[2020-06-13 20:00] BLACK SAND 5

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
Post Reply
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1164
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 222 (546hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Image

Nazwa wydarzenia: [2020-06-13 20:00] BLACK SAND 5

Data/godzina wydarzenia: 2020-06-13 20:00

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Stivi

Serwer: s01.gildia.org #1

Sloty: 28/37

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=3622

Mapa: Persian Gulf

Czas trwania: 180min.

Krótki opis:

BLACK SAND 5. Jest czekaliście prawda. No to lecimy od 20.00 Pierwsi chętni reszta jak na PLANIE LOTÓW. ODPRAWA DLA F.L 19.45 Misja potrwa Gdzieś do 23.00 Dla ostatnich załóg Mam nadzieje , że wszystkie maszyny będą zajęte. Dla zadania w, którym są F-14 muszą być minimum 2x samoloty F-14 zajęte by zadanie mogło być zaczęte. Zapraszam

Lista obecności:

Obecni Statystyki rozgrywki

Statystyki umieszczono na stronie wydarzenia: KLIK

ACMI: https://1drv.ms/u/s!AqKR6AxB7uPKiHMqRe9 ... l?e=D0aals

Crayons
User avatar
Vincent
Posts: 388
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 180 (485hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Colt 2-1, Colt 2-2 RTB COLT 2-1 = 1 AA
Uzi 1-1, Uzi 1-2 RTB Uzi 1-1 = 2 AA

User avatar
Stivi
Posts: 599
Joined: 2020-01-15 20:03

Flights: 240 (575hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

1st AC Pilot

VFA-418 Commanding Officer

Dziękuje za przybycie. Zadanie wykonane przez Pig , do połowy drogi , Helki dokończyły niszczenia celów. To ułatwi naszym jednostkom dalsze działania.
No trochę trzeba było improwizować poprzez brak 2x CAP, i w miarę się udało się pogodzić wszystko . Małe straty własne . Można pracować nad kolejna misją a dzisiejsze zdarzenia będą miały wpływ na jakość misji.
Wrogi patrol Atakuje "OREGON"
Dzięki
Last edited by Stivi on 2020-06-14 00:28, edited 1 time in total.

User avatar
Lukasz
Moderator
Posts: 196
Joined: 2019-02-12 01:52

Flights: 158 (498hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Pilot

VF-31 Naval Aviator

492nd vFS Pilot



15:32 - Taxiing to cat II
18:05 - Takeoff (CASE III)
33:25 - Magnum (Destroy SA-19)
41:21 - Magnum (Hit SA-8)
58:04 - Rifle (Destroy Silkworm launcher)
1:02:24 - Rifle (Destroy Silkworm launcher)
1:10:50 - Fox 3 (Destroy Mig-29A)
1:32:49 - CASE III Commencing
1:40:23 - Hornet ball (trap)
1:40:48 - Meeeega laaaag
>1:44:35 - Others landings
2:17:14 - Mal landing

User avatar
Stivi
Posts: 599
Joined: 2020-01-15 20:03

Flights: 240 (575hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

1st AC Pilot

VFA-418 Commanding Officer


User avatar
Mal
Posts: 202
Joined: 2018-10-01 15:36

Flights: 159 (415hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

1st AC Rezerwa

VFA-203 Pilot

VF-31 Naval Aviator



dziekuje dobranoc !!

User avatar
Mal
Posts: 202
Joined: 2018-10-01 15:36

Flights: 159 (415hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

1st AC Rezerwa

VFA-203 Pilot

VF-31 Naval Aviator

Dzisiaj musze wrócić do tematu ponieważ uważam ze wczorajsza decyzja o zmianie statusu na MIA przez Barusa jest niesłuszna takie jest moje zdanie widzapoklac co dzialo sie z poprzedzajace moje lądowanie F18 najlepiej widać to na nagraniu u Lukasza i na tackview wyżej

na nagraniu widac ze F18 przy ladowaniu najpierw wpada pod poklad a potem zatrzymuje sie poza pokładem i wisi prawie minute po czym gdy jestem na podejściu niecała mile od pokładu F18 wraca na pokład blokując pas o czy nie mam świadomości i sie o nia rozbijam, co prawda edkowy LSO odsyłał mnie na wve off jednak jego polecen nie sluchalem i nie wracalem na niego uwagi z racji tego ze słuchałem poleceń LSO Qby ktory jak można usłyszeć tez jest zdezorientowany cala sytuacja i nie zgłosił mi WAVE OFF tylko ze jest lag. Powiem tak gdyby ta F18 przez cały ten czas stala na pokładzie to nawet bym sie tu słowem nieodezwal bo była ewidentna moja wina jednak jestem pewny 100% ze w takiej sytuacji Qba LSO wyraźnie by mi nie pozwolił lądować wyraźnie komunikując mi WAVE OFF i kazał odejść na kolejne podejście, cale zachowanie F18 uwazam za totalnie nierealistyczne co da sie zauwazyc. Inna sprawa ze wczorajszy lot w moim wykonaniu uważam za najgorszy jaki do tej pory wykonałem cale mnóstwo błędów z mojej strony, co nie zmienia jednak faktu ze dzieki pomocy Qby ktory mnie doskonale poprowadził za co wielkie brawa i dzięki dla niego w tej sytuacji lądowanie powinienem mieć zaliczone ale to już każdy może ocenić sam.

User avatar
Igorczyk
Posts: 42
Joined: 2019-08-06 00:05
Contact:

Flights: 25 (66hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VMFA-117 Marine Aviator

Jeśli chcecie mnie o coś oskarżać, to proszę po obejrzeniu tego klipu. Dodatkowo pozwolę sobię zapytać - Co miałem zrobić w takiej sytuacji? To nie była wina internetu, jak wielu mogło pomyśleć. To najzwyklejszy freeze komputera, takie rzeczy się zdarzają. Sama sytuacja zdenerwowała mnie tak samo jak Mala. Nie będę nic mówił na swoją obronę, bo uważam, że tu nie ma czego bronić. Ta sprawa była fizycznie poza moją kontrolą.

User avatar
Mal
Posts: 202
Joined: 2018-10-01 15:36

Flights: 159 (415hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

1st AC Rezerwa

VFA-203 Pilot

VF-31 Naval Aviator

Ja do ciebie nie mam najmniejszych pretesji kazdemu mogla sie przytrafic taka zwiecha ja mam pretesje o to ze rozbijajac sie o ciebie najpierw Wikary dal mi RTB jednak Barus stwierdzil ze zmieni mi na MIA co moim zdaniem jest nie fer

User avatar
Beskid
Posts: 95
Joined: 2019-01-10 20:49

Flights: 208 (548hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Pilot


User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1432
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer



00:22:00 - Takeoff
00:44:10 - AAR
00:46:10 - Po tankowaniu, fajne widoki tankujacych kotów :)
01:13:30 - Passing Helios1
01:26:00 - Naprowadzanie Forda 2 na wrogie kontakty.
01:33:00 - Over Target
01:34:00 - Paveway, target hit
01:42:00 - EGT
02:14:00 - Report inbound to Marshall
02:22:08 - Established angels 6
02:38:00 - 6 miles (LOT za UFO)
02:42:00 - Tomcat Ball
02:43:10 - Lądowanie Horneta (Ags)

User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 476 (1245hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki za misje .......grupa Chevy-2 2x UH-1h , wspólnie z kolegami na śmigłowcach MI-8 naszym zadaniem było likwidowanie pozostałych jednostek wroga ( atakowanych wcześniej przez samoloty szturmowe A-10 ) na posterunkach wzdłuż drogi idącej na zachód od punktu "Oregon" , po intensywnej wymianie ognia na pierwszym checkpoint a na drugim nie napotykając prawie żadnego oporu udaliśmy się w stronę trzeciego , jednak nie było już sensu kontynuować dalej lot w stronę kolejnego bo byliśmy już prawie Winchester, i a poziom paliwa zaraz będzie na Bingo więc postanowiliśmy ze zawracamy do bazy .. Image
Image
Image
Image
Image
Image

Post Reply