[11.05.2021] Battle for the islands part 2

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
Post Reply
User avatar
Alienzo
Moderator
Posts: 446
Joined: 2018-09-30 15:46
Contact:

Flights: 229 (579hs)



Gildia Marshaller

SGPSz Pilot SGPSz

VF-31 Commanding Officer

492nd vFS Pilot

Image

Nazwa wydarzenia: [2021-05-11 20:30] Battle for the islands part 2

Data/godzina wydarzenia: 2021-05-11 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Gildu

Serwer: dedi.gildia.org [DCS #1]

Sloty: 29/37

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=4801

Mapa: Persian Gulf

ACMI: KLIK

Czas trwania: 90min.

Krótki opis:

Po nieudanym przejęciu wysp Abu Musa i Siri Island, dowództwo przesyła to ten region posiłk.

Lista obecności:

Obecni Statystyki rozgrywki

Statystyki umieszczono na stronie wydarzenia: KLIK

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer


User avatar
Foka
Posts: 605
Joined: 2020-06-12 01:01

Flights: 207 (467hs)



Gildia Instruktor

492nd vFS Pilot

Aaaa, zapomniałem o jednej sprawie z misji.

Kiedy zgłaszacie, że macie mało paliwa, to warto wyraźnie podać czy jest "declare emergency" czy nie. Bo jak ktoś mówi we flighcie "niech ten leci, bo ma mało paliwa" to dla mnie oznacza, że ma najmniej ze wszystkich ale wystarczająco... A później słyszę, że lądował z 600 lbs. Więc prosiłbym o wyraźne rozgraniczenie między "nie mam za dużo paliwa" a "emergency".

I widziałem, że 16tki używały transpondera (super), to jak jest "low fuel" to też warto ustawić 7700.

User avatar
Syd
Posts: 93
Joined: 2020-05-05 10:36

Flights: 106 (232hs)



Gildia Instruktor

Miało być jak realu, więc piloci niechętnie zgłaszali, że mają mało paliwa, bo to by oznaczało, że "dali gdzieś ciała" :)
Aż sprawdziłem co piszą na ten temat w "F-16--OPERATIONS PROCEDURES".
Teoretycznie za drugim podejściem, lekko naciągając, zmieściłem się w limicie - 1000lbs na rozpoczęcie podejścia, ale jak bym odszedł na trzeci krąg to byś usłyszał "emergency fuel" i najprawdopodobniej "request vectors 5NM" bo na 20-o milowego cyrkla już na pewno by nie starczyło. Nauczka na przyszłość, żeby jednak lać pod korek w taką pogodę.
Misja super.

User avatar
Gildu
Posts: 636
Joined: 2019-01-24 12:55

Flights: 344 (874hs)



Gildia Pilot

VFA-203 Executive Officer

3ACS Executive Officer

za mało zatankowales Syd? :)

ja zawsze wole zatankwoac wiecej, tym bardziej ze nie wiesz dokaldnie jakie bedzie oblozenie na lotniskowcu, na lotnisku akurat w tym momencie, znacyz z grubasza wiesz bo wiesz ile leci pilotow, ale jak to bedzie wychodzic, a zawsze mozesz troche paliwa upuscic :), zawsze lepiej miec wiecej niz mniej :)

User avatar
Vincent
Posts: 388
Joined: 2019-09-12 02:39

Flights: 180 (485hs)



Gildia Rentier

333 Commanding oficer

Racja. Moja wina. Nakazałem tankować do 8 500 lbs. Nie spodziewaliśmy się patrolu i użycia dopalania. :) W założeniu mieliśmy mieć nawet za dużo paliwa. Jednak wystarczyło .... Niepotrzebnie wykonałem 1 commit-straszak na Gate :) hehehe. Na podniesienie adrenaliny. Warunki do lądowania koszmarne były. Na dodatek ILS na AL Dhafra działa odwrotnie do wiatru. Nie wiem jak inni siadali bez ILS w tych warunkach. Pasa nie było widać do ostatniej chwili. Wręcz poniżej warunków minimalnych. Stresik był. Wydaje sie, że były włączone porywy wiatru, bo zrzucało ze ścieżki na boki. Dziękuję 6 WELT za lot. Szacun za profeskę i dyscyplinę. Na 6 !

User avatar
Versor
Posts: 27
Joined: 2018-07-23 21:12

Flights: 76 (182hs)



Gildia Rentier

6WELT Commanding Officer

Mnie dopadły problemy z netem. Od samego początku misji lagi, lagi i jeszcze raz lagi. Komunikacja na SRSie oraz TSie przerywana. Decyzja prowadzącego - zakaz tankowania w powietrzu - RTB. Podczas powrotu próbowałem coś zrobić z routerem ale nic to nie dało. Już byłem gdzieś w okolicy bazy a tu przycięcie, słyszę jak rozłącza mnie z TSa i za chwilę wyrzuciło mnie z misji.

User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 476 (1245hs)



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki za misje ..... grupa SHARK -1 3x F -14a IRAF , -
در منطقه جزایر ابوموسی و سیری گشت بزنید ....
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Post Reply