Gildia.org jest otwartą platformą do wspólnych rozgrywek polskiej sceny DCS - zapraszamy wszystkich pilotów (niezależnie od poziomu doświadczenia), a także wszystkie zorganizowane grupy oraz eskadry.

Zarejestruj się i dołącz do naszej społeczności, latamy na DCS World 2.5 Open Beta oraz nie stawiamy kryteriów rekrutacyjnych (REKRUTACJA), wszyscy chętni do wspólnego latania online znajdą u nas swoje miejsca na naszym fragmencie wirtualnego nieba.

Jeśli jeszcze jesteś niezdecydowany, zapraszamy na nasz serwer TeamSpeak (konfiguracja viewtopic.php?f=11&t=4 ) lub nasz kanał YouTube https://www.youtube.com/channel/UCLTBtk ... 0tyQ7lnWpg.

Image Note for non-polish speaking pilots: during account registration, please put all the details about why would you like to join our community or short note that you are registering an account for the Join Ops use into the "Interested in" field .

If you are interested in Join Ops operations please get in contact with us via contactadmin , the account creation is not required .

Gildiansky Range - Zatoka Perska

Opisy wszystkich poligonów uruchamianych na serwerze grupy Gildia DCS
Post Reply
User avatar
Bartek16194
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 75 (177hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Commanding Officer

2019-07-17 01:43

Image

Mapy:

Poligony A2G
Image

Poligony A2A
Image

Poligony A2S
Image

Lotniska*, okręty, FARPy (* - oznaczone niebieskimi kwadratami w czarnym obramowaniu)
Image

COMMs
  • BLUE
    • Kanał 1 - 255.000MHz -> ogólny dla wszystkich (obowiązkowa obecność!) AWACS Magic
    • Kanał 2 - 130.000MHz -> dla Spitfire, Mustang, Yak-52, I-16, SA342, MiG-19P
    • Kanał 3 - 40.000MHz -> dla Fw190A-8, Fw190D-9
    • Kanał 4 - 3.75MHz -> dla MiG-15bis
    • Kanał 5 - 256.000MHz -> AWACS Overlord

Poligon PVP
Zasady walki PVP:
  • Walka dozwolona jedynie w strefie oznaczonej jako PvP
  • Czerwoni ZAKAZ opuszczanie strefy PvP
  • Sloty Instant PvP w BLUE oraz RED

Lokacje oraz TACAN-y
  • Lotniska
    • Sharjah Intl (główne lotnisko, miejsce stacjonowania samolotów myśliwskich oraz śmigłowców) ; COM: 118.600MHz
    • Al Minhad AB (lotnisko dla samolotów szturmowych oraz tych mniej używanych w tym ww2) ; COM: 121.800MHz
    • FARP "London" ; COM: 129.500MHz
    • FARP "Dallas" ; COM: 129.500MHz
    • FARP "Paris" ; COM: 129.500MHz
    • FARP "Moscow" ; COM: 129.500MHz
    • FARP "Berlin" ; COM: 129.500MHz
    • FARP "Rome" ; COM: 129.500MHz
    • FARP "Warsaw" ; COM: 129.500MHz
  • Lotniskowce
    • 1X STE Stennis ; ICLS CH:1 ; COM: 127.500 MHz AM
    • 2X TRW Tarnawa ; COM: 128.500 MHz AM
    • 3X FOR Forrestal; ICLS CH:3 ; COM: 128.000 MHz AM
  • Tankery
    • 50Y TEX Texaco KC-135MPRS 22k ft
    • 51Y SHE Shell KC-135MPRS 22k ft
    • 52Y ARC Arco S-3B 12k ft
    • 53Y SH2 Shell 2 KC-135MPRS 22k ft
    • 54Y TX2 Texaco 2 KC-135 12k ft
    • Częstotliwość tankerów to 251.000MHz
  • Poligony
    • Powietrze - Ziemia
      • A2G #0 Umm al-Kajwajn; stopień trudności: Bardzo łatwy
        • Wiele pojazdów pancernych
        • Jest to cel głównie dla śmigłowców
      • A2G #1 Tunb Kochak Island; stopień trudności: Łatwy
        • Kilka pojazdów statycznych oraz jeden krążący po wyspie
        • W rejonie operuje JTAC-1 wywoływany przez menu pod F10
      • A2G #2 Wyspa Farur; stopień trudności: Łatwy
        • Cele statyczne porozrzucane po całej wyspie pojedynczo oraz w grupach
      • A2G #3 Okolice miasta Dibba al Fujairah; stopień trudności: Średni
        • Statyczne pojazdy pancerne oraz obrona AAA
        • W rejonie operuje JTAC-3 wywoływany przez menu pod F10
      • A2G #4 Okolice Ar Rawdah; stopień trudności: Średni
        • Kilka pojazdów oraz obrona MANPADS i AAA
      • A2G #5 Półwysep Katar; stopień trudności: Bardzo wysoki
        • Aktywna bateria SA-10 lub inaczej S-300
        • Chroniona dodatkowo przez wyrzutnie średniego, małego oraz bardzo małego zasięgu w tym MANPADS
      • A2G #6 Al Shiwayb; stopień trudności: Wysoki
        • Kilka wyrzutni kierowanych radarowo oraz optycznie (SA-8, SA-15, SA-19)
        • Działka przeciwlotnicze AAA
        • W rejonie operuje JTAC-6 wywoływany przez menu pod F10
      • A2G #7 Bandar-e-Jask; stopień trudności: Bardzo wysoki
        • Aktywna bateria SA-11 chroniona przez SA-15 oraz SA-18
      • A2G #8 wyspa Queshm; stopień trudności: Wysoki
        • Około 40-50 samolotów oraz pojazdów na obszarze lotniska
        • 2xSA-8 + 1xHQ-7+ 2xAAA
      • A2G #9 lotnisko Bandar Abbas Intl; stopień trudności: Wysoki
        • Około 40-50 samolotów oraz pojazdów na obszarze lotniska
        • 3xHQ-7 + 2xAAA
  • Powietrze - Powietrze
    • A2A #1 110nm NW od Sharjah; stopień trudności: Wysoki
      • F-4E uzbrojone w rakiety krótkiego zasięgu iR.
    • A2A #2 140nm NE od Sharjah; stopień trudności: Bardzo wysoki
      • MiGi-29A uzbrojone w rakiety średniego oraz krótkiego zasięgu iR.
  • Powietrze - Woda
    • A2S #0 kwadrat BP36; stopień trudności: Łatwy
      • 1 Tankowiec
    • A2S #1 kwadrat BP89; stopień trudności: Łatwy
      • Grupa 6 okrętów patrolowych
        • 6x FFL 1124.4 Grisha
    • A2S #2 kwadrat EP19/29; stopień trudności: Łatwy
      • Grupa 3 chińskich okrętów
        • 1xType 052A Frigate
        • 1xType 052B Destroyer
        • 1xType 052C Destroyer
[*] Służba CSAR
  • Poligon zawiera skrypt https://github.com/ciribob/DCS-CSAR
  • Po katapultowaniu dowolnego gracza strony BLUE, jednoski MEDEVAC otrzymują stosowny komunikat o nowej misji CSAR
  • Poszukiwani nadają na zakresie częstotliwości/modulacji ADF
  • Na każdym FARPie znajdują się minimum 2 śmigłowce CSAR
  • misje CSAR są dostępne tylko dla slotów MEDEVAC BLUE
  • przebieg misji CSAR
    • Otrzymanie zgłoszenia via krótki komunikat in-game
    • Wybranie slotu/bazy SAR najbliżej rozbitka
    • Ustawienie odbiornika ADF na częstotliwość zgłoszoną przez rozbitka
    • Lot / poszukiwania, przy zbliżaniu rozbitek oznacza się niebieskim dymem
    • Podebranie rozbitka
    • Transport na najbliższe lotnisko lub FARP Blue
[*] Dodatkowo
  • AWACS Magic 255.000MHz
  • AWACS Overlord 256.000MHz
  • Na lotniskach obowiązuje lewy krąg nadlotniskowy.
  • Aktywne pasy na lotniskach to:
    • Sharjah Intl
      • Starty 12R
      • Lądowania 12L
    • Al Minhad AB
      • Starty/Lądowania 09
    • Pozostałe
      • Zgodnie z instrukcjami ATC
Last edited by Bartek16194 on 2019-08-23 02:09, edited 1 time in total.

MSI Z87-G43; i7 4790K 4.7GHz 1.250V; be quiet! Dark Rock PRO 3; Inno3D GTX1080Ti 11GB; HyperX FURY 1600MHz CL10 4x4GB; TOSHIBA P300 3+1TB; IRDM 250GB;
X52Pro
User avatar
Bartek16194
Joined: 2018-10-23 19:09

Flights: 75 (177hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Pilot

203 Commanding Officer

2019-08-07 11:20

Changelog 20.07.2019

-Początek misji przesunięty o kilka godzin wcześniej

-Dodano 2x J-11A Cold na lotnisku Sharjah oraz po jednym dla strefy PVP

-Częstotliwości radiowe w MiGu-19P dostosowane do ATC na lotniskach
Image

-Częstotliwości w MiGu-21 są ustawione w taki sposób
Image


Changelog 07.08.2019

-Nowa strefa PVP BVR na północno-zachodnim krańcu mapy, samoloty na wysokości 33k ft 360kts.

-Poligon A2G #0 dostał mniej opancerzone cele.

-Poligony A2A zostały przesunięte na zachód.

-Okręty w grupie lotniskowców powinny być na pozycjach ułatwiających orientacje w terenie do lądowania CASE I

-Wszystkie tankowce od teraz latają po okręgu.

-Samoloty już nie powinny mieć takich samych numerów burtowych określanych w ME

-Kilka FARPów otrzymało nadajniki

Dallas Image Image

Warsaw Image Image

Paris Image Image

Moscow Image Image

-Dodano do briefingu koordynaty najważniejszych miejsc na mapie:
A2G 0 25.35.59.00N 55.41.36.32E 30ft
A2G 1 26.14.33.77N 55.08.31.20E 16ft
A2G 2 26.17.07.80N 54.31.06.00E 260ft
A2G 3 25.35.22.12N 56.13.55.23E 110ft
A2G 4 25.51.44.90N 56.17.18.25E 1330ft
A2G 5 25.46.57.38N 51.20.33.67E 70ft
A2G 6 24.46.06.29N 55.48.40.62E 840ft
A2G 7 25.38.55.82N 57.47.21.97E 20ft
A2G 8 26.45.18.06N 55.53.49.96E 20ft
A2G 9 27.13.47.34N 56.22.52.55E 23ft

A2A 1 27.40.21.33N 54.22.58.80E 2640ft
A2A 2 28.43.33.24N 57.40.29.66E 2660ft

A2S 0 25.52.46.00N 54.21.20.09E 0ft
A2S 1 26.09.31.96N 54.51.31.96E 0ft
A2S 2 26.10.26.10N 57.12.00.80E 0ft

Sharjah 12L 25.20.19.28N 55.30.15.65 100ft

Changelog 23.08.2019

-Lotniskowce dostały waypointy z TACANem i ILS co 20 minut

-Lotniskowce płyną teraz szybciej

-Poligon A2G #7 dostał kilka dodatkowych manpadów

-Nowy poligon A2G #8 wyspa Queshm
  • Około 40-50 samolotów oraz pojazdów na obszarze lotniska
  • 2xSA-8 + 1xHQ-7+ 2xAAA
  • Kordynaty A2G 8 26.45.18.06N 55.53.49.96E 20ft
Image

-Nowy poligon A2G #9 lotnisko Bandar Abbas Intl
  • Około 40-50 samolotów oraz pojazdów na obszarze lotniska
  • 3xHQ-7 + 2xAAA
  • Kordynaty A2G 9 27.13.47.34N 56.22.52.55E 23ft
Image

-Nowy poligon A2S #0 kwadrat BP36
  • 1 Tankowiec
  • Kordynaty A2S 0 25.52.46.00N 54.21.20.09E 0ft
Image

-Nowy poligon A2S #1 kwadrat BP89
  • Grupa 6 okrętów patrolowych
  • 6x FFL 1124.4 Grisha
  • Kordynaty A2S 1 26.09.31.96N 54.51.31.96E 0ft
Image

-Nowy poligon A2S #2 kwadrat EP19/29
  • Grupa 3 chińskich okrętów
  • 1xType 052A Frigate
  • 1xType 052B Destroyer
  • 1xType 052C Destroyer
  • Kordynaty A2S 2 26.10.26.10N 57.12.00.80E 0ft
Image

-Odświeżono briefing oraz mapki

Link do pobrania Klik
Last edited by Bartek16194 on 2019-08-23 02:08, edited 1 time in total.

MSI Z87-G43; i7 4790K 4.7GHz 1.250V; be quiet! Dark Rock PRO 3; Inno3D GTX1080Ti 11GB; HyperX FURY 1600MHz CL10 4x4GB; TOSHIBA P300 3+1TB; IRDM 250GB;
X52Pro
User avatar
Wikary
Moderator
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 34 (95hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VF112 RIO

2019-08-10 22:32

Nie wiem czy dobrze widzę, ale wiatr na zatoce ma chyba 3 kts wg Aleraxa a 1 kt wg briefingu. Poza tym kierunek wiatru jest wg aleraxa 357 przy BRC 230. Stennis płynie 10 kts.
Z tego co czytałem minimalna prędkość wiatru nad pokładem (wiatr+prędkość lotniskowca) do lądowań Horneta to 18 kts. Optymalnie bliżej 25 kts.

Poprawcie mnie jeśli się mylę.

User avatar
Wikary
Moderator
Joined: 2018-11-11 10:35

Flights: 34 (95hs)
Specialized in: F/A-18C



Gildia Marshaller

VF112 RIO

2019-08-17 11:58

Btw. Przyspieszyłem Stennisa i dodałem TACANy na późniejszych waypointach. Patrzcie i meldujcie czy coś się popsuło.

Post Reply