[2021-03-21 20:30] BttG: IRON PUNCH

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
Post Reply
User avatar
Bartek16194
Moderator
Posts: 770
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 348 (931hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VFA-203 Commanding Officer

VF-31 Naval Flight Officer

492nd vFS Pilot

Image

Nazwa wydarzenia: [2021-03-21 20:30] BttG: IRON PUNCH

Data/godzina wydarzenia: 2021-03-21 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Krzychoo

Serwer: dedi.gildia.org [DCS #1]

Sloty: 46/83

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=4602

Mapa: Persian Gulf

ACMI: KLIK

Czas trwania: 180min.

Krótki opis:

Uderzenie wojsk koalicji na Iran. Nie dodaje slotów na inne maszyny. Udanej zabawy

Lista obecności:

Obecni
  • BEEPER 1 (TROOP TRANSPORT)/20.45 - Krzychoo
  • BEEPER 1 (TROOP TRANSPORT)/20.45 - tailor
  • BEEPER 1 (TROOP TRANSPORT)/20.45 - Orzel
  • BEEPER 1 (TROOP TRANSPORT)/20.45 - TRUP
  • BEEPER 1 (TROOP TRANSPORT)/20.45 - Mizuri
  • CHEVY 1 (TROOP TRANSPORT)/20.45 - Viper
  • CHEVY 1 (TROOP TRANSPORT)/20.45 - TimyTall
  • CHEVY 1 (TROOP TRANSPORT)/20.45 - Geno
  • CHEVY 1 (TROOP TRANSPORT)/20.45 - Beskid
  • DARKSTAR - Jabi
  • DODGE 1 (SEAD)/21.00 - ElSanchoPancho
  • DODGE 2 (Ground Attack)/21.00 - Gru1975
  • DODGE 2 (Ground Attack)/21.00 - Talbot
  • ENFIELD 2 (AA SUPPORT)/20.45 - Wikary
  • ENFIELD 2 (AA SUPPORT)/20.45 - Kisi
  • ENFIELD 2 (AA SUPPORT)/20.45 - Poko
  • ENFIELD 2 (AA SUPPORT)/20.45 - Bonqu
  • FORD 1 (GROUND ATTACK)/21.00 - Tofgre
  • FORD 1 (GROUND ATTACK)/21.00 - Cat
  • FORD 1 (GROUND ATTACK)/21.00 - Foka
  • FORD 2 (GROUND ATTACK)/21.00 - Qba
  • FORD 2 (GROUND ATTACK)/21.00 - Rotein
  • FORD 2 (GROUND ATTACK)/21.00 - Maverick
  • MAGIC - ags
  • MAGIC - Birbant
  • PONTIAC 1 (SEAD)/20.45 - Avantar
  • PONTIAC 1 (SEAD)/20.45 - Borsuk
  • PONTIAC 1 (SEAD)/20.45 - Franagorn
  • PONTIAC 1 (SEAD)/20.45 - Akira
  • PONTIAC 3 (GROUND ATTACK)/21.00 - JankeS
  • PONTIAC 3 (GROUND ATTACK)/21.00 - Syd
  • PONTIAC 3 (GROUND ATTACK)/21.00 - Versor
  • PONTIAC 3 (GROUND ATTACK)/21.00 - Biesyo
  • SPRINGFIELD 1 (AA)/20.45 - hunter
  • SPRINGFIELD 2 (AA SUPPORT)/20.45 - Baseball
  • SPRINGFIELD 2 (AA SUPPORT)/20.45 - paulek
  • SPRINGFIELD 2 (AA SUPPORT)/20.45 - Vincent
  • SPRINGFIELD 2 (AA SUPPORT)/20.45 - Alienzo
  • UZI 1 (SEAD)/20.45 - Bartek16194
  • UZI 1 (SEAD)/20.45 - Lukasz
  • UZI 1 (SEAD)/20.45 - Gildu
  • UZI 2 (SEAD SUPPORT)/21.00 - Jettax
  • UZI 2 (SEAD SUPPORT)/21.00 - DarkMnich
  • UZI 2 (SEAD SUPPORT)/21.00 - meewee
  • UZI 2 (SEAD SUPPORT)/21.00 - Wielblad
Nieobecni
  • FORD 1 (GROUND ATTACK)/21.00 - Stivi
Statystyki rozgrywki

Statystyki umieszczono na stronie wydarzenia: KLIK

Wirtualne Biało-Czerwone Iskry - #3 Prawy skrzydłowy (TS-11) - 2021+

Steam
YT
User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Dzięki wszystkim za udział. Misja została wykonana - założenia akcji zostały w pełni zrealizowane przy minimalnych stratach własnych. Będzie ciąg dalszy
a oto fotki:
viewtopic.php?f=87&p=23446#p23446

User avatar
Baseball
Posts: 52
Joined: 2020-03-17 15:32

Flights: 114 (315hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Instruktor

333 Executive Officer

Na debriefie wczoraj nie zostało wszystko powiedziane kiedy był na to czas i miejsce a dziś na czacie pojawia się jakaś kpina-wąty. Oczywiście temat słuszny i dotyczy koordynacji między flightami.
Żeby uniknąć sytuacji w której coś jest nie dograne, dobrze by było zabezpieczyć/przewidzieć czas na koordynacje między poszczegolnymi flightami. Spokojne 5-10min. Czas między mass briefem a startem misji wczoraj nie pozwolił na wszystko, zwlaszcza ze trzeba było kombinowac jeszcze sensowne połączenie 2 springfieldow.
Często tak jest ze mamy mało czasu, a potem improwizacja. Warto chwilę omówić taktyke.

Dziękuję Krzychoo za sumienne przygotowywanie swoich misji.

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Wato-kpiny ?? Nie wiem nic o tym nikt mi nic nie mówił. A jezeli ktos ma jakies zastrzeżenia to tu jest na to miejsce jezeli nie znalazł isily i ochoty na debriefie. Zgadzam sie że w takim wypadku powininem dac współpracującym razem grupom 5-10 min na dogranie sie. Nastepnym razem to uwzglednie.A jezeli ktos ma jakies (cenzura) to zapraszam do rozmowy

User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 473 (1241hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki za misje ......grupa CHEVY-1 4x UH-1h z 1st. Air Cav. , - naszym zadaniem był transport personelu do baterii Opl. Patriot , było trochę nerwowo gdy widzieliśmy jak obiekt został zaatakowany przez wrogie samoloty przez co zmuszeni byliśmy do przerwania lotu i szybkiego lądowania ........
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
Krzychoo
Posts: 882
Joined: 2018-06-21 16:29

Flights: 237 (552hs)
Specialized in: Mi-8MTV2 Pilot



Gildia Pilot

SGPSz Pilot SGPSz

Zaobserwowałem waszą rozmowę południową na mchacie. Szkoda ze nie odbyliśmy jej wspólnie....ale jest kilka spraw:
punkty dla lotów AA PTRL1 i PTRL2 miały zadanie jedynie pomocni8cze i miały na celu raczej pomóc wam. nie było obowiązku oczekiwania pomiędzy nimi ale tego wam nie powiedziałem. Nie powiedziałem także tego i źle zorganizowałem bo powinniście być bardziej ESCORT. Jest to ewidentny pospiech z mojej strony i boje się w pierś to pośrednio przyczynił się do straty Avantara. No i oczywiście "dogranie pomiędzy flajtami". następnym razem będę wiedział, że trzeba będzie zostawić trochę czasu dla współpracujących ze sobą na ustalenie rzeczy. Pamiętajcie co złego to nie ja. Bywajcie i (mam nadzieję) do następnego razu

User avatar
Qba
Posts: 627
Joined: 2018-09-06 19:06

Flights: 247 (616hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Instruktor

VFA-313 Commanding Officer

Obejrzałem acmi i nagranie YT. Myślę, że nikt nie musi przepraszać za stratę Avantara.
Avantar IMO spadł z własnej winy - źle wykonał manewr defensywny. Na TSie mogę zapodać analizę jkbc.

User avatar
Maverick
Posts: 85
Joined: 2019-01-05 11:13

Flights: 196 (515hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

Flight: Ford (3xF/A-18C)
Task: Scud Strike
Mission status: Success

Ja dziękuję Krzychoo za fajną misję, Qbie i Roteinowi za wspólny, udany lot i do następnej ;)

Image

Image

Image

Image

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dzieki za misję, fajny lot i wymagające zadanie.

@Qba oczywiscie ze nikt nie musi przepraszac, fenixa powinienem brac na 90 stopni a nie 180 i fakt, to bvyl moj blad i jestem tego swiadomy.Natomiast pytanie czy loty AG powinny same sie bronic majac lot zabezpieczajacy :) Tak samo zreszta Pontiac 3. Anchor pointy dla capa byly dobre 60 mil blizej niz CAP latal w rzeczywistosci :) (moge podac analize jkbc :P) i stad po przeczytaniu briefa raczej liczylismy na pomoc lotow AA niz walke w we wlasnym wykonaniu. Jak napisal baseball : zabraklo dogadania planu gry miedzy nami, my myslelismy cos innego, cap co innego. i juz, nie ma pretensji. MIsje uwazam za bardzo fajna a zadanie wykonane. Strata jednej maszyny, coz, zdarza sie.


Film z kabiny:


Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
Post Reply