czołgów, jeb*ć to że spadniemy wszyscy albo kilku z nas, ale jak nam się uda ten jeden na dziesięc razy przeżyć wszyscy to będzie osiągnięcie. W mojej opinii fajniejsze były by trudniejsze cele dla kamovów(np danie celów w mieście albo na obrzeżach lasu a nie na pustej polance), uważam że trudniejsze misje będą lepsze a na pewno ciekawsze niż farmienie statystyk jak w jakimś war thunderze.

As Realistic As Playable
User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 343 (872hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

Bitru wrote: 2020-03-15 13:52 Misja w kamovach była nudna. i nie mówię o tym że długo lecieliśmy to jest symulator więc mamy długo lecieć ale mówię tu o tym że cele były po prostu strzelnicą. Ta gra jest symulatorem powinna stawiać wyzwania a nie że lecimy po to aby poklikać w gromady bezbronnych czołgów, jeb*ć to że spadniemy wszyscy albo kilku z nas, ale jak nam się uda ten jeden na dziesięc razy przeżyć wszyscy to będzie osiągnięcie. W mojej opinii fajniejsze były by trudniejsze cele dla kamovów(np danie celów w mieście albo na obrzeżach lasu a nie na pustej polance), uważam że trudniejsze misje będą lepsze a na pewno ciekawsze niż farmienie statystyk jak w jakimś war thunderze.
Jak sam wspomnialeś to jest symulacja, więc takie strzelanie też jest częścią zadania, w realnym świecie dowodztwo nie będzie puszczać śmigłowców na teren obsadzony obroną przeciwlotniczą żeby było ciekawiej, bo wlasnie tak można grac w war thundera, w relanym świecie nie traci się maszyn i pilotów więc napierw samoloty wyczyszczą teren a pożniej wejdą śmigłowce i wyczyszczą reszte, więc takie misje też są częścią zadania pilota śmigłowca, nie każada misja jaką się leci jest bardzo ekscytująca, tak samo CAP, piloci mogą patrolować i nie trafić żadnego wrogie samolotu, przykład zatoka perska wojna, F-15 latały na CAP-ie gdy F-16 zniszczyły PLOT i takie F-15C wracały do bazy nie wystrzeliwując ani jednej rakiety, właśnie to jest symulacja, pzrede wszystkim maszyny mają wrócić a nie robic misje że może za 10 razem się uda

User avatar
Robo
Posts: 114
Joined: 2018-11-20 22:39

Flights: 186 (528hs)
Specialized in: AV-8B



Gildia Instruktor

273rd Executive Officer

1st AC Pilot

SN-42 Commanding Officer

jeb*ć to że spadniemy wszyscy albo kilku z nas, ale jak nam się uda ten jeden na dziesięc razy przeżyć wszyscy to będzie osiągnięcie.
Nie wiem czy RU nadal stosuje taktykę "rozpoznania bojem" :-) ale chyba już nie. Śmigłowce są za drogie i nie da się ich wyprodukować w jeden dzień. Generowanie nierealistycznych scenariuszy to nie symulacja moim zdaniem.
Żeby było ciekawiej powinno być mniej zagrożeń i celów, ale za to trochę trudniejszych.

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Misja miała wyraźne zadanie, te jednostki stały ponieważ nie miały paliwa. Jak to nie jest realne to nie wiem co. W poprzedniej misji, jeden Ka-50 dotarł do celu i było ok. Radio podawało że wrogie śmigłowce lecą w kierunku naszych jednostek, to było wyzwanie nie przejęte. Misja była poprawnie wykonana i jednym mankamentem pozostały lądowania. Tą sprawę musimy omówić i wypracować jakąś regułę.

User avatar
Bartek16194
Moderator
Posts: 770
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 348 (931hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

492nd vFS Pilot

Gildu wrote: 2020-03-15 14:03
Bitru wrote: 2020-03-15 13:52 Misja w kamovach była nudna. i nie mówię o tym że długo lecieliśmy to jest symulator więc mamy długo lecieć ale mówię tu o tym że cele były po prostu strzelnicą. Ta gra jest symulatorem powinna stawiać wyzwania a nie że lecimy po to aby poklikać w gromady bezbronnych czołgów, jeb*ć to że spadniemy wszyscy albo kilku z nas, ale jak nam się uda ten jeden na dziesięc razy przeżyć wszyscy to będzie osiągnięcie. W mojej opinii fajniejsze były by trudniejsze cele dla kamovów(np danie celów w mieście albo na obrzeżach lasu a nie na pustej polance), uważam że trudniejsze misje będą lepsze a na pewno ciekawsze niż farmienie statystyk jak w jakimś war thunderze.
Jak sam wspomnialeś to jest symulacja, więc takie strzelanie też jest częścią zadania, w realnym świecie dowodztwo nie będzie puszczać śmigłowców na teren obsadzony obroną przeciwlotniczą żeby było ciekawiej, bo wlasnie tak można grac w war thundera, w relanym świecie nie traci się maszyn i pilotów więc napierw samoloty wyczyszczą teren a pożniej wejdą śmigłowce i wyczyszczą reszte, więc takie misje też są częścią zadania pilota śmigłowca, nie każada misja jaką się leci jest bardzo ekscytująca, tak samo CAP, piloci mogą patrolować i nie trafić żadnego wrogie samolotu, przykład zatoka perska wojna, F-15 latały na CAP-ie gdy F-16 zniszczyły PLOT i takie F-15C wracały do bazy nie wystrzeliwując ani jednej rakiety, właśnie to jest symulacja, pzrede wszystkim maszyny mają wrócić a nie robic misje że może za 10 razem się uda
Przypominam tylko że duża część irackiej obrony SAM została zniszczona własnie przez śmigłowce :) Ale masz rację misje mają to do siebie że są trudne głównie wtedy kiedy coś nie poszło według planu. Nie ma co narzekać :)

Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

Steam
YT
User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 473 (1241hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki za misje ..........grupa MEDEVAC 4x UH-1 , - udało sie uratować pilota F-18 który został zestrzelony w poprzedniej operacji w tym rejonie, mimo ze w wróg spodziewał sie naszej akcji ratunkowej w tym terenie i wzmocnił posterunki na trasie naszego przelotu przez co zmusiło nas to do kontaktu ogniowego z przeciwnikiem ,, niestety w czasie podejmowania rozbitka jedna maszyna została uszkodzona , ale załoga wraz z uratowanym pilotem ewakuowana przez kolejny śmigłowiec , mieliśmy też wiadomość o innych pilotach potrzebujących naszej pomocy ,lecz nie dało rady sie z nimi nawiązać łączności ............... Image
Image
Image

User avatar
Bitru
Posts: 42
Joined: 2019-03-18 22:53

Flights: 84 (235hs)
Specialized in: AJS-37



Gildia Rentier

SN-42 Pilot

9.WPLM Pilot

Hancer wrote: 2020-03-15 14:18 Misja miała wyraźne zadanie, te jednostki stały ponieważ nie miały paliwa.
Co nie oznacza że musiały stać na 45 stopniowej zboczu góry w momencie jak mogły zjechać 500 metrów niżej do miasta i się jakoś ufortyfikować :P
Robo wrote: 2020-03-15 14:07 Nie wiem czy RU nadal stosuje taktykę "rozpoznania bojem" :-) ale chyba już nie. Śmigłowce są za drogie i nie da się ich wyprodukować w jeden dzień. Generowanie nierealistycznych scenariuszy to nie symulacja moim zdaniem.
Żeby było ciekawiej powinno być mniej zagrożeń i celów, ale za to trochę trudniejszych.
Masz rację ale wrogowie nie powinni stosować taktyki "ustawmy się w rządku na pustej polance WCGW" w momencie jak obok mieli miasto i las do wyboru do koloru :D

As Realistic As Playable
Post Reply