[2020-07-21 20:30] Black Sea vol 5 Rescue Mission

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
Post Reply
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Image

Nazwa wydarzenia: [2020-07-21 20:30] Black Sea vol 5 Rescue Mission

Data/godzina wydarzenia: 2020-07-21 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Gildu

Serwer: s01.gildia.org #1

Sloty: 24/30

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=3783

Mapa: Caucasus (default)

Czas trwania: 120min.

Krótki opis:

W ostatniej nocnej misji nie udało się zniszczyć lotnisk Tibilisi jak i oczyścić terenu wokół Sukumi. Straciliśmy kilka maszyn, na szczęście kilku pilotów się zdołało katapultować. Mieliśmy z nimi kontakt, niestety wrogie siły lądowowe odcieli naszych i nie są w stanie się przedrzeć. Do tego stan dwóch pilotów jest dość poważny. Jak wiecie, nie zostawiamy swoich, stąd misja ratunkowa. Do tej misji ratunkowej dołaczone zostanie zadanie oczyszczenia terenu wokół sukumi.

Lista obecności:

Obecni Statystyki rozgrywki

Statystyki umieszczono na stronie wydarzenia: KLIK

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier


Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Beskid
Posts: 95
Joined: 2019-01-10 20:49

Flights: 208 (548hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Pilot


User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dzięki za misję. Jak było powiedziane brak ludzkiego AWACSa nieco ograniczał świadomość sytuacyjną, ale też nikt specjalnie nie starał się komunikować przez radio ;-)

Lot dosyć monotonny (single ship, niszczenie nieruchomych pojazdów) aż do momentu powrotu gdzie blisko Senaki spotkałem parę MiGów-21, które teraz zapoznają się z gruzińską ziemią. Szkoda, że A-10 nie próbowały wzywać pomocy bo mógłbym być tam nieco wcześniej.

Film z kabiny Chevy 2-1


Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Alienzo
Moderator
Posts: 446
Joined: 2018-09-30 15:46
Contact:

Flights: 228 (577hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Marshaller

SGPSz Pilot SGPSz

VF-31 Commanding Officer

492nd vFS Pilot

Chevy 1 lot wykonał zadanie CAS (lub bardziej ataack A/G bo walczących sojuszniczych jednostek naziemnych w okolicy nie spotkaliśmy :P).

Z racji braku łączności z Magic i dalszych instrukcji posiadają sproy zapas paliwa i uzbrojenie A/A, weszliśmy wesprzeć CAP na wschód od Senaki. Byliśmy gotowi pomóc jednemu flightowi co bił się z parą Mig-23 ale sobie poradzili.

Co by to nie rzeźbić w ... bez instrukcji od Magic, postanowiliśmy wracać na lotnisko. Po przejściu na częstotliwość lotniska i lądowaniu okazało się że zaraz za naszymi plecami Mig-21 atakują A-10. Gdybyśmy mieli jakieś info o tym wcześniej to przerwalibyśmy lądowanie i zaatakowali parę ołówków. Zostało nam tylko niestety popatrzeć się na salwy obrony p-lot.

Wszystkie obozowiska w wpt 2 i 3 zostały doszczętnie zniszczone.

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

A-10C trochę kręcenia do momentu wpadnięcia Mig-21, potem już praktycznie koniec misji. Odczuliśmy brak osłony i komunikacja zawiodła, brak info o zmianie głównej częstotliwości.



50:40 - akcja z przeciwnikiem

Dzięki Avatar za uratowanie tyłka, weszły w walkę z tobą i mnie odpuściły.
Last edited by Hancer on 2020-07-22 10:27, edited 1 time in total.

User avatar
VladMordock
Posts: 2260
Joined: 2017-09-26 23:45

Flights: 79 (192hs)
Specialized in: ATC / AWACS



Gildia Rentier

Dodge 2 "Jeff & Viper"
Zadanie wykonane, BARCAP na wschód od Kutaisi utrzymany - nikt się nie przecisnął. 8-)

Bardzo przyjemny lot z Birbantem - dzięki za sprawną współpracę; pomimo problemów z kompatybilnością Viper-Jeff udało się w 100% wykonać zadanie.

Misja ciekawa; niestety sporo chyba utraciła na tym zamieszaniu z AWACS-em - sugerowałbym w takim przypadku zgłaszanie zmiany częstotliwości na guardzie oraz "przebiegnięcie" po lotniskach, aby potwierdzić, że wszyscy wiedzą o zmianie założeń z briefingu.

Inna sprawa to fakt, że były w briefingu podane dwie częstotliwości AWACS - jeśli miałbym problemy z komunikacją z AWACSem, to sprawdziłbym na tej drugiej, aby spróbować nawiązać jakikolwiek kontakt z innymi lotami. ;-)

Dzięki wszystkim i do następnego! 8-)

Kontakt z administracją (Marshallers) via contactadmin.
Dodawanie odznaczeń do profilu viewtopic.php?p=2106#p2106 .
User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Hancer wrote: 2020-07-22 09:01
Dzięki Avatar za uratowanie tyłka, weszły w walkę z tobą i mnie odpuściły.

Tam przy 52:50 to nie pocisk był tylko pierwszy z zestrzelonych 21ek :), u mnie akcja od 01:01:00


Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Mam sygnalizuje wystrzelenie pocisku ale nie musi być do nas, wszystkie idą i czasem się można pomylić. Ja wolę przeciwdziałać niż obrać. Ja nie oberwałem bo przez manewry Mig stracił loka i przestrzelił, potem musiał ciebie złapać.

User avatar
TigeR
Posts: 145
Joined: 2019-07-02 12:14

Flights: 34 (174hs)
Specialized in: Mirage M-2000C



Gildia Rentier

Avantar wrote: 2020-07-22 07:33 Dzięki za misję. Jak było powiedziane brak ludzkiego AWACSa nieco ograniczał świadomość sytuacyjną, ale też nikt specjalnie nie starał się komunikować przez radio ;-)
Prawda.

Na drugi raz flighty które sa ze soba w jakis sposob zwiazane, moim zdaniem, powinny sie wczesniej spotykac i omawiac plan lotu, w przecwinym wypadku jest tak jak na tej misji. Brak swiadomosci sytuacyjnej, brak komunikacji i wszystko sie rozjezdza.
Taka moja uwaga, ale chyba warto robic wspolne treningi (eskadr) gdzie cwiczy sie tego typu zadania? Tym razem wiemy co zawiodlo, aczkolwiek kolejne podobne misje moga uwidocznic rowniez inne problemy.

User avatar
Beskid
Posts: 95
Joined: 2019-01-10 20:49

Flights: 208 (548hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Rentier

1st AC Pilot

Ja nie widzę problemu z AWACsem .We flighcie min 2 samolotów jak Magic się nie odzywa przechodzę na AI a drugi kontrolnie może nasłuchiwać na kanale Magica. Jeżeli Magic wraca po jakimś czasie zgłasza ten fakt na obu kanałach i można wrócić na ludzki Awacs . A na tej misji mimo nie odzywającego się Magica ludzie dale siedzieli na tym kanale zamiast przejść na AI i potem się pisze że problem był z komunikacją.

User avatar
Alienzo
Moderator
Posts: 446
Joined: 2018-09-30 15:46
Contact:

Flights: 228 (577hs)
Specialized in: F-14B Pilot



Gildia Marshaller

SGPSz Pilot SGPSz

VF-31 Commanding Officer

492nd vFS Pilot

Beskid, my z Jankesem zrobiliśmy jak mówisz i dalej nikt nie odpowiadał na moje pytania na żadnym kanale :)

Ostatecznie zrobiliśmy RTB i 20nm od lotbiska przeszliśmy na częst. lotniska.

User avatar
Hancer
Posts: 1042
Joined: 2018-09-07 17:18
Contact:

Flights: 153 (358hs)
Specialized in: A-10C



Gildia Rentier

Organizowałem takie treningi, gdzie była cała uwaga skupiona na osłonie i komunikacji między grypami.
Próbuje coś zrobić w ramach eskadry ale za mało ma chętnych na F/A-18, bo w założeniu to sami mamy sobie zapewnić wsparcie w ramach eskadry. Tylko że brak pilotów i wszystko się jakoś rozjeżdżą, kuchnia chyba sam się wezmę za 18 :lol:

User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 472 (1241hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki za misje ......grupa CSAR-1 2x UH-1h i jeden KA-50 , - mimo ze eskortujący nas śmigłowiec KA-50 został szybko zestrzelony udało się wykonać zadanie jakim było dotarcie nad jezioro na wschód od miasta Kutaisi i podjęcie dwóch małych oddziałów ratunkowych które wcześniej desantowały się na spadochronach w tym rejonie i zlokalizowały naszych zestrzelonych pilotów w poprzedniej operacji , również do sukcesu naszej misji przyczyniły się precyzyjne naloty na oddziały wroga w rejonie naszych LZ przez grupę Chevy -1 2x F-16 ............ Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
Bartek16194
Moderator
Posts: 770
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 348 (931hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

492nd vFS Pilot


Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

Steam
YT
Post Reply