[2022-01-04 20:30] Op. Sudden Flash 3

Raporty z zakończonych lotów - forum dostępne tylko dla zarejestrowanych członków grupy
Post Reply
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1162
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:

Flights: 220 (544hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Image

Nazwa wydarzenia: [2022-01-04 20:30] Op. Sudden Flash 3

Data/godzina wydarzenia: 2022-01-04 20:30

Typ wydarzenia: Heavy Role Play

Organizator: Wikary

Serwer: dedi.gildia.org [DCS #1]

Sloty: 29/33

Lista slotów: KLIK

Sitrep: viewtopic.php?f=59&t=5281

Mapa: Caucasus (default)

ACMI: KLIK

Czas trwania: 120min.

Krótki opis:

Zugdidi trzyma się dalej. Walki w mieście nie przynoszą rozstrzygnięcia. Podobnie mimo starań nie otworzyliśmy drogi na wschód w strone Senaki. Natarcie będzie więc kontynuowane na południe, w stronę Poti.

Lista obecności:

Obecni Nieobecni Statystyki rozgrywki

Statystyki umieszczono na stronie wydarzenia: KLIK

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

ACMI serwerowe chyba nieteges - jak sciagam ma 31kb i nic sie nie dzieje :P

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1162
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:

Flights: 220 (544hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Image

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
User avatar
Barus
Moderator
Posts: 1429
Joined: 2018-12-25 23:56

Flights: 218 (628hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Marshaller

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Commanding Officer

Dzięki za misje, mega fajnie się latało.

Dla załóg Tomcatów standardowo natłok takich ilości maszyn to było mega wyzwaniem zęby cokolwiek prześledzić i rozczytać z obrazu SA.
Mega dużo dało wsparcie AWACSa w chwilii gdy całkowicie się człowiek zgubił i mógł chociaż trochę odzyskać obraz sytuacyjny.

Image

User avatar
Jettax
Posts: 25
Joined: 2020-05-06 23:34

Flights: 61 (151hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

VMFA-117 Marine Aviator

No i cele dla Jarhead-ów okazały się nie lada wyzwaniem żeby je odnaleźć. Ale się udało. Co ciekawsze, zasłona z drzew bardzo dobrze maskowała cele na Atflirze. Warunki atmo super - nie było po sznurku dlatego było ciekawie.
Proszę o kolejną taką misję.

https://vmfa-117.org/
AMD Ryzen 7 7800X3D, Inno3D GeForce RTX 3080Ti 12GB, Gigabyte Gaming B650 X AX, Kingston Fury Beast Black EXPO 64GB 6000 MHz, WinWing Orion F-18 HOTAS, TM TFRP, HP Reverb G2, 3x MFD Cougar, Gigabyte G32QC, FreeTrack.
User avatar
Maverick
Posts: 85
Joined: 2019-01-05 11:13

Flights: 196 (515hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Rentier

Jarhead 2-2:
W rejonie celu nie dawać sojuszniczych jednostek, albo uprzedzić, że takowe mogą się znajdować.
Jarhead 2 szukał swoich celów, które jak się okazuje, zostały zniszczone wcześniej przez Jarhead 1. Ja zniszczyłem jeden czołg z celów Jarhead1. Mając jeszcze bomby, zacząłem szukać naszych właściwych celi i znalazłem dwa czołgi przy moście. Z 30 tyś ft, gdzie co chwilę chmurka zasłania mniej lub bardziej cel, nie pozostało nic innego, jak tylko "zalokować" koordynaty dla GBU i potem, pomimo chmur, je zrzucić. Po trafieniu pierwszego czołgu, otrzymałem informację na radiu niskich częstotliwości z bardzo niewyraźną komunikacją, żeby przerwać bombardowanie. Okazało się, że owe czołgi, to sojusznicze jednostki, którym skończyło się paliwo i nie zdołały się oddalić z rejonu bombardowania. Całe szczęście, że były jakby "porzucone", gdyż załoga oddaliła się pieszo w bezpieczniejsze miejsce.
Ogólnie misja super, fajny klimat, ciekawe zadanie i super fpsy ;)

User avatar
Avantar
Posts: 1125
Joined: 2018-06-19 09:26

Flights: 281 (754hs)
Specialized in: F-16C



Gildia Rentier

Dziękuję za misję. Dla Forda 1 zadanie dosyć proste, mimo tego, że SA-6 było więcej niż się spodziewaliśmy misję się udało wykonać. Zniszczone 2 (+1 w rejonie Senaki) radary Straight Flush oraz dwa pojazdy TEL.

Film z kabiny Ford 1-1
Last edited by Avantar on 2022-01-05 11:44, edited 1 time in total.

Avantar
My rig: MSI MPG Z490 GAMING EDGE WIFI; HyperX Fury RGB 64GB (4x16GB) 3200MHz DDR4 CL16; Intel Core i9-10900KA; Zotac RTX 3090; HOTAS Warthog; HOTAS Cougar; WinWing F16EX Throttle, MFD Cougar; Track IR 5; Thrustmaster TPR
User avatar
Stivi
Posts: 597
Joined: 2020-01-15 20:03

Flights: 239 (573hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

1st AC Pilot

VFA-418 Commanding Officer

Tak w pewnym momencie ciasno było na strzelanie. Ale misja spoko. I fajnie się z Wróbelkiem leciało;)

User avatar
Viper
Posts: 491
Joined: 2018-10-18 00:46

Flights: 473 (1241hs)
Specialized in: UH-1H Pilot



Gildia Pilot

1st AC Executive Officer

VF-31 Executive Officer

492nd vFS Pilot

Dzięki za misje .... grupa Felix -1 2x F-14B USN / VF-31 , - naszym zadaniem było wywalczenie i utrzymanie przewagi w powietrzu w rejonie operacji , niestety przez opozniony start drugiej pary F-14 musieliśmy zmienić pierwotny plan i dostosować się do sytuacji co chyba w miarę się udało , cztery samoloty wroga zestrzelone bez strat własnych obie maszyny bezpiecznie powrociły na pokład lotniskowca CVN-73 .....Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

User avatar
Wikary
Moderator
Posts: 1162
Joined: 2018-11-11 10:35
Contact:

Flights: 220 (544hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VMFA-117 Commanding Officer

Na incydent Friendly Fire w rejonie Patary wpływ miało kilka czynników, ale pojawienie się tam własnych sił dało się łatwo przewidzieć. To był cel ogłoszonego w briefingu ataku, który mimo strat zakończył się sukcesem.

Kluczowe znaczenie miał brak informacji o zdobyciu miasta, które powinienem był przekazać przez radio. Niestety kompletnie mi to wypadło z głowy. Nawet jak widziałem, że atakujecie, nie domyśliłem się, że trzeba was zatrzymać, tylko patrzyłem z niezrozumieniem.

Potem zachmurzenie w połączeniu z zagrożeniem z ziemi znacząco utrudniły poprawne rozpoznanie i uniknięcie incydentu.

Także nie zawsze ten co naciska na spust ponosi winę.

Wrzucę podsumowani gdzieś w trakcie weekendu.

Informacje o statusie rekrutacji dostępne na stronie eskadry
VMFA - 117 Mighty Wombats
Post Reply